Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoram
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-08 14:22
Ik zoek voor Photoshop een sneltoets om de Auto-Select mode aan te passen. Daar kan je in een drop-down menu kiezen voor Layer en Group.

Als ik op google intik "shortcut auto-select mode"(en variaties daarop) kom ik niks relevants tegen.

In een ander topic in dit forum gedeelte werd er ook al over sneltoetsen gesproken maar daar stond mijn antwoord ook niet in.

Ik heb daarnaast ook geprobeerd een Action aan te maken die dat voor mij doet maar dat wil ook niet werken. Want als ik dan in het drop-down menu op Group of Layer klik, neem hij niks op.

Is er misschien een andere manier om makkelijk te kunnen switchen tussen de select modes?

Alvast bedankt

Hallo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-05 14:42
-nvm...Nico leest niet goed-

beantwoord dit de vraag?

http://www.bigresource.com/Tracker/Track-photoshop-AgA62cRs/

[ Voor 144% gewijzigd door Nico op 28-07-2010 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoram
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-08 14:22
Ja en nee.
Als ik dan in Group mode zit dan kan ik wel de onderliggende layer verplaatsen, maar hij 'Auto-Select' hem niet. Dus een layer die dan toevallig geselecteerd is kan ik verplaatsen, maar niet de layer waar ik op klik.

Hallo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 22:32
Ik weet alleen dat crtl+move tool de shortcut is voor auto select layer, je zou haast zeggen dat deze dan ook bestaat voor auto select groep alleen heb ik dit nooit weten te vinden.

May Lyssa aid you