Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

Propane schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:40:
Ik heb zostraks ook even de demo van Steam gehaald en ben ook teleurgesteld in het console gehalte van het spel. Met de muis spelen is erg vervelend vergeleken met DS1&2 en dat hoort niet bij een game die z'n roots op de PC heeft.
idd! Helemaal mee eens.
De muis ingedrukt houden om rond te rennen is ronduit frustrerend, laat me aanklikken waar ik naartoe wil en laat vervolgens de pathfinding z'n werk doen.
WASD werkt gelukkig ook, anders zou het waardeloos zijn.

Concluderend kan ik wel stellen dat ik zwaar teleurgesteld ben. Graphics zijn ok, maar een game als deze speel ik niet voor de graphics. 'k Dacht dat dit een instant-buy zou zijn, maar dat is het absoluut niet. Het voelt veel te console-achtig en daar heb ik helemaal niets mee.

'k Had zeker niet de verwachting dat een game als deze zou kunnen concurreren met Diablo 3, maar dat het meer zou zijn dan dit, had ik eigenlijk wel gedacht en vooral gehoopt. Deel 1 was zo fijn.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 19:11
Als ik jullie zo hoor dan zou het spel op de console dus erg goed speelbaar moeten zijn? Ik ben namelijk erg benieuwd hoe het straks op m'n XBOX360 speelt.

Wat ik erg vreemd vind is dat ze blijkbaar niet in staat zijn een fatsoenlijk inventory te ontwerpen en bouwen, terwijl dit al in zoveel spellen erg goed is gedaan. Zelfde bij bijvoorbeeld Fable of Dragon Age (voor de console in ieder geval), ook allebei een bagger inventory. Neem gewoon een spel als Baldur's Gate of WoW als voorbeeld en bouw dat enigzins na. Het klinkt als iets kleins, maar juist het vergelijken van allerlei equipment (lootwhore, jaja) vind ik erg leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb gisteren de demo voor de PS3 uitgespeeld. Ik vind het een geweldig lekker spelende rpg en laat mijn pre order zeker staan!

Grafisch had het wellicht iets mooier kunnen zijn, maar de gameplay werkt goed. Alleen jammer dat er weinig zelf te doen is in het toewijzen van punten aan skills.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Amras schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:55:
Als ik jullie zo hoor dan zou het spel op de console dus erg goed speelbaar moeten zijn? Ik ben namelijk erg benieuwd hoe het straks op m'n XBOX360 speelt.

Wat ik erg vreemd vind is dat ze blijkbaar niet in staat zijn een fatsoenlijk inventory te ontwerpen en bouwen, terwijl dit al in zoveel spellen erg goed is gedaan. Zelfde bij bijvoorbeeld Fable of Dragon Age (voor de console in ieder geval), ook allebei een bagger inventory. Neem gewoon een spel als Baldur's Gate of WoW als voorbeeld en bouw dat enigzins na. Het klinkt als iets kleins, maar juist het vergelijken van allerlei equipment (lootwhore, jaja) vind ik erg leuk om te doen.
Ik heb het net nog even met een Xbox 360 controller gespeeld en dat werkt een heel stuk soepeler. Zonde dat ze niet gewoon fatsoenlijke PC controls hebben gebruikt, ze hadden zelfs het systeem van DS2 zo kunnen overnemen en dan had het een stuk beter gespeeld voglens mij.

De inventory vind ik dus inderdaad ook zoiets vreemds. In de vorige games was een item rood in je inventory als je die niet kon gebruiken en bij een mouseover zag je ook de requirements. Hier is het gewoon raden hoe of wat. Ook wat betreft de stats van die items; Will, Attack, Agility, Stamina, Doom, Chaos dit en dat.... Nergens een mooi overzichtje daarvoor gevonden tot dusver.

Allemaal toch dingen die beter kunnen en ook beter waren in de vorige games. Toch denk ik dat ik hem wel ga kopen, de sfeer trekt me er weer in. Ook leuk dat er in de demo al een kleine verwijzing zit naar DS1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

MMmm aan de reacties te lezen ga ik deze game absoluut niet direct aanschaffen zoals eerder het plan was. De demo voor de PC kan ik nergens vinden buiten steam om, waar je de demo wel zult moeten downloaden geloof ik. Belachelijk! Ik wil gewoon niet verplicht zijn om steam te installeren! Dan maar op de iets minder legale wijze, eigen schuld dikke bult zou ik zeggen.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Ik heb hem nog eens doorgespeeld met beide characters ondertussen, en met de Xbox 360 controller aan de pc. Ik moet zeggen, de inventory went wel snel en heeft ook wel z'n positieve kanten. Het niet zo intuïtief als DS1 of 2, maar ik denk dat het een geval van flink wennen is. Verder is het spelen zelf toch wel erg lekker met de controller. Met de melee kerel snel switchen van two-handed naar sword & shield zodra er nog maar één of twee uit een groep over zijn gaat erg lekker en de directe controle zorgt wel voor leuke gevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spleethoven
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-01-2024
FloydRaalte schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:47:
MMmm aan de reacties te lezen ga ik deze game absoluut niet direct aanschaffen zoals eerder het plan was. De demo voor de PC kan ik nergens vinden buiten steam om, waar je de demo wel zult moeten downloaden geloof ik. Belachelijk! Ik wil gewoon niet verplicht zijn om steam te installeren! Dan maar op de iets minder legale wijze, eigen schuld dikke bult zou ik zeggen.
Het is niet alsof 1 developer gaat klagen dat een publieke en gratis demo verspreid wordt. Allemaal beter voor hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FloydRaalte schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:47:
En weer een goede smoes om niet te hoeven kopen.... Installeer Steam (zie daar het probleem niet van in, ze hebben ook regelmatig erg goede aanbiedingen en kwakken zover ik weet geen malware op je PC), speel de demo en gooi steam er weer af.

OT:
Heb de demo 25 minuten op de PC gespeeld en kon het niet meer aanzien. Ik keek hier naar uit als overbrugging tot Diablo 3 maar wacht wel op Torchlight 2 om de periode tot oktober/november door te komen wanneer er meerdere games uitkomen waar ik op zit te wachten. Voor mij is er totaal geen sfeer te vinden in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ook de Demo gespeeld, nog een micro-review: (PC)

Verhaal:

Niet heel aantrekkelijk. Maar voldoende. Filmpjes / dialogen bijzonder standaard, totaal geen vernieuwing hier. Quest overzicht is slechter dan voorgaande delen.

Graphics:

Best mooi. Erg licht voor je systeem ook. 1920x1080 4X AA en alles voluit is geen probleem voor een mainstream kaart als de 560 TI, maar ook een ATI 68x0 of 69x0 heeft hier helemaal geen moeite mee. Shadow quality oplaag zetten (niet op extreme of insane) geeft veel meer fps en weinig extra detail.
Conclusie: goed genoeg, niet super.

Audio:

Voice acting is niet bijzonder goed gedaan. Gezichtsanimaties erbij zijn eigenlijk best slecht. De muziek klinkt alsof deze zo 1 op 1 over genomen is uit het vorige deel. Er vallen hier en daar stiltes. Animaties lopen tijdens gevechten niet echt netjes gelijk met het geluid. Net aan voldoende. Als je geluid heel belangrijk vind voor een innemende ervaring zou je het als onvoldoende kunnen beschrijven.

