Toon posts:

Fop38 of toch maar niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een post op een ander deel van het forum, werd ik hierheen gestuurd.

Kan ik nu het beste een Fop38 gebruiken om mijn duron 650 (op msi k7t pro2a) te overclocken of zijn er betere (evt stiller) alternatieven voor het zelfde geld, 75 piek of zo...

Verwijderd

Ja,
een FOP32 of een Alpha6035, beide met een Ystech fan. Koelt bijna net zo goed maar maakt niet de pokke herrie die de Delta HP fan maakt.

(Fop32=Fop38 met een andere fan..)

:Y)

Verwijderd

Jah en die Alpha die is toch ff wat duurder ofniet? :)

Verwijderd

Topicstarter
En waar is die fop32 te krijgen... (staat niet in de pricewatch) ??

Verwijderd

Koop dan meteen ook ff wat oordopjes :P

Verwijderd

Topicstarter
Niet nodig, ik wil er een 4.1 setje aan hangen... en ik ken alleen volume open (weet alleen niet welke set)

Ik heb net ff bij ned-cool en oc-shop, maar niks.. ik hoef em toch niet voor veel geld te importeren of zo ??

Of heeft iemand em ergens liggen en wil em wel voor een vriendelijk prijsje aan mij verkopen

• BartNL
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 10:30
FOP38 pokkeherrie, beste koeling
FOP32 stuk stiller, minder koeling

elk nadeel heb z'n voordeel :?

Verwijderd

Topicstarter
(wou eerst me post editen lukte niet, krijg deze wel ge-edit :?)

Na enkele reviews gezien te hebben, blijkt het tempverschil maar een graad of 2 te zijn... dan koop ik dus liever een fop32-1 dan een straalmotor fop38...

Maar ik kan echt _nergens_ adressen vinden waar ze em verkopen !

edit:
Kan ik die koeler (met koelpasta natuurlijk) gewoon bovenop de proc pleuren, of moeten er npog wat dingen tussen, bv door de lompe clip ??

Verwijderd

Topicstarter
Gevonden, Narwal ik Tilburg.. denk dat ik er mooit met de auto heenga, niet ver weg...

(ken alleen weg in Tilburg niet :))

Verwijderd

'k zou zeker eerst bellen of ze hem op voorraad hebben ;)
Op zondag 11 maart 2001 22:28 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Gevonden, Narwal ik Tilburg.. denk dat ik er mooit met de auto heenga, niet ver weg...

(ken alleen weg in Tilburg niet :))
Pagina: 1