Slotje?
Wrom staat er topicstarter Geonetix, en alleen een post van RobinVR?
Heeeel
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
dus dan nog maar een keer:
Heb een fan aangeloten, op een 300 Watt voeding, en dat ding reset om de 10 minuten. Hij is trouwens aangeloten via de voeding dus niet via het mobo'tje.. mmm verder, owja het is een 12 V fan, en ik weet zeker dat die goed aangesloten is...
Verder specs:
athlon classic 850@900
Geforce 1 ddr.. (stroomvreters)
Hoop dat het nu wel goed gaat want die database is wel gammel vandaag de dag.
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
De GF1 DDR is inderdaad een stroomvreter, maar niet zo erg dat-ie alleen verantwoordelijk is voor de crashes.
En dan maar kijken ofdat die het houd, en anders dan is het denk ik idd de voeding.. Het is trouwens een "Silent Systems ATX Voeding (300 watt)".. Bij de informatique vandaan..
het is trouwens een 80mm fan.
kheb ook een 300Watt en een gf 1 DDR, 3x 8cm, 2x 9cm en heb nergens last van. dus misschien is gewoon die voeding brak.Op zondag 11 maart 2001 23:25 schreef DaBit het volgende:
Als het een gewone 80mm of 120mm fan is, dan moet dat eigenlijk niet kunnen. Dan is dat duidelijk een niet te beste voeding.
De GF1 DDR is inderdaad een stroomvreter, maar niet zo erg dat-ie alleen verantwoordelijk is voor de crashes.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Typo
Verwijderd
Zo niet, dan ligt het toch aan je voeding. 300 watt zou genoeg moeten zijn. Ik zelf heb ook 300 watt erin, dat mijn bak (met athlon classic, geforce ddr, 1x120mm, 2x92mm, 3x80mm, 4x60mm
Ik zou dan gelijk een Enermax nemen, heb je gelijk een goede. Maar tis maar net hoeveel geld je ervoor over hebt natuurlijk.
he wat?!Op zondag 11 maart 2001 22:57 schreef Demoniac het volgende:
Slotje?
Wrom staat er topicstarter Geonetix, en alleen een post van RobinVR?
Heeeel
vreemd
ik heb trouwens geen vraag gesteld
Verwijderd
En toen waren we 5 en een halve maand verderOp dinsdag 28 augustus 2001 10:51 schreef GeonetiX het volgende:
[..]
he wat?!
vreemd
edit:
ik heb trouwens geen vraag gesteldGenotix en GeonetiX lijken zoveel op elkaar
Dit topic is gesloten.
![]()