Belangrijkste punt: Gameplay:

Lopen gaat niet heel soepel. Dit mede doordat de camera in dunne stukjes of bochten zelf gaat zoomen / draaien. De camera reageert niet heel prettig en je hebt hierdoor regelmatig totaal geen overzicht. Het vast zitten achter objecten of vijanden betekend veelal dat je dood gaat. De moeilijkheidsgraad kan ik niet echt beoordelen in de demo, maar het is schijnbaar heel sterk op co-op gericht. Er zijn 4 karakters in het verhaal en die moet je dus eigenlijk alle vier als speler bedienen. Prima idee denk ik, maar ik voorspel ook dat de balance hierdoor erg slecht is als je in je eentje aan de gang gaat.

Vechten is geen al te prettige ervaring. De autotargetting is niet zo best gedaan. Ze hebben er een mix tussen 3rd person hack & slash en click based van gemaakt, de standaard controls op een keyboard zitten mij niet lekker. Ik vraag me ook vooral af waarom als je met q, e en 1, 2 en 3 aan de gang moet, niet gewoon met WASD kan gaan rondlopen en de muisknoppen voor de special attacks kan gebruiken. Of waarom je niet zoals in alle andere meer click based RPG's gewoon met één rechterklik kan lopen. Het oprapen van voorwerpen door E als je in de buurt bent is ook irritant en voorheen beter uitgevoerd.

Het Equip menu (of eigenlijk ieder menu) is super inefficient opgebouwd. Alsof ze knoppen wilde besparen. Laatste keer dat ik keek had ik er 109 en kon ik gewoon I voor inventory gebruiken en C voor char info etc. Maar nee, je moet C drukken en dan equip aanklikken. En als je dan spullen voor een ander teamlid wilt equippen, moet je enter drukken en kan je niet gewoon z'n portait aanklikken in het hoofd menu. Het level up menu schiet automatisch in beeld en kan je niet bedienen via het hoofdmenu. Maar je krijgt het pas te zien als alles dood is en je alles van de grond hebt opgeraapt.

Nog altijd moet je tonnetjes kapot slaan of schieten om er dingen uit te halen. Ik hoop nog steeds dan men daar van af stapt. Het slaat gewoon nergens op om in iedere hoek van het level levenloze dingen te moeten aanvallen met een vurige speer of hevtige zwaardslag. Het openen van racken en kisten met E om vervolgens alles op te moeten rapen met dezelfde knop is ook bijzonder zinloos. Het kost allemaal teveel tijd in deze titel, terwijl het in 1999 al beter gedaan is. Ik ben allang blij dat je in steden niet met nutteloze NPC's kan / moet gaan praten en je ook daar alles wat los en vast zit kapot moet slaan om het te kunnen stelen.

Cijfertjes:

- Verhaal / presentatie: 6/10
- Graphics : 7/10
- Audio: 6/10
- Gameplay: 4/10

Bottom line:

Deze game ga ik voor hoog op €20 uit een budget bak trekken als de reviews positiever zijn dan wat ik nu zie. Ongelofelijk dat deze tot nu toe goede serie zo'n stap terug heeft gedaan.
Obsidian, I am dissapoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 21:02:
[...]

En weer een goede smoes om niet te hoeven kopen.... Installeer Steam (zie daar het probleem niet van in, ze hebben ook regelmatig erg goede aanbiedingen en kwakken zover ik weet geen malware op je PC), speel de demo en gooi steam er weer af.
Ik installeer geen steam. Das is mijn eigen keuze dacht ik zo. Krijg er een behoorlijk yahoo-toolbar gevoel bij.
En smoesjes heb ik niet nodig, ik download praktisch alles voor ik het koop. Eerst maar eens zien of het een goed spel is eer ik het ga aanschaffen. (uitzonderingen zoals D3 daargelaten, die koop ik blind nog) Daar ben ik te vaak mee de mist in gegaan. Ik heb een behoorlijke kast vol met games die ik ooit gekocht heb dus ik voel me totaal geen piraat ofzo. Laat die software huizen en uitgevers eerst maar eens wat doen aan de belachelijk slechte kwaliteit van de gemiddelde PC game. Wanneer een game 100% goed is heb je zaken zoals DRM en piratebay ook niet meer nodig. Maar goed, nu slinger ik weer die oude discussie aan :S
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 21:02:
[...]
OT:
Heb de demo 25 minuten op de PC gespeeld en kon het niet meer aanzien. Ik keek hier naar uit als overbrugging tot Diablo 3 maar wacht wel op Torchlight 2 om de periode tot oktober/november door te komen wanneer er meerdere games uitkomen waar ik op zit te wachten. Voor mij is er totaal geen sfeer te vinden in de game.
Ik keek ook uit naar DS3 als overbrugging naar D3 en de volgende telg uit de ANNO reeks. Ik ben nog steeds benieuwd naar de game maar aanschaffen zit er denk ik niet meer bij, of het moet echt nog een meevaller worden.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
ik heb hem nu een tijdje gespeeld leuk dat je stances kan swappen en de gfx zijn redelijk nice maar daar houd het wel mee op. waarom moest square enix nou weer aan deze serie komen. waar bij blizzard alles in goud veranderd, word er bij square op final fantasy na de meeste games verpest. Dit bedrijf gaat echt ZWAAR achteruit. ook ik verlies hoop in ze te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:39
Erg jammer inderdaad. Had gehoopt op eindelijk weer een leuke hack&slash op de console. Gaat waarschijnlijk tegenvallen maar dat is niet anders. Hopen dat Torichlight 2 snel naar de consoles komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Hmm, ik heb vanmiddag de volledige versie gespeeld en hoewel het een grote verandering is van DS1&2 naar dit deel speelt het allemaal toch best goed na wat wennen. En ik kan me in een flink deel van de micro-review hierboven ook niet echt vinden. Ja, het is anders en ja, ze hebben het te console vriendelijk gemaakt qua interface.

Maar ik heb geen audio missers gemerkt, en de cutscenes en voice acting zijn toch echt een stuk beter dan in de vorige delen. Ook je party AI is een stuk beter, ze rennen niet in de weg en hebben niet echt een babysitter nodig. Dit was in de voorgaande delen wel teveel het geval. Tevens zijn de gevechten wat leuker en uitdagender (zelf blocken maakt een wereld van verschil). Ik denk dat je vooral op de consoles (ivm de wat onhandige controls op de PC) gewoon vanaf begin af aan een solide spelervaring hebt. PC gamers zullen in de meeste gevallen door de zure appel van de controls en interface heen moeten bijten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Het beeld zit er veel te dicht op en de besturing gaat gewoon kloten, kun je wel over de console menu structuren heen kijken, maar als de besturing gewoon te console achtig is dan is het slecht speelbaar met de muis.

Voor de rest kan de inhoud prima zijn en de skills etc. maar niemand is verplicht hem te spelen, als men niet wil dan houd het op.

Ik had graag een nieuwe hack & slash RPG in coop gespeeld, maar dit is gewoon amper te doen.

Ieder zn eigen mening.

Trouwens was ik de laatste tijd toch al redelijk zat van gamen, dus moet het wel van hele goede huize komen om mij weer te trekken.

[ Voor 12% gewijzigd door Bulls op 10-06-2011 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Bulls schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 19:03:
Het beeld zit er veel te dicht op en de besturing gaat gewoon kloten, kun je wel over de console menu structuren heen kijken, maar als de besturing gewoon te console achtig is dan is het slecht speelbaar met de muis.

Voor de rest kan de inhoud prima zijn en de skills etc. maar niemand is verplicht hem te spelen, als men niet wil dan houd het op.

Ik had graag een nieuwe hack & slash RPG in coop gespeeld, maar dit is gewoon amper te doen.
Ik wilde een heel verhaal tikken, maar dit is exact wat ik ervaar.

Zo zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:43
ik heb een vraagje hoe krijg ej die power benede3n aan in een van die drie bollen...
ik heb er nu 1 zitten maar wil graag nog wat er neer zetten..

inde handleiding staat je moet het met SHFT 1 ,2, 3 doen maar dat werk niet :(

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gediminas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-09 21:36

Gediminas

recovering stagiair marketing
De game ziet er mooi uit, draait lekker op mijn systeempje. cutscene's zijn mooi gedaan en de audio is ook netjes.
Maar dan krijg je te maken met de gameplay zelf. Controls die moeilijk mee werken, rare en onduidelijke menu's.
Ik had echt veel verwacht van deze game, misschien iets teveel verwacht, hoopte op een mooie hardcore RPG...Ga het toch verder proberen te spelen, hopelijk wen ik eraan.

[ Voor 13% gewijzigd door Gediminas op 10-06-2011 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
hoe krijg ik die Vera dood met een warrior :( speel op Easy maar er is geen door komen aan :(
level 4

[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 10-06-2011 23:54 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ik hoor inderdaad links en rechts dat de audio / animatie issues alleen in de demo zaten. (goede promotie maar niet heus)

Het zal allemaal wel door de console inzet komen dan. Geen idee dat ie al in de winkel lag overigens.

Het menu in console stijl gaat denk ik voor mij toch de reden worden dit spel niet te kopen. In de demo zat ik al 25% van de tijd in dit schermpje. Als het me toen al irriteerde, zal waarschijnlijk een spel lang zo blijven. Zonde. Tijd om hier uit te checken denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Gediminas schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 22:58:
Ik had echt veel verwacht van deze game, misschien iets teveel verwacht, hoopte op een mooie hardcore RPG...Ga het toch verder proberen te spelen, hopelijk wen ik eraan.
Dungeon Siege is meer een hack & slash dan een RPG en dat gaat ook op voor dit deel.

Wel genieten om met de two handed blades en abilities door groepen vijanden heen te rossen terwijl Katarina als waar DPS monster met haar magische geweren aan het knallen is :P. Ik heb echt lol in dit spel, de interface heeft zeker wel een logica erachter, maar het duurt nogal even voor je er lekker mee overweg kan (bij mij in ieder geval). Absoluut niet ideaal voor de PC, daarvoor had het wel iets muisvriendelijker mogen zijn.

Zo was het mij eerst niet duidelijk welke items je uit een shop nu wel of niet kon kopen voor je eigen character. Maar daar staan dus een mooi portretje achter als je bij het item kijkt in het rechter gedeelte van de interface. Als het voor iemand is die je nog niet in de party hebt is de achtergrond een zwart uitgesneden portret. Wel een hoop loot in het spel, ik ben ook nog geen limiet aan items tegengekomen die je mee kan nemen. Mooi alles meepakken en verkopen dus.

Er is ook veel lore te vinden, waarin wordt terug verwezen naar gebeurtenissen uit deel 1 en om één of andere reden vind ik dat altijd erg leuk om te zien in sequels. Ondertussen ook hier en daar de nodige humor tegengekomen op gepaste momenten.
ravw schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 23:50:
hoe krijg ik die Vera dood met een warrior :( speel op Easy maar er is geen door komen aan :(
level 4
spoiler:
Vera is de witch die je moet verslaan om de eerste paar Legion NPC's te bevrijden toch? Eerst met je two handed stance afrekenen met de groepjes eromheen, daarna gebruik maken van de one-handed stance met block en Shield-Pummel bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 06:55
Ik speel met die vuurvrouw, maar ga continue dood. Snap er niets van, misschien ligt het aan de onduidelijkheid van de besturing.

Linksonder heb je 3 bollen en een klein bolletje met power. Ik heb geen idee wat ik daarmee moet? De power bol laadt inderdaad (erg traag) op bij vechten met mijn speer (die trouwens waardeloos is, ik klik in het wilde weg maar hij beschadigt steeds maar 1 vijand tegelijk, waar zij met de speer meerdere vijanden tegelijk aan zou moeten kunnen vallen), maar wat moet je er vervolgens mee. Als ik shift ingedrukt hou kan ik een mooie roundhouse chuck norris kick doen, maar is de power bol vervolgens weer compleet leeg. Het eerstvolgende gevecht word ik vervolgens door een man of 8 in elkaar getimmert, om maar niet te spreken van een stelletje vissen wat ik als quest in elkaar moet timmeren (dat is gewoon niet te doen).

Doe ik nu iets compleet verkeerd? Bij elk gevecht is het een kwestie van geluk hebben dat je zelf niet te hard geraakt wordt, als een gek op 4 drukken voor dat kleine beetje healing en de linker muisknop verslijten met vijanden aanklikken. Mis ik krachten? Gebruik ik een optie niet? Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Hoe werkt de co-op precies in dit spel? Speel je dan gewoon de storyline zeg maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Na 4 uur spelen en zo snel mogelijk doorraggen is dit mijn korte review:

Verhaal:Saai, standaard verhaaltje. Side-quest zijn weinig interessant.

Graphics:
Hier verdient Obsidian een pluim. Bijna continu >40fps @max settings 1680*1050 4XAA en 16AF op een GTX260 is gewoon netjes. Dit is 1 van de weinige games waarin de blur optie goed geïmplementeerd is en niet stoort.
Puntje van kritiek zijn de animaties die zijn weinig bijzonder, facial animations zijn slecht te noemen en ook de weapon effects zijn wat gedateerd.

Audio:
Weinig kritiek, ik heb de achtergrond audio niet opgemerkt tijdens het spelen dus storend was deze zeker niet maar een echte functie qua immersion had deze voor mij dus ook niet. Voice-acting is matig, ik heb al veel slechter gehoord.

Gameplay:
Hier laat Obsidian toch wat steken vallen: de camera is 1 van de slechtste zo niet de slechtste die ik ooit gezien heb. De camera kan ook niet niet ver genoeg uitzoomen om een goed overzicht te geven. Als je terugdraait voor een tactische retreat draait de camera niks mee. Lopen is soms ook een uitdaging, WASD gaat niet vlot, rechter muis ingedrukt houden om te blijven lopen wtf? En vlot bochten nemen gaat ook niet, zelfs de kleinste kiezelsteentjes zijn soms genoeg om je tegen te houden. Voorwerpen oprapen gaat ook niet echt vlot, je moet er overlopen of E duwen als je er praktisch opstaat, hier dus geen perimeter waarin je alles opraapt.
Het equipment menu is een regelrechte ramp en duidelijk gebouwd met consoles in het achterhoofd. Ze hadden een goed systeem in DS1-2 maar nee....

Party AI en enemy AI is héél basic en enemies hebben een punt waarna ze terug lopen dus vaak kan je met cheesy tactics winnen.

Ik zou het spel een 7.5 geven op pc en op consoles een 8-8.5.

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Ik heb een pre-order staan voor de console en heb nog niets van het spel gespeeld. Zal ook wel een mini review schrijven, vind het wel netjes van jullie dat jullie daar de tijd voor nemen. Waarvoor dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
MoiZie schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:41:
Ik speel met die vuurvrouw, maar ga continue dood. Snap er niets van, misschien ligt het aan de onduidelijkheid van de besturing.

Doe ik nu iets compleet verkeerd? Bij elk gevecht is het een kwestie van geluk hebben dat je zelf niet te hard geraakt wordt, als een gek op 4 drukken voor dat kleine beetje healing en de linker muisknop verslijten met vijanden aanklikken. Mis ik krachten? Gebruik ik een optie niet? Zie ik iets over het hoofd?
als je het grote zwaard heb of wat anders moet je als je veel slachtvoer om je heen heb wel even je 1 of 2 gebruiken :)

Ik zit nu bij de vleermuizen of wat het ook zijn die dingen kan ik niets slopen die zijn te snel :(

[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 11-06-2011 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 18:28
-AzErTy- schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:58:
Na 4 uur spelen en zo snel mogelijk doorraggen is dit mijn korte review:

Verhaal:Saai, standaard verhaaltje. Side-quest zijn weinig interessant.

Graphics:
Hier verdient Obsidian een pluim. Bijna continu >40fps @max settings 1680*1050 4XAA en 16AF op een GTX260 is gewoon netjes. Dit is 1 van de weinige games waarin de blur optie goed geïmplementeerd is en niet stoort.
Puntje van kritiek zijn de animaties die zijn weinig bijzonder, facial animations zijn slecht te noemen en ook de weapon effects zijn wat gedateerd.

Audio:
Weinig kritiek, ik heb de achtergrond audio niet opgemerkt tijdens het spelen dus storend was deze zeker niet maar een echte functie qua immersion had deze voor mij dus ook niet. Voice-acting is matig, ik heb al veel slechter gehoord.

Gameplay:
Hier laat Obsidian toch wat steken vallen: de camera is 1 van de slechtste zo niet de slechtste die ik ooit gezien heb. De camera kan ook niet niet ver genoeg uitzoomen om een goed overzicht te geven. Als je terugdraait voor een tactische retreat draait de camera niks mee. Lopen is soms ook een uitdaging, WASD gaat niet vlot, rechter muis ingedrukt houden om te blijven lopen wtf? En vlot bochten nemen gaat ook niet, zelfs de kleinste kiezelsteentjes zijn soms genoeg om je tegen te houden. Voorwerpen oprapen gaat ook niet echt vlot, je moet er overlopen of E duwen als je er praktisch opstaat, hier dus geen perimeter waarin je alles opraapt.
Het equipment menu is een regelrechte ramp en duidelijk gebouwd met consoles in het achterhoofd. Ze hadden een goed systeem in DS1-2 maar nee....

Party AI en enemy AI is héél basic en enemies hebben een punt waarna ze terug lopen dus vaak kan je met cheesy tactics winnen.

Ik zou het spel een 7.5 geven op pc en op consoles een 8-8.5.
Dat vindt ik dan nog vrij hoog, want de gameplay bepaalt toch wel merendeel hoe het spel weg speelt. Grpahics zijn inderdaad erg goed. Gameplay (en dan inderdaad vooral de camera en inventory/shops) vindt ik een regelrechte ramp. Ik hoopte dit als overbrugging naar Diablo 3 te kunnen spelen, maar naar een uurtje spelen met 2 verschillende classes hou ik het al voor gezien, en dat terwijl RPG's toch echt mijne favoriete games zijn (waaronder Titan Quest en Torchlight, die hier wel wat op lijken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Laatst online: 12-08 15:23
Ja, maar ondanks de kritiek, vond ik wel dat ik me amuseerde (de frustratie momentjes ivbm camera even daargelaten). De drang naar betere loot zit er wel in en ik ben geen bugs/show stopping bugs tegengekomen.

Het zal voor iedereen wel verschillen hoe hard je tilt aan de minpunten. Uiteindelijk went de cluncky inventory en de shop indeling bijvoorbeeld.
Titan Quest was voor mij bijvoorbeeld een 9-9.5 en Torchlight een 8.

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
ik ben nu al wat verders en ik moet zeggen hoe verder je komt hoe aantrekkelijker hij wordt
je moet inderdaad even aan de dingen wennen maar als je daar aan gewent ben is het een top game :)
had ook liever gehad dat ze het anders hadden aan gepakt maar goed het is niet anders dus moet ik me wel aan passen want dit spel wil ik met alle chars gewoon uit spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 11:46

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

zAo schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:26:
[...]

Ik wilde een heel verhaal tikken, maar dit is exact wat ik ervaar.

Zo zonde.
Ja ik wilde ook al een verhaaltje typen maar na 15minuten spelen wilde ik zo snel mogelijk 'EXIT' klikken en alles vergeten.. op de PC is dit echt een kut spel (sorry, alle respect vor de makers etc.. maar het is onspeelbaar!!)

onderbouwing:
- menu's zijn zo vaag, waarom niet gewoon diablo style met popups werken en wat overzicht creeeren?
- besturing slaat NERGENS op, apart de camera stellen en dan nog lopen met de muis .. je mannetje is geen 'tank' die een andere kant op kan lopen dan de kant dat hij kan vechten??
- en dat kwartier dat ik het vol hield was het niet meer of minder dan bijv. titan quest - alleen is de besturing en overzicht daar 100x beter (maak daar maar 1000000x van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone
  • Laatst online: 29-05 11:48

Firestone

$ su - vuursteen

Ik verbaas mij werkelijk dat gamedevs anno 2011 het remappen van keys en muisfuncties er uit laten. Het spel is gewoon totaal onspeelbaar voor iedere gamer, waaronder mij, die door een beperking aan de handfunctie een ander soort layout nodig heeft. Waarschijnlijk omdat het spel even snel geport is voor de PC. Geldgraaiers...
Uninstall dan maar :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
weet iemand hoe ik het beste die Anjali kan killen want heb het nu 6 keer gedaan en elke keer dood
de eerste keer gaat wel maar als ze dan weer terug komt is er geen houden meer aan :(

en ik kan niet meer terug ook om even te levelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 18:03

ride277

Cooled by Noctua

Heb DS1 en DS2 helemaal kapot gespeeld, maar dit gaat echt weer helemaal nergens over, wat een bak vuilnis! :(

Grootste ergernissen;
  • Graphics uit het jaar kruik
  • Camerapositie bagger
  • Dode omgeving (zeker tov DS2)
  • Vage skills
  • Geen Ehb vibe, verhaal lijkt er niet op en setting ook niet
  • Niet van 'ground up' char building
  • Lompe menus
  • Slechte en vooral saaie cutscenes
  • Introductie in het verhaal niet bijster interessant, cliché.
Waarom vern**ken die studios die games toch altijd, pak het beste uit DS2 en voeg hier wat nieuwe elementen aan toe en je hebt een winner.

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
ravw schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 21:19:
ik heb een vraagje hoe krijg ej die power benede3n aan in een van die drie bollen...
ik heb er nu 1 zitten maar wil graag nog wat er neer zetten..

inde handleiding staat je moet het met SHFT 1 ,2, 3 doen maar dat werk niet :(
Niet? je hebt waarschijnlijk maar 1 skill?

1, 2 en 3 zijn je tier 1, tier 2 en tier 3 attacks.
je hebt er 3 per stance, dus afhankelijk van je stance zie je daar je skills (als je ze al hebt)
4, 5 en 6 zijn je tier 1,2,3 defensive skills/buffs.

en iets boven je zag ik geklaag dat je via C naar je equip menu moet: Probeer F eens.
Firestone schreef op zondag 12 juni 2011 @ 11:44:
Ik verbaas mij werkelijk dat gamedevs anno 2011 het remappen van keys en muisfuncties er uit laten. Het spel is gewoon totaal onspeelbaar voor iedere gamer, waaronder mij, die door een beperking aan de handfunctie een ander soort layout nodig heeft. Waarschijnlijk omdat het spel even snel geport is voor de PC. Geldgraaiers...
Uninstall dan maar :|
Ik ben het niet eens met het meeste geklaag in dit topic. Maar het is inderdaad een snelle console port :(
Maar vergeleken wat er de laatste tijd is uitgekomen op RPG gebied is het gewoon een leuke toevoeging.
Je had Fable 3, super casual. en Witcher 2, heel erg hardcore. DS3 zit er mooi tussenin

[ Voor 35% gewijzigd door RocketKoen op 13-06-2011 00:39 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
RocketKoen schreef op maandag 13 juni 2011 @ 00:35:
[...]

Ik ben het niet eens met het meeste geklaag in dit topic.
Ik ook niet, dus om even wat tegenwicht te bieden...

De echte gameplay is solide (en dan heb ik het niet over de controls), ik ben geen enkele bug tegengekomen en het verhaal is toch iets dieper dan je op het eerste gezicht zou denken. Er worden goede connecties gelegd met gebeurtenissen in DS1 maar niet echt met DS2 waardoor ik me afvraag waar die in de tijdlijn staat, voor of na DS3.

Ik ben echter wel van mening dat het spel simpelweg te kort is! Ik zal het voor de zekerheid even in spoiler tags zetten, maar ik heb hem net voor de eerste keer uitgespeeld.

spoiler:
Het duurde een kleine 12 uur volgens de teller bij de savegame. Dit is inclusief alle side quests. Volgens mij telt de savegame wel enkel de speeltijd en niet wat je in menu's en cutscenes doet, dus laten we optimistisch zijn en 15 uur zeggen.

Ik heb er ongeveer dezelfde spelduur op zitten in DS1 in de laatste paar weken en daar ben ik net iets verder dan halverwege als ik me niet vergis.

Van de week eens kijken of een ander character nog veel verschil gaat maken. Wat dat betreft hadden ze beter de Causeways eruit kunnen laten en het systeem uit DS2 kunnen overnemen ofzo. Gewoon te voet en tussendoor teleports ontdekken. Het te voet tussen die verschillende locaties trekken is naar mijn idee ook een groot deel van de Dungeon Siege sfeer van de vorige games, en het heeft als bonus dat je lekker wat extra speeltijd hebt.

Hoe dan ook wel een leuk spel, het geld best wel waard als je kijkt naar de prijs waarvoor je hem al kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torched
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:25
Demo gespeeld nu. En gezien DS 1 en 2 is dit een gigantische flop aan het worden. Blij dat ik niet gepreordert heb nu.
Met het spel is opzich niks mis maar het is geen dungeon siege. En dat zetten ze wel op het doosje. Dus kun je het daar gewoon op afrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Wat een teleurstelling. Het is een complete console game. DS 1 en 2 met veel plezier gespeeld (diablo klonen maar wel erg pretty), maar dit is niet te vergelijken. Besturing is ronduit frustrerend en de auto-aim is ook klote. Was bijna van plan deze blind te kopen maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb...
Propane schreef op maandag 13 juni 2011 @ 02:18:
De echte gameplay is solide (en dan heb ik het niet over de controls), ik ben geen enkele bug tegengekomen en het verhaal is toch iets dieper dan je op het eerste gezicht zou denken.
Verhaal? Bla bla bad girl bla bla enemies bla bla almost everyone is dead bla bla help us!!! Ik heb het maar een half uur gespeeld, dus misschien dat er ergens een leuke 'twist' in zit, maar ik zat in no time snel door de dialogen heen te klikken omdat het nogal dertien in een dozijn is. Net zoals het verhaal in DS1 en 2 overigens, die games speelde ik ook niet voor het verhaal.
Van de week eens kijken of een ander character nog veel verschil gaat maken. Wat dat betreft hadden ze beter de Causeways eruit kunnen laten en het systeem uit DS2 kunnen overnemen ofzo. Gewoon te voet en tussendoor teleports ontdekken. Het te voet tussen die verschillende locaties trekken is naar mijn idee ook een groot deel van de Dungeon Siege sfeer van de vorige games, en het heeft als bonus dat je lekker wat extra speeltijd hebt.
Sorry maar ik zie tijd besteed aan het wandelen van A naar B alleen als 'speeltijd' als het m'n eerste keer is. Daarna is het gewoon padding.

[ Voor 75% gewijzigd door Hydra op 14-06-2011 11:14 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 17:24

Grin

Ride si sapis.

Laat ik nu een van de weinigen zijn die WEL gecharmeerd is van het spel. Even voor de goede orde, ik ben geen gamer. Maar DS2 is het enige spel dat ik daadwerkelijk ooit heb uitgespeeld (zonder cheaten), gewoon omdat het leuk was. Heb hier vele dagen mee doorgebracht. DS3 is op een aantal zaken slechter, idd die camera is vreselijk. Maar het party systeem vind ik nog steeds erg leuk! Dialogen kunnen me nooit boeien...zelfs Half Life 2 vond ik vervelend, ik wil gewoon spelen. Ben nu al een aardig eindje op weg en kijk uit naar de komende dagen, nog wat uren verspillen. :)

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 11:01
Ik heb het spel gister co-op gespeeld op de xbox360, de gameplay is daar best aardig (op de dialogen na, die zijn te saai en te langdradig voor woorden) alleen het viel mij op dat Lucas veel meer betere items kreeg dan bijvoorbeeld Reinhart, erg raar.

[ Voor 15% gewijzigd door Strider op 15-06-2011 18:10 ]

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Strider schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 18:09:
Ik heb het spel gister co-op gespeeld op de xbox360, de gameplay is daar best aardig (op de dialogen na, die zijn te saai en te langdradig voor woorden) alleen het viel mij op dat Lucas veel meer betere items kreeg dan bijvoorbeeld Reinhart, erg raar.
Ik heb het tot dusver enkel singleplayer gespeeld, maar naar mijn idee is Reinhart ook een stuk sterker dan Lucas. Op stukken waar ik met Lucas nog redelijk wat moeite had om er zonder al te veel kleerscheuren doorheen te komen, huppel ik met Reinhart er zo'n beetje vrolijk doorheen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:22
Ik was in 2002 helemaal weg van DS1, en heb het jaren gespeelt (denk dat ik DS1 binnenkort weer eens installeer:))

DS2 was een heel stuk terug, maar DS3 gaat helemaal nergens over. Heb het spel gedownload en een half uurtje gespeelt, maar het lijkt in helemaal niets op Dungeon Siege.

Jammer, het eerste deel is en blijft het aller beste.

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Propane schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 18:30:
[...]
Ik heb het tot dusver enkel singleplayer gespeeld, maar naar mijn idee is Reinhart ook een stuk sterker dan Lucas. Op stukken waar ik met Lucas nog redelijk wat moeite had om er zonder al te veel kleerscheuren doorheen te komen, huppel ik met Reinhart er zo'n beetje vrolijk doorheen :P.
Hmm, die mening kan ik niet delen op co-op niveau :P
Heb je de andere characters ook uitgetest?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 14:55

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Dungeon Siege heb ik deel 1 erg veel gespeeld, geweldige game. Deel 2 was absoluut anders, maar nog steeds leuk om te doen. Dit deel vind ik echter helemaal niks. De besturing (op PC) vind ik belabberd, het verhaal kan me niet pakken en ik ben er na een half uurtje maar mee opgehouden. Jammer, want ik keek erg uit naar deze game! Dan toch maar weer m'n geduld dingetje doen voor D3 ;)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Laatst online: 28-08 15:40
Het voelt helaas als een geporte game op de pc (ook de demo gespeeld via steam), dit is een pass voor mij.

