Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Ik kreeg via Flickr een bericht dat iemand graag van een van mijn foto's gebruik wil maken. Hiervoor dien ik met Getty Images in zee te gaan, waarmee je afspraken kunt maken over prijzen, etcetera. Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja, hoe is dit bevallen?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zou eerlijk gezegd liever onderling afspraken maken ipv het via Getty Images te laten lopen, en wel om de reden die ik hier heb gepost: Wilko in "Het Flickr topic".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Bedankt voor je reactie. Geldt dat contract dat je met ze sluit als ik het goed begrijp dan voor al je Flickr foto's? Ik had het idee dat het puur voor de foto was die gerequest wordt door iemand. Die verschijnt dan in hun stock met foto's en kan vervolgens door iedereen die daar interesse in heeft gebruikt worden tegen een vergoeding, waarvan jij dan een percentage van krijgt. Of zie ik dit nu verkeerd?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 12:41
Dat zie je volgens mij goed.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anders gewoon een ander flickr account aanvragen en alleen die fotos uploaden die je naar gettyimages wil zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06:45

Markie

Voorheen BBE

Kun je niet gewoon direct met de opdrachtgever afspraken maken zonder Getty Images daarbij te betrekken? Lijkt me toch niet moeilijk... Kun je er uiteindelijk waarschijnlijk ook nog meer uithalen.

Tip van hos vind ik ook wel een goede!

[PRIMA FOCUS ] | [ flickr]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Duidelijk. En ik kreeg een berichtje van Flickr dat iemand op die "request for licence" knop heeft gedrukt. Maar wie dat dat is staat er natuurlijk niet bij. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Pagina: 1