• Stvn21
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:45
Hallo Tweakers,

Het is zover, tijd om mijn oude breedbeeld tv van Sony de deur uit te doen en een nieuwe LCD aan te schaffen.
Nou ben ik al een tijdje bezig om een geschikt model te vinden. Mijn budget ligt om en nabij de 900 - max 1000 euro. Wat is op dit moment nou de beste keuze? mijn eisen zijn:

- DLNA (moet goed met subs en dergelijke om kunnen gaan)
- Absoluut GEEN ghosting.
- Min 37'' Max 42'' (komt op mijn slaapkamer)
- Uiteraard HDMI aansluitingen
- CI+ (ziggo gecertificeerd) zou leuk zijn, maar is niet noodzakelijk

Wat hoeft er niet op:

- Wfi
- Ambilight
- LED ( Full led natuurlijk wel, maar ik weet dat dat niet binnen mijn budget zal lukken)

Natuurlijk heb ik zelf ook research gedaan, veel fora doorgelezen. Het vervelende is dat ik niet echt een LCD kan vinden die geen last heeft van ghosting. Als ik de reacties doorlees, zie ik altijd wel een paar mensen die last van een input-lag of ghosting hebben.

Wat wil ik er mee doen?

- Xbox 360
- Films streamen vanaf NAS, zonder lag, en met subs.
- Een Home Cinema set er op aansluiten

Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven uit eigen ervaring.

Alvast bedankt :*)

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:40
Mijn idee, voor het streamen van films geen DLNA gebruiken, maar een losse mediaspeler, zonder hdd al voor een euro of 80 te krijgen. Die spelen alles, DLNA is daar veel te beperkt voor.

Naast LCD zou ik ook op Plasma gaan zoeken, laat je daarbij niet gek maken door de vooroordelen. Kijk maar eens naar de G20 serie, veel over te vinden in Panasonic plasma topic.
Ding heeft iig verschillende HDMI inputs, CI+ en zeer mooi beeld.

• Stvn21
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:45
KeRsTmAnNeKe schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 14:35:
Mijn idee, voor het streamen van films geen DLNA gebruiken, maar een losse mediaspeler, zonder hdd al voor een euro of 80 te krijgen. Die spelen alles, DLNA is daar veel te beperkt voor.

Naast LCD zou ik ook op Plasma gaan zoeken, laat je daarbij niet gek maken door de vooroordelen. Kijk maar eens naar de G20 serie, veel over te vinden in Panasonic plasma topic.
Ding heeft iig verschillende HDMI inputs, CI+ en zeer mooi beeld.
Het mooie aan DLNA vind ik dus dat je geen extra kastjes nodig hebt..

Het gekke is inderdaad dat bijna iedereen die ik spreek, plasma afraadt.

[ Voor 5% gewijzigd door Stvn21 op 29-07-2010 14:54 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:10

FeaR

In GoT we trust

Goingwrong schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:45:
Natuurlijk heb ik zelf ook research gedaan, veel fora doorgelezen. Het vervelende is dat ik niet echt een LCD kan vinden die geen last heeft van ghosting. Als ik de reacties doorlees, zie ik altijd wel een paar mensen die last van een input-lag of ghosting hebben.
Als je dan ook er bij had gezet naar welke tv's je al gekeken had had dit topic open kunnen blijven. Maar nu is de essentie van het topic nog steeds "ik zoek een tv en dit zijn mijn eisen...". En dat is niet conform de richtlijnen en LCD Beleid.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.