Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donker11
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-04-2021
Hallo allemaal,

Ik heb zojuist een T-mobile versie van de Bold 9700 aangeschaft (2ehands).
Deze is simlock vrij gemaakt, alles werkt ook met mijn HI abbonement zoals internet enz enz.
Nu probeer ik op www.kpn.blackberry.com een account aan te maken maar dit lukt niet.

Nu heb ik wel al via de HI klantenservice blackberry eindeloos online laten activeren (LET OP: is nog niet ingegaan) maar ik kan nog geen account maken.

Misschien een domme vraag, maar is dit omdat de servers nog niet juist ingesteld staan?
Want het kan ook zijn omdat het misschien toch een T-mobile versie is kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat lukt er precies niet? Wat zei de helpdesk? Wat heb je uberhaubt verder al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donker11
RoD schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 19:03:
Wat lukt er precies niet? Wat zei de helpdesk? Wat heb je uberhaubt verder al geprobeerd?
Misschien iets te kort uitgelegd:

Het lukt niet om een account aan te maken zodat je ook kunt pingen.
De telefoon staat niet geregistreerd bij de provider is de melding.
Vervolgens geeft hij aan hoe je het toestel kunt registreren en dit gaat goed, maar om dan echt het account aan te maken wat je nodig hebt lukt niet.

Klantenservice van HI heb ik zojuist gebeld en die geven aan dat het hieraan wel moet liggen maar ze weten niet dat hij simlock vrij is gemaakt en of dit nog uit mag maken?

Wat ik zelf al heb geprobeerd:
Stap voor stap nagelopen zoals ze bij het aanmaken van een account aangeven en inmiddels de helpdesk gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donker11
RoD schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 19:03:
Denk dat ik toch iets te snel ben geweest met een topic aan te maken. Heb me er even wat in verdiept en bij verbindingen beheren>Status services>BIS (Blackberry Internet Services) staat nog op niet actief.

Hier zal het hem wel in zitten :), ga ik tenminste vanuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
donker11 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 19:45:
[...]

Denk dat ik toch iets te snel ben geweest met een topic aan te maken. Heb me er even wat in verdiept en bij verbindingen beheren>Status services>BIS (Blackberry Internet Services) staat nog op niet actief.

Hier zal het hem wel in zitten :), ga ik tenminste vanuit.
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Ik had mijn abonnement verlengd, maar mijn BIS was nog niet geactiveerd. Als die eenmaal geactiveerd is, kun je een account aanmaken. De T-Mobile BB 9700 van mij was wel branded, maar simlockvrij. Oftewel het startscherm blijft T-Mobile weergeven en ik heb een web & walk icoontje.