Toon posts:

Een fatsoenlijke mp3 speler...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik zoek een beetje een goede mp3 speler. Ik ben er al wel achter dat ik eentje wil die mp3-cd's kan afspelen. Omdat dat memory veel te klein is...
ID3 is eigenlijk ook wel vereist :-), en goede bass natuurlijk!!! Ik zal er dan zelf wel een losse koptelefoon bij moeten kopen... Alleen volgens mij hebben de goedkopere mp3-spelers geen id3-tag support :-(.

Deze lijkt me op zich wel leuk maar die heeft dus geen id3 :-(, is er iemand die een goede mp3-speler kent. Eentje onder de 400(/500) piek dan :-).

NAPA dinges mp3 speler www2.tweakers.net/nieuws/13237

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

• $n@p$hot
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05:06
de RIO VOLT. Weet iemand of deze toevallig al in nederland verkrijgbaar is of waar ik heb kan krijgen op internet zodat ik onder rembours/met een acceptgiro kan betalen, want ik heb geen creditkaart

Verwijderd

Topicstarter
plop

• _Stryker_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-04-2025
Ergens op mp3.com had iemand een behoorlijk uitgebereide test/review van de rio volt geschreven... Het schijnt wel een zeer degelijk ding te zijn, $165 ik geloof f400 in nederland

Verwijderd

rio volt weet ik niet maar kijk op www.alternate.nl die leveren onder rembours er zijn 3 beschikbaar :)

Verwijderd

Verwijderd

Ik ben ook aan het zoeken naar dat ding, maar wat ik tot nu toe gezien heb, is dat ie niet buiten de usa verzonden wordt, amazon niet, en de andere (groot)internet winkels ook niet....misschien iets te maken met de copyrights op mp3 spul?? ;(

En je moet dan nog het geluk hebben dat ie op voorraad is, dat ding loopt hard daar... :)

Verwijderd

op www.alternate.nl hebben ze dus niet....

Maar is er niemand hier bij GOT die 'toevallig' een goede oom/tante in USA heeft wonen??? :)

• Life-is-party
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02-2023
Op zondag 11 maart 2001 22:27 schreef $n@p$hot het volgende:
de RIO VOLT. Weet iemand of deze toevallig al in nederland verkrijgbaar is of waar ik heb kan krijgen op internet zodat ik onder rembours/met een acceptgiro kan betalen, want ik heb geen creditkaart
De RioVolt is vanaf eind april :( te koop in Nederland voor een bedrag tussen de 599 en e 699

Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW

• Life-is-party
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02-2023
Verder zou ik zelf op dit moment voor de
Havin Exenion(TDK Mojo) gaan (zie mp3spelers.nl).

Is een mooie speler voor ene prijs van 475,-

Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW

Verwijderd

Philips heeft toch ook zo'n ding?? Dan weet je in ieder geval zeker dat je een beetje geluid hebt en dat ie effe mee gaat. Ik heb een beetje een hekel aan vreemde merken, wat de boer niet kent dat vreet hij niet!

Verwijderd

dat ding is inderdaad alleen nog in de vs te koop, daar zijn ze overigens ook niet te krijgen maar wel in de prijstlijst bij 3 bedrijven die alleen in us/canada leveren, bij download.com werd dit apparaatjemet de 6 maanden oude philips expandium vergeleken (toen een topper) die kan nu volgens de review wel bij het oud schroot.

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-03 19:51
In de RealGamer stond een keer een review van zo'n ding voor 300 piek ofzo die ook nog best goed was. Zal ff zoeken voor je (of weet iemand het zo?)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Pagina: 1