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29
Ikke_Niels schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 23:15:
Het voelt helaas als een geporte game op de pc (ook de demo gespeeld via steam), dit is een pass voor mij.
jep, vooral die schijt besturing dat je alleen naar voren en naar achter kunt lopen en niet kan strafen, ZOOOOO irritant en zo Console-achtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
Dalyxia schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 20:22:
[...]

jep, vooral die schijt besturing dat je alleen naar voren en naar achter kunt lopen en niet kan strafen, ZOOOOO irritant en zo Console-achtig
dat is inderdaad zo irritant...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 19:51

CHeff

Allemaal gekkigheid

Met muis en toetsenbord vind ik het haast niet te doen. Echt een verschrikkelijke besturing.

Had gelukkig nog een Xbox controller liggen voor PC en dat speelt toch stukken aangenamer op deze manier.
Merk je meteen dat het echt voor de console gebouwd is. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 17:58

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

eenmaal het spel opgestart, verheugde mij op een leuke game avond maar naar een paar minuten irriteerde ook ik dood aan de besturing, Gelijk mee gekapt morgen even weer proberen met controller

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Op de console (360) is 't goed te doen. Ik heb.'m vanmiddag gehaald en vermaak me er opperbest mee.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

hmm na al deze negatieve berichten durf ik hem niet eens meer op te starten.
ik ga vanavond eens even kijken als hij binnen is.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit lijkt dus echt niet op Dungeon Siege, stom, was toendertijd een grote fan van DS (1) inclusief de expansions. DS2 vond ik ook wel goed, vooral die gearsets vond ik wel gaaf. Maar DS3 lijkt helaas niks te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
Is het nou echt zo dat je niet kan zien of je een item wel of niet kan equippen? Ik kom er in ieder geval niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Malt007 schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 17:53:
Is het nou echt zo dat je niet kan zien of je een item wel of niet kan equippen? Ik kom er in ieder geval niet uit.
Kun je wel zien, achter ieder item zie je een symbool van een character.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
@Malt007. Goede vraag. Ik snap de kleuren ook nog niet helemaal (wat betekent bijv. een groen bolletje).

Maar mijn eigenlijke vraag: kun je op een gegeven moment (terug) teleporten naar een city? of moet je terug lopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
@ StarWolf. Volgens mij moet je altijd teruglopen naar een city. Maar ik weet het niet zeker ben pas level4.

In je lijstje met items (dus de spullen die je niet kan dragen) staan ook dingen die voor mijn character bedoeld zijn. Hoe kom je erachter wanneer je ze kan gebruiken? Of is het simpelweg laten staan en wachten tot je het kan gebruiken?

[ Voor 58% gewijzigd door Malt007 op 18-06-2011 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Malt007 schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 22:33:
@ StarWolf. Volgens mij moet je altijd teruglopen naar een city. Maar ik weet het niet zeker ben pas level4.

In je lijstje met items (dus de spullen die je niet kan dragen) staan ook dingen die voor mijn character bedoeld zijn. Hoe kom je erachter wanneer je ze kan gebruiken? Of is het simpelweg laten staan en wachten tot je het kan gebruiken?
Er zijn geen items met een level req. ofzo, je zo gewoon alles moeten kunnen gebruiken. Maar items voor je eigen karakter moet je natuurlijk via het Equip scherm aantrekken/in de hand nemen etc. Als je wel een portret achter het item ziet maar je kan het niet zelf equippen dan is het voor een party lid die op dat moment niet je actieve companion is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 00:42

Ulti23

Quality Time

Wat ik me dan afvraag, is het niet mogelijk om een nieuw armor aan te doen als je met dat melee gastje speelt (ben zijn naam ff kwijt)? Want ik vind wel een breastplate bijvoorbeeld, maar die is voor een andere character. En kijk ik bij equip, dan lijkt het dus niet mogelijk aangezien een andere armor er niet tussenstaat.

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Ulti23 schreef op zondag 19 juni 2011 @ 09:47:
Wat ik me dan afvraag, is het niet mogelijk om een nieuw armor aan te doen als je met dat melee gastje speelt (ben zijn naam ff kwijt)? Want ik vind wel een breastplate bijvoorbeeld, maar die is voor een andere character. En kijk ik bij equip, dan lijkt het dus niet mogelijk aangezien een andere armor er niet tussenstaat.
Nee, de breastplate is voor Anjali. Voor Lucas heb je verschillende hauberks en cuirasses. Dus er is absoluut wel ander armor voor elk karakter :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Iemand deze game al op de xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Rambie schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:54:
Iemand deze game al op de xbox?
Mijn limited edition (goedkoper dan de normale 8)7 ) was vorige week verzonden. Verwacht hem eind deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Oke.. ik ben erg nieuwsgierig wat de ervaringen zijn.. twijfel nog of ik hem deze week ga halen.
De reviews zijn over het algemeen positief..

vond deze trailer ook wel erg grappig..

http://beefjack.com/news/...-biggest-wtf-of-the-year/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 10:57
Geef mij maar weer de oude settings van DS1 terug, gooi er dan wat flinke nieuwe elementen in en wat betere graphics en je hebt weer een mooie game. DS3 is gewoon een vaag spel. Vind het gewoon eng om het te spelen, voelt niet vertrouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Vind DS3 wel leuk tbh, moet zeggen als Lucas spelen werkt voor geen drol. En als je op de pc speelt kan je beter met een xbox controller spelen. Had de demo ook gespeeld maar die vind ik dus niet echt boeiend (omdat ik met lucas speelde).

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 12:34
ben denk ik momenteel op 70% van het spel.

Ik vind het spel vermakelijk maar niet echt super.
Je hebt naast de main quest zo goed als geen sidequests die de moeite waard zijn.
De controls hebben ze echt verkl**t op de PC en je kan ook bijna niet meer uitzoomen.
De voice acting (ik speel met Anjali of hoe ze ook heet) is gewoon slecht.

Wat me wel bevalt:
Het ziet er allemaal wel redelijk uit en de omgeving is ook redelijk gevarieerd.
Er is veel verschillende loot te vinden.
De abilities zijn redelijk goed aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxGraylin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09-2019
Heb nu het spel 9 uur op de PC gespeeld. Ik was eerst niet te spreken over de game, maar ik moet het nu wel mijn mening bij stellen.

Het spel is niet te vergelijken met DS2 en helemaal niet met DS1. Beide delen ook kapot gespeeld. DS1 toch wel meer dan 2. Ik was daarom wel erg benieuwd naar 3. Heb hem dan ook ge pre-ordered. Vrijdag kwam hij binnen en meteen geinstalleerd. Gelijk gespeeld en ontzettend gebaald. Het is geen Dungeon Siege zoals ik gewend was. Na een uur met Lucas gespeeld, links laten liggen.

Zondag toch maar weer geprobeerd. Nu met Anjali. Een stuk sterker en toch nog melee (mijn voorkeur) Ben nu level 11 en ben de ports tussen de steden aan het realiseren. En mijn gevoel zegt nu dat ik graag weer verder speel. Ondanks dat het niet DS1 is moet ik toegeven dat het een zeer mooi spel is. Ze hebben alles omgegooid wat ik nu ga zien als verfrissend ipv vervelend. Besturing wordt hopelijk nog beter (gelezen dat ze er mee bezig zijn). Items zijn niet ingewikkeld ben er alleen nog niet achter wat de kleuren betekenen (wit, groen, blauw en goud) Volgens mij heb ik ze nu op sterkte staan. Kom er wel achter. Ik ga nu naar Stonebridge kijken wat ik daar kan. Voordeel met Anjali is dat je niet melee hoeft te wezen wat voordelen heeft als je bepaalde bazen moet verslaan.

