Ik heb gisteren een nieuwe PC in elkaar gezet, bestaande uit:
Volgens Asrock:
Dr. Debug helps you to diagnose the BIOS POST status of your system.
Op deze LED staat nu de code AA. De handleiding van het moederbord omschrijft dit als:
Uninstall POST INT1Ch vector and INT09h vector. Deinitializes the ADM module.
Ik heb geen idee wat dit betekend en of dit kwaad kan. Bij Asrock op de site en via Google kon ik ook niet echt iets vinden (al zag ik wel dat meer mensen een AA melding hadden, ook met andere Asrock moederborden).
Het systeem draait verder hardwarematig prima (voor zover ik dat kan bepalen). Ook softwarematig gaat alles goed. Het besturingssysteem kon ik er gewoon op zetten.
Wie heeft dit of een ander Asrock moederbord en weet wat de code betekend en of het kwaad kan?
- Asrock 890GX Extreme3 (biosversie 1.80, er zijn nog 3 nieuwere, maar begin daar liever niet aan)
- AMD Phenom II X4 955 Black Edition (standaard koeler)
- Kingston ValueRAM 4GB (2x2) DDR3 1333Mhz
- Club3D HD5770 1GB
- Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB
- Samsung SH-S223C DVD/RW
- Seasonic M12II, 520Watt ATX voeding
Volgens Asrock:
Dr. Debug helps you to diagnose the BIOS POST status of your system.
Op deze LED staat nu de code AA. De handleiding van het moederbord omschrijft dit als:
Uninstall POST INT1Ch vector and INT09h vector. Deinitializes the ADM module.
Ik heb geen idee wat dit betekend en of dit kwaad kan. Bij Asrock op de site en via Google kon ik ook niet echt iets vinden (al zag ik wel dat meer mensen een AA melding hadden, ook met andere Asrock moederborden).
Het systeem draait verder hardwarematig prima (voor zover ik dat kan bepalen). Ook softwarematig gaat alles goed. Het besturingssysteem kon ik er gewoon op zetten.
Wie heeft dit of een ander Asrock moederbord en weet wat de code betekend en of het kwaad kan?