Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• wanda
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-06 10:04
Hoi,

De Blackberry 8820 ondersteund geen 3G, maar wel Edge, dus 2,5G. Is hier veel verschil in de merken? Ik kan namelijk een 8820 goedkoop op de kop tikken maar wil niet een al te groot verschil in internetsnelheid.

Mvg,
Wanda

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:05
Ondersteunt je provider Edge dan?

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:13

jurma

simply connecting...

In Nederland is geen enkele provider met EDGE, in Belgie is het wel beschikbaar.
EDGE is wel sneller dan GPRS, maar nog wel stuk langzamer dan 3G.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

• wanda
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-06 10:04
Ik heb Hi, op de site zie ik zo niets of ze het wel of niet ondersteunen. Ik lees nu wel op google dat Edge door veel providers niet meer ondersteund wordt.. Ik zal ze wel eens bellen dan vanmiddag

EDIT: ok thanks Jurma, dan houd het op aangezien ik nog een jaar abbonement heb voor onbeperkt internet..

[ Voor 21% gewijzigd door wanda op 29-07-2010 11:38 ]

• cdoens
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-11 14:29

cdoens

Peugeot-gek

BB8820 ondersteunt ook gewoon GPRS. Dus wat dat betreft kun je het toestel gewoon gebruiken. Je zult alleen effe de APN instellingen voor TCP IP moeten aanpassen.
Maar dit zijn vragen die je op de site van Blackberry al een antwoord op gehad zou hebben ;)

PS. Met een internet bundel op je BB wil niet zeggen dat je kunt pingen. Hiervoor moet je een apart Blackberry Addon hebben. Misschien kun je wel je abo laten aanpassen zonder dat er kosten aan zitten. Informeren bij Hi dus...

Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)