Lang verhaal met als conclussie dat je het spel iets meer tijd moet geven om zichzelf te bewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaxGraylin schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 11:56:
Items zijn niet ingewikkeld ben er alleen nog niet achter wat de kleuren betekenen (wit, groen, blauw en goud) Volgens mij heb ik ze nu op sterkte staan.
Zoiets als:
wit > common
green > uncommon
blue > rare
gold > legendary

Met andere woorden legendary zijn hele speciale items met vaak mooiere grapics en abilities die je van bepaalde bosses haalt. Wit is gewoon gewoon niet bijzonder en komt het meeste voor.

Ik speel nog steeds met Lucas, ben nu lvl13. Zijn DPS is lekker en als het niet goed gaat op afstand blijven en shield / one hander gebruiken. Dit met block en healing abilities werkt best goed. Ik gebruik momenteel Anjali voor de ranged DPS, die doet het best goed. Ik heb nu ook Reinhart in party gekregen, vanavond maar eens kijken wat die allemaal kan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Post met spoilers!

Ondanks alle negatieve reviews vind ik het toch wel een goede game waar ik me al een uurtje of 15 a 20 mee vermaak. Denk dat ik ongeveer level 18,19 ben op dit moment. Ik heb alleen wel een probleem en vrees dat ik opnieuw moet beginnen. Ik zit namelijk vast bij een eindbaas, weet zijn naam niet zeker maar het is het einde van de quests die zich in stonebridge afspelen. Deze eindbaas is veel te sterk voor mij en ondanks mijn 1000 hitpoints ben ik binnen een paar seconde dood. Je zou zeggen, ga terug en ga nog een paar levels hogerop voordat je hem probeert te verslaan maar dat kan helaas niet. Ik werk met meerdere saveslots maar ik heb er geen enkele meer waar ik ver genoeg terug ben zodat ik kan levellen. Stonebridge is namelijk afgesloten als die 'crypt' quests hebt afgerond. Ook spawnen er geen nieuwe bots in stonebridge en de winkeltjes zijn weg. Kortom geen mogelijkheden meer om sterker te worden. Heeft iemand misschien nog een oplossing of moet ik al die uurtjes opnieuw doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Malt007 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:07:
Post met spoilers!

Ondanks alle negatieve reviews vind ik het toch wel een goede game waar ik me al een uurtje of 15 a 20 mee vermaak. Denk dat ik ongeveer level 18,19 ben op dit moment. Ik heb alleen wel een probleem en vrees dat ik opnieuw moet beginnen. Ik zit namelijk vast bij een eindbaas, weet zijn naam niet zeker maar het is het einde van de quests die zich in stonebridge afspelen. Deze eindbaas is veel te sterk voor mij en ondanks mijn 1000 hitpoints ben ik binnen een paar seconde dood. Je zou zeggen, ga terug en ga nog een paar levels hogerop voordat je hem probeert te verslaan maar dat kan helaas niet. Ik werk met meerdere saveslots maar ik heb er geen enkele meer waar ik ver genoeg terug ben zodat ik kan levellen. Stonebridge is namelijk afgesloten als die 'crypt' quests hebt afgerond. Ook spawnen er geen nieuwe bots in stonebridge en de winkeltjes zijn weg. Kortom geen mogelijkheden meer om sterker te worden. Heeft iemand misschien nog een oplossing of moet ik al die uurtjes opnieuw doen?
Welke class speel je? En kite + 1 hit + dodge werkt niet? Ik zelf ben nog niet zover :P Misschien weet google raad?

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Ik speel met Lucas met Anjali als partymember. Het is geen standaard eindbaas die je zelf moet slaan helaas, anders kan je nog een heleboel voor elkaar krijgen met jouw systeem, rustig rondrennen terwijl je healt etc. Via google vind ik nog vrijwel niks over ds3, eigenlijk alleen previews :-) ohja en af en toe een review van de pc-versie waarin het volledig wordt afgekraakt.

Het probleem van Lucas is dat hij gewoon veel en veel te slap is voor een melee mannetje. Ik doe alle sidequests, ik doe heel veel stukken extra zodat ik nog wat extra level. Maar in een direct gevecht ben ik binnen no-time dood. En ik ben echt een level of 3 a 4 hoger dan je zou moeten zijn op de plek waar ik nu ben en ik heb allemaal speciale top items (de helft >10.000 andere helft minstens >5.000 goud), ohja ik speel nog op easy ook :-)
Het ligt ook niet 100% aan mijn skills, ben echt geen rpg topper ofzo maar van die vuur of electra ballen die je achtervolgen zijn moeilijk te dodgen en dat kost me dan gelijk 200 health ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malt007 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:38:
Ik speel met Lucas met Anjali als partymember. Het is geen standaard eindbaas die je zelf moet slaan helaas, anders kan je nog een heleboel voor elkaar krijgen met jouw systeem, rustig rondrennen terwijl je healt etc. Via google vind ik nog vrijwel niks over ds3, eigenlijk alleen previews :-) ohja en af en toe een review van de pc-versie waarin het volledig wordt afgekraakt.

Het probleem van Lucas is dat hij gewoon veel en veel te slap is voor een melee mannetje. Ik doe alle sidequests, ik doe heel veel stukken extra zodat ik nog wat extra level. Maar in een direct gevecht ben ik binnen no-time dood. En ik ben echt een level of 3 a 4 hoger dan je zou moeten zijn op de plek waar ik nu ben en ik heb allemaal speciale top items (de helft >10.000 andere helft minstens >5.000 goud), ohja ik speel nog op easy ook :-)
Het ligt ook niet 100% aan mijn skills, ben echt geen rpg topper ofzo maar van die vuur of electra ballen die je achtervolgen zijn moeilijk te dodgen en dat kost me dan gelijk 200 health ofzo.
Ik vind het wel vreemd dat je maar 1000 hp hebt. Ik zit nu op lvl 15 en heb 1600 hp met Lucas. Ik heb nu Reinhart erbij, die heb ik voornamelijk op dps gespecced heb, leuke legendary items erop. Lucas doet nu 150 dps, 135 dps ability. Reinhart is goed voor iets van 140/165 dps.
Ik heb nu de crypts leeg gemaakt, waar ik geen problemen heb ondervonden. Door sommige groepjes met 5 mobs ros je heen met 5x500 crits, waardoor het hele groepje in een keer dood is >:)

Een walktrough heb ik nog niet nodig gehad, maar een google met dungeon siege 3 stonebridge levert dit op:
Walktrough met tips voor je boss:
http://vgfaq.com/index.ph...ajority_Rules_Walkthrough

Hier de spoiler hoe je het moet doen:
spoiler:
The Dapper Old Gent is an easy boss as long as you focus on destroying his machinery. His devices are used to spawn Automatons, and you need to take them out, or you will be overwhelmed.
Make sure you stay away from the yellow lightnings because they inflict massive damage. Also avoid the spells he casts on the ground. You will notice that next targeted area is marked by a sign on the ground.
When the devices are destroyed attack the boss and you will win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Hmmm misschien heb ik dan toch niet de goede items. Ik snap niet dat jij zoveel meer hp hebt dan ik terwijl ik een hoger level ben. In de crypts had ik ook geen problemen maar zodra ik stonebridge weer in ging had ik het erg zwaar met die electro bots. In mijn eentje had ik geen schijn van kans in ieder geval.

Ik weet hoe je die dapper old gent moet verslaan alleen ik hoef maar 1x in dat vuur van die bots te staan en binnen 2 seconde is er 1000hp weg. Valt ook niet op tijd te dodgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-07 15:10
Malt007 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:09:
Hmmm misschien heb ik dan toch niet de goede items. Ik snap niet dat jij zoveel meer hp hebt dan ik terwijl ik een hoger level ben. In de crypts had ik ook geen problemen maar zodra ik stonebridge weer in ging had ik het erg zwaar met die electro bots. In mijn eentje had ik geen schijn van kans in ieder geval.

Ik weet hoe je die dapper old gent moet verslaan alleen ik hoef maar 1x in dat vuur van die bots te staan en binnen 2 seconde is er 1000hp weg. Valt ook niet op tijd te dodgen.
Heel vreemd, ik heb het spel op de pc helemaal uitgespeeld, dat vuur kun je aan zien komen en redelijk goed ontwijken. Ik had daar echter ook al zo`n 1700HP (Heel veel in +stamina, had zelf het idee dat Armor niets uithaalde dus in plaats daarvan ben ik voor +Stamina items gegaan) Dan gaat het wel goed, ook vampire items zijn erg fijn als je met lucas speelt. Overigens heb ik wel op normal difficulty gespeeld met muis en toetsenbord (besturing is inderdaad bijzonder slecht). Al met al vond ik het wel een leuk spel maar niet echt bijzonder, ik vond deel 1 hoe dan ook stukken leuker.

Je kunt trouwens (bijna) alles blokken dus als je iets niet kunt dodgen, kun je proberen te blokken, dat lukt ook redelijk goed bij de allerlaatste eindbaas. Ik heb deze gedaan met Anjali als teamgenoot, daar valt gelijk op dat zij veel moeilijker dood te krijgen is, ze staat gewoon midden tussen de mobs en ze verliest bijna geen leven, terwijl je als lucas zeker niet stil moet blijven staan tussen mobs want dan is het secondenwerk voor je ligt

[ Voor 15% gewijzigd door maddog_rvo op 22-06-2011 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
Nog even een extra positieve post. Ik had het spel al gedownload voor het uit was en vond de camera bewegingen wel wat lastig, maar toch vind ik het spel erg leuk. Zo leuk dat ik besloot het gewoon te pre-orderen. Op Vrijdag had ik hem binnen en ben ik druk verder gaan spelen.

Ik speel met Anjani en na wat wennen speelt het best ok. Het blijft wel wennen met de camera stand en rondlopen, maar is mee te leven.

Men had inderdaad wel wat meer duidelijkheid kunnen geven in het gebruik van items. Maar zoals hierboven ook gezegd wordt, je kan inderdaad zien aan het portret achter het item, wie het item daadwerkelijk kan gebruiken.

Wat ik ook vrij onduidelijk vind is de stats, het is erg onduidelijk wat stats doen voor je character. Soms twijfel ik nog steeds hoeveel effect extra stamina/armor/block heeft bijvoorbeeld. Of agility vs attack.

Voor mensen die klagen over het oprapen van items, linker CTRL doet wonderen. Dit pakt alles (geld en orbs) automatisch op en werkt ook in combat. Tip, want dit kan je ook goed helpen bij sommige gevechten. Je moet nog wel andere items (equipable) oprapen, maar dat aantal valt reuze mee naar mijn mening en hier heb ik ook geen problemen mee. Dit houdt het ook overzichterlijk, omdat je dan links meteen ziet of iemand het kan gebruiken.

En voor degene die nog niet op de hoogte zijn, men gaat een patch uitbrengen met verbeteringen ten opzichte van de combat voor pc en gok dat dit ook wel wat met camera gebruik te maken gaat hebben. link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Dan even mijn (snelle) ervaring.
Wat een verschrikkelijke bagger.
Op pc ongeveer onspeelbaar (zowieso al het bewegen en kijken, maar bij ALLES op e drukken? wtf? *mompelt iets over muis...), slechte graphics, het equipment systeem vind ik lelijk, onoverzichtelijk en erg oninteressant.
Ik heb geen behoefte om nog verder te spelen om te kijken of het leuker zal worden.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-08 19:26

YoVla

Yoghurt met vla

Ik moet eerlijk zeggen.. Best leuk spelletje!
Oke, de besturing is even wennen, maar hier komt een "grote" update voor die dat moet verhelpen.
En ik mis veel informatie over bijvoorbeeld een nieuw harnas, maar dit komt ook met de nieuwe update.
Tot die tijd, Slash on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Zojuist na een uurtje spelen gestopt met Dungeon Siege 3 op de pc. Wat een waardeloze troep zeg. Ik ga wel weer Dungeon Siege 1 spelen. Veel beter spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Wat uit de garage rolt bij Obsidian is toch niet van zo'n hoog niveau precies, als ik de reviews naga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Valt wel mee, ik ben nu Alpha Protocol aan het spelen en dat is echt een geweldige game, zeer ondergewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla

YoVla

Yoghurt met vla

Dapper old gent heb ik verslagen door multiplayer modus aan te slingeren :) toen kwamen er meer mensen en was het goed te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
heb hem gister uitgespeeld hij is echt veel te kort. Ik heb met lucas gespeeld was level 27 op het einde had 2500 hp ongeveer 300 dps. Jezelf healen is zo eenvoudig standaard heal ability met max op "Live by the Sword" en wind shear met max op "Wounding Gale" en je gaat bijna niet neer. Bleed effect kun je stacken dus als je maar veel wind shear's spamt blijft je healthbar wel vol.

De enige boss wij ik moeite mee heb gehad is "the old gend" maar dat kwam ook alleen door 1 keer een verkeerde ability gebruiken om vervolgens door 6 robots tegelijk aangestookt te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla

YoVla

Yoghurt met vla

Sinds de update weet ik dus ook dat je met Spatie aanvallen kunt ontwijken.
Goh, dan wordt het wel een stukkie eenvoudiger kan ik je vertellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Niet online
Vorige week kwam het bericht naar buiten: "Pc-patch Dungeon Siege III verschijnt binnen een week"
Is deze patch er inmiddels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Ik las van de week dat hij uitgekomen is maar ik heb het spel zelf niet :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Niet online
Ik heb het spel ook nog niet, maar wil het wel graag gaan spelen als de besturing op orde is.
Enig idee waar je dat hebt gelezen? Ik kan er nergens wat over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
YoVla schreef op maandag 11 juli 2011 @ 10:44:
Sinds de update weet ik dus ook dat je met Spatie aanvallen kunt ontwijken.
Goh, dan wordt het wel een stukkie eenvoudiger kan ik je vertellen!
daar was ik zelf perongelijk achter gekomen :P het maakt je leven inderdaad een heel stuk makkelijker als je weer een omsingelt bent of tegen iritante knockback vijanden moet vechten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxGraylin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09-2019
Eergisteren heeft Steam de update van mijn dungeon siege 3 er op gezet. Kan niet zeggen of ik het beter vind. Ik was net gewend om te spelen met de huidige controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:49
Gisteren 2 uurtjes gespeeld met de update, (eerste) mening:
Rotgame... mogelijk ga ik het uit verveling nog spelen, maar dit is totaal niet meer de pc-game zoals ik het gewend ben. Ik probeerde in deel 1 en 2 altijd de hele omgeving te verkennen op zoek naar geheim gangen, chests, e.d. Nu wil ik alleen maar zo snel mogelijk naar het volgende stuk zonder de sidequests te doen omdat de besturing gewoon ruk is (laat staan de camerastandpunten). Het werkt gewoon niet fijn, waardoor de lol er al snel af is.
Hopelijk kunnen mensen met een console ermee vooruit.
Grafisch gezien is het trouwens ook geen pareltje...

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Heb hem maar even gehaald op de PS3, bij gebrek aan andere Hack&Slash'ers op het moment. En hij lag in de budgetbak voor 15 euro ongeveer.

Moet zeggen dat ik hem niet superbijