Op 27-07-2010 heb ik een order geplaatst bij MaxICT. (J0YR1D3R en vanDaal ook)
Dit nadat ik via de pricewatch bij hen terecht ben gekomen toen ik aan het kijken was voor een externe harde schijf. het betreft hier een 2.5" harde schijf van 500 GB. Bedrag: 32.00 euro. Inclusief verzendkosten 45.00 euro.
De order geplaatst en meteen betaald met iDeal. Leek allemaal goed te gaan want de volgende hang waren ze in het magazijn al bezig met de order. Vandaag weer het order proces even bekeken en toen bleek dat de order gewijzigd is in een PCI Express adapter.
Hier vervolgens een e-mail achteraan gestuurd met daarin het volgende:
Het gaat om artikelnummer: 2720079
De productpagina zoals die er op dit moment uit ziet:

Screenshots van mijn bestelling:

Dit nadat ik via de pricewatch bij hen terecht ben gekomen toen ik aan het kijken was voor een externe harde schijf. het betreft hier een 2.5" harde schijf van 500 GB. Bedrag: 32.00 euro. Inclusief verzendkosten 45.00 euro.
De order geplaatst en meteen betaald met iDeal. Leek allemaal goed te gaan want de volgende hang waren ze in het magazijn al bezig met de order. Vandaag weer het order proces even bekeken en toen bleek dat de order gewijzigd is in een PCI Express adapter.
Hier vervolgens een e-mail achteraan gestuurd met daarin het volgende:
Hierop heb ik het volgende antwoord ontvangen:Geachte,
Op 27-07-2010 heb ik een bestelling bij u geplaatst voor een harde schijf. Gisteren het orderproces in de gaten gehouden en alles leek goed te gaan, inmiddels hangt de order rond in het magazijn.
Vanochtend maar eens gekeken of er verandering in was gekomen. En wat schets mijn verbazing, er is ineens een compleet ander artikel aan mijn ordernummer gekoppeld, het product nummer is wel weer gelijk.
Gelukkig heb ik screenshots gemaakt van de bestelling, deze heb ik dan ook meegestuurd. Ik ga er vanuit dat u deze fout rechtzet en alsnog het juiste artikel gaat opsturen.
Het betreft ordernummer: 10530802
Met vriendelijke groet,
Rob Traanman
En hierna hebben ze weer het volgende bericht van mij ontvangen:Geachte heer Traanman,
Het bestelde product heeft kortstondig op onze website gestaan onder het verkeerde artikelnummer en onder de verkeerde prijs.
Ons systeem heeft deze dan ook automatisch aangepast aan het juiste product wat eigenlijk is gekoppeld aan dit artikelnummer.
Dit is veroorzaakt door een verkeerde update vanuit onze toeleverancier.
Misschien kan ik voor u kijken of ik een alternatief heb voor de harde schijven die u in eerste instantie had besteld?
Een andere mogelijkheid is om de order voor u te annuleren en het betaalde bedrag aan u terug te crediteren.
Excuses voor het ongemak.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
XXXXXX
XXXXXXX@XXXX
--------------------------------------------------
Max E-bizz Solutions
www.maxict.nl
Tel: 013-5774574
Fax: 013-8505662
--------------------------------------------------
Alle prijzen zijn exclusief BTW weergegeven. Verzendkosten bedragen standaard € 7.98
euro bij bestellingen boven de 100 euro excl. BTW.
Indien uw order wordt nageleverd gebeurd dit franco. U vind uw verzendkosten altijd terug
op de 1e factuur welke u per PDF ontvangt via het door u aangemelde e-mailadres.
Voor ICT producten kijkt u op www.maxict.nl . Een team van deskundige accountmanagers
staat voor u klaar om u te begeleiden bij uw aankopen.
Dagelijks telefonisch bereikbaar tussen 09.00 en 18.00. Heeft u vragen? info@maxict.nl
Mijn vraag: In hoeverre heeft MaxICT een poot om op te staan en kunnen ze dit maken? En wat kunnen het beste de vervolgstappen zijn?Beste Edgar,
Bedankt voor uw reactie. Het kan inderdaad een foutje zijn geweest. Opvallend is
dan wel dat het product momenteel nog steeds op uw website wordt vermeld.
Inmiddels wel met een levertijd van 2-4 weken, maar wel voor dezelfde prijs.
Daarnaast is alleen de titel van het product aangepast en staan de specificaties
van de harde schijf en de afbeeldingen nog steeds bij dit product vermeld. Dit
terwijl u ruim de tijd heeft gehad dit aan te passen.
Daarnaast vind ik het ook erg frapant dat ik zelf een e-mail moet sturen om meer
te weten te komen over mijn order. Dit terwijl de wijziging van UW kant heeft
plaats gevonden.
Indien u mij een vervangend product kan aanbieden ga ik hiermee akkoord. Ik ga
er echter niet mee akkoord dat de order wordt geannuleerd. De koop is inmiddels
namelijk al gesloten.
Daarnaast, indien u er voor kiest om updates vanuit uw toeleveranciers plaats te
laten vinden, een risiscovol systeem zo blijkt, lijkt het mij dat u ook garant
moet staan en zorg moet dragen voor eventuele fouten die in dit systeem sluipen.
Dat dit dan over de rug van de klant gebeurd is niet correct.
Met vriendelijke groet,
Rob Traanman
Het gaat om artikelnummer: 2720079
De productpagina zoals die er op dit moment uit ziet:

Screenshots van mijn bestelling: