Toon posts:

Kopen bij Qplaza ,duurt lang?.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik dacht hier moet ik maar eens mijn probleem posten dus hier gaat die dan,ik heb vorige maand een beamer van Epson daar gekocht (1 maand en een week)op de website gaven ze aan dat die leverbaar was maar later bleek dus van niet.Na een week heb ik gemailt waarom het zo lang duurde toen schreven ze dat het model eruit was Epson EH-TW5000 dat ze hem moesten bestellen vlak voor een weekend na dat weekend zou die komen.Niets dus weer gemailt na twee weken toen het antwoord (weer)dat de betaling rond was bij de groothandel en de beamer was aanwezig en zou ook weer na het weekend binnen komen,niets dus?? weer twee weken verder ja.
Dat is nu al een maand en een weer verder nu.
Ik wil dat ding nu ook wel's hebben snap niet dat het zolang moet duren ik vraag me dan ook af waar zit die groothandel ergens??? heel ver weg denk ik zelf??.
Heb dus ook al betaalt.
Zijn er meer die zo problemen hebben op deze manier?.
Anders zou je zeggen stort het geld maar weer terug dan kijk ik wel ergens anders want nog langer wachten duurt me te lang of niet soms.
William. :(

Verwijderd

Is het prijsverschil met een andere winkel zo groot dat je hem perse daar wilt bestellen? Ik zou namelijk allang mijn geld terug gevraagd hebben om de zaak elders te bestellen!

Verwijderd

Topicstarter
Nou nee dat valt wel mee met het prijs verschil deze was wel het goedkoopste eigelijk wat die beamer aanging,
Ja als het nog langer gaat duren moet ik volgende week maar eens bellen dat ik dan mijn geld terug wil dan kijk ik wel ergens anders,maar daar zullen ze wel niet zo blij mee zijn denk ik??.Maar elke keer beloven dat die bijna binnen komt vindt ik weer niet leuk!!!!.
Waar moet dat ding dan wel niet helemaal vandaan komen dan??andere kant van de wereld???.
William.

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-01 18:01
Levering hoort binnen 30 dagen te geschieden, daarna kan de klant kostenloos annuleren.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:17

D4NG3R

kiwi

:)

De klant kan wel eerder kosteloos annuleren, maar na 30 dagen mag de klant per direct het order annuleren. En dit mag de webshop niet weigeren.

Annuleren dus en ergens anders bestellen, want ik zou na 2 weken al ongeduldig worden .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-01 19:11
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 20:38:
Ik wil dat ding nu ook wel's hebben snap niet dat het zolang moet duren ik vraag me dan ook af waar zit die groothandel ergens??? heel ver weg denk ik zelf??.
Ik kan maandag even kijken of het bordje Qplaza nog op de gevel hangt, ze zitten 1 straat achter het bedrijf waar ik werk :)

[ Voor 26% gewijzigd door ParaNoiMia op 31-07-2010 00:39 ]

Pagina: 1