Fan erin, reset dat ding om de minuut.

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

blaat

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

:?
Slotje?
Wrom staat er topicstarter Geonetix, en alleen een post van RobinVR?
Heeeel :?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

topic was kapot, dat heb ik toen gemeld in Lieve Adjes, daarna heeft RobinVR hem 'gemaakt' maar hij kon blijkbaar ook de orginele tekst niet lezen dus moet Geonetix zijn vraag ff opnieuw stellen

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-05 21:09
MMMMMM, had dus deze toppic geopent maar heel mijn verhaal is er dus niet meer, lekker is dat..

dus dan nog maar een keer:
Heb een fan aangeloten, op een 300 Watt voeding, en dat ding reset om de 10 minuten. Hij is trouwens aangeloten via de voeding dus niet via het mobo'tje.. mmm verder, owja het is een 12 V fan, en ik weet zeker dat die goed aangesloten is...

Verder specs:
athlon classic 850@900
Geforce 1 ddr.. (stroomvreters)

Hoop dat het nu wel goed gaat want die database is wel gammel vandaag de dag. :(

| I've got permission to color outside the lines |

• Zwaluw
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-06-2003
Voeding kan het niet aan?

• BenJoep
Maar een 300 Watt voeding is toch wel voldoende.. Ik ga trouwens morgen ff een andere fan erin gooien, en dan maar kijken wat die doet..

Verwijderd

Als het een gewone 80mm of 120mm fan is, dan moet dat eigenlijk niet kunnen. Dan is dat duidelijk een niet te beste voeding.

De GF1 DDR is inderdaad een stroomvreter, maar niet zo erg dat-ie alleen verantwoordelijk is voor de crashes.

• BenJoep
mmm ik denk persoonlijk dat het aan de fan ligt, want het is wel degelijk een goede voeding.. Dus ik denk dat ik morgen die andere fan is probeer. (aluminium fan :) )
En dan maar kijken ofdat die het houd, en anders dan is het denk ik idd de voeding.. Het is trouwens een "Silent Systems ATX Voeding (300 watt)".. Bij de informatique vandaan..

het is trouwens een 80mm fan.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-05 13:05

ReseTTim

Chocolate addicted

Op zondag 11 maart 2001 23:25 schreef DaBit het volgende:
Als het een gewone 80mm of 120mm fan is, dan moet dat eigenlijk niet kunnen. Dan is dat duidelijk een niet te beste voeding.

De GF1 DDR is inderdaad een stroomvreter, maar niet zo erg dat-ie alleen verantwoordelijk is voor de crashes.
kheb ook een 300Watt en een gf 1 DDR, 3x 8cm, 2x 9cm en heb nergens last van. dus misschien is gewoon die voeding brak.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• BenJoep
Dat zou wel kut zijn, heb helemaal geen zin om een niwue voeding te kopen.. Maarja als die het niet doet, dan bouwen we er toch geen fan in, dan maken we wel een mooi gat om de boel te koelen.. Passieve koeling..:)

Typo

• Glottis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik heb 3 Papst, die elk 2 watt gebruiken (8412NG) in mijn kast, ook met een 300W voeding. Geen probleem. Dus, het moet of je fan zijn (kapot?) of toch echt je voeding... Ik heb trouwens een Geforce 2, gebruikt toch nog meer stroom, of niet? ;)

Verwijderd

Weet je zeker dat je fan niet ergens kortsluiting maakt? Probeer hem anders eens in een andere pc, kijken of die er ook mee kapt.

Zo niet, dan ligt het toch aan je voeding. 300 watt zou genoeg moeten zijn. Ik zelf heb ook 300 watt erin, dat mijn bak (met athlon classic, geforce ddr, 1x120mm, 2x92mm, 3x80mm, 4x60mm >:)) draaiende houdt.

Ik zou dan gelijk een Enermax nemen, heb je gelijk een goede. Maar tis maar net hoeveel geld je ervoor over hebt natuurlijk.

• BenJoep
Yah het verschil qua prijs is 3 tientjes met een Enermax, dus dan mag ik toch wel aannemen dat die toch ook wel goed is.. BEn aan het hopen dat het de fan is.. Jullie horen het nog wel..

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

Op zondag 11 maart 2001 22:57 schreef Demoniac het volgende:
:?
Slotje?
Wrom staat er topicstarter Geonetix, en alleen een post van RobinVR?
Heeeel :?
he wat?!

vreemd

edit:
ik heb trouwens geen vraag gesteld :) Genotix en GeonetiX lijken zoveel op elkaar :)

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 10:51 schreef GeonetiX het volgende:

[..]

he wat?!

vreemd

edit:
ik heb trouwens geen vraag gesteld :) Genotix en GeonetiX lijken zoveel op elkaar :)
En toen waren we 5 en een halve maand verder

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:43
[/oud] :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.