Nou, ik ben dus aan het nadenken over een nieuws systeempje en heb hiervoor al de kast gezien (anthec kassie) nou was mijn vraag dus: is er al een dual proccesor moederbordje te koop.
helaas niet nee, zit ik ook op te wachten, men verwacht dat in juni de 760MP uitkomt, maar misschien is de via kt266 er al eerder en die zou wel eens sneller kunnen zijn
Verwijderd
en gelijk maar een 2e voeding zeker 
2x 70 Watt CPU verbruik en dan nog je overige zooi en koeling (leuk als je dat met Peltiers gaat doen
)
Maar ik zit dus te wachten op een goede upgrade naar 266 DDR
2x 70 Watt CPU verbruik en dan nog je overige zooi en koeling (leuk als je dat met Peltiers gaat doen
Maar ik zit dus te wachten op een goede upgrade naar 266 DDR
Verwijderd
Je zegt Athlon he , er zijn vrij veel degelijk Slot A Dual , Quad of zelfs 8-processor mobo's hiervoor op de markt .
In dromenland ja...>:)Op maandag 12 maart 2001 19:50 schreef real_raichu70 het volgende:
Je zegt Athlon he , er zijn vrij veel degelijk Slot A Dual , Quad of zelfs 8-processor mobo's hiervoor op de markt .
Verwijderd
Toch niet hoor . Aopen als ik me niet vergis heeft er . En dan zijn er ook nog de echte pure server merken .
Nee hoor, AMD is nog niet begonnen met massa productie, dus kan Aopen er onmogelijk eentje al klaar hebben.Aopen als ik me niet vergis heeft er
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Pagina: 1