When I was a child, I prayed to god for a bike... But I quickly found out he didn't work that way...so I stole a bike and prayed for his forgiveness
En wat is dan nu je vraag, anders heeft kapen van dit topic nog minder nuthenkjoost schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:50:
sorry nog voor het kapen en het openen van een oude topic en nu alweer =)
ik was en ben nog niet zo pro hierin.![]()
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
mijn vraag heb ik 21 april 2008 al gesteld en staat hier boven.Outerspace schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:53:
[...]
En wat is dan nu je vraag, anders heeft kapen van dit topic nog minder nut
maar ik had wat terecht commentaar gekregen ook hierboven te lezen.
maar daar had ik in die tijd nog geen benul van.
[edit]
als ik dan toch mag vragen
hoe kan ik een signature en een forum plaatje instellen?
ik heb de faq al gezien, maar ik zie de optie niet op mn profiel
[ Voor 17% gewijzigd door henkjoost op 29-07-2010 16:25 . Reden: hoef ik nioet twee post te doen in 5 minuten ( en ik vergat een f) ]
When I was a child, I prayed to god for a bike... But I quickly found out he didn't work that way...so I stole a bike and prayed for his forgiveness
En het is niet de bedoeling om hier maar gewoon van alles en nog wat te gaan vragen over het forum.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
dat begrijp ik, dat was het plan ook niet.jelmervos schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:41:
De oplossing is toch al gegeven: Petervanakelyen in "Virus maakt op de een of andere manier c..."
En het is niet de bedoeling om hier maar gewoon van alles en nog wat te gaan vragen over het forum.
van mij mag je deze sluiten.
Bedankt voor de TR's iedereen.
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Dit topic is gesloten.
![]()