Toon posts:

Wat is het vershil tussen de alpha coolers op www

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag aan jullie is om eens op http://www.ned-cool.nl/alpha.html te kijken en op http://www.oc-shop.nl/ (bij Heatsink & Fan combo's -socket A).

Wat is nou het verschil tussen de Alpha pal6035MFC-Delta AFB 60HP en Alpha pal6035MFC-Delta AFB 60MP (beide van oc-shop)
en de alpha's op ned-cool.

Oke, ik snap het vershil in RPM. maar verder .

Ik wil vooral weten welke alpha op ned cool nou de HP versie (de duurste) op oc-shop moet voorstellen want dan ga ik die halen.

Verwijderd

op die van Ned cool zitten geen delta fans maar een ystech of sunnon fan... daar zit het verschil in.

het punt met de delta's is is het aantal decibels dat ze maken in vergelijking met de ystech of sunnon fans, daarintegen koelen de delta's weer net iets beter... :)

is maar net wat je wil... heb em zelf met een ystech en hoor em niet en doet zijn werk goed :)

Verwijderd

Topicstarter
Dus de Hp versie op oc-shop (die is nu not available) is niet dezelfde als de duurste op ned-cool. ?

Verwijderd

jij snapt het.. de heatsink is hetzelfde maar de fans niet :)

Verwijderd

Topicstarter
Lekker klote dan dat die op 0c-shop is uitverkocht want die moet ik dan echt hebbe. !!!!! ahhhhh ik ga dood. Nee, maar het is wel kut, zullen ze die weer binnenkrijgen?

Verwijderd

natuurlijk :) kijk anders ff in de news sectie van hun pagina en anders kan je ze een mail sturen... zijn aardige lui en ze bijten niet :)

Verwijderd

Topicstarter
Thanks man, wat voor pc heb jij ? en heb jij merk geheugen of gewoon een kut merk of een onbekend A-merk (rare vraag misschien maar ik weet echt ff niet wat voor geheugen ik moet kopen, ik zat te denken aan 2* 256 SDram van Paradigit, A-merk)

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-03 14:45

SilentStorm

z.o.z

Ik heb zelf vorige maand zo'n koeler met HP fan bij space promotion besteld (zie pricewatch) had m een halve werkweek later in huis onder rembours.. goed geregeld. Kreeg volgende dag nog zo'n mailtje met bevestiging enzo..

Localhost is where the heart is

Verwijderd

ik heb een asus a7v... duron 800@1080, alpha 6035 met ystech... antec 830 kast met 4 80 MM fans... 256 Mb dane elec @ cas 2...blaaterdieblaat

had merkloos geheugen maar werkte voor geen meter... :)
merkgeheugen is wel aan te raden... zeker als je gaat overklokken.

Verwijderd

Topicstarter
wat is de website van die shop, en welke prijs ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga over 3 weken een msi k7t pro 2a +amd tb 1,2 ghz halen en natuurlijk een GF 2 gts.
en dus 512 mb sdram (ik vraag nog ff wat voor merk geheugen ze in die winkel hebben, in ieder geval wel aardige lui daar). Met iiyama 19" flatscreen monitor, sound blaster live player 5.1 en dtt 2200.

oh ja, ik heb al een mailtje gestuurd naar die oc-shop.

Verwijderd

oeps.. 2 keer verstuurd.

Verwijderd

succes dan maar met je mooie spulletjes...:)
mocht je vragen nog vragen hebben ben ik op icq te vinden :)
Pagina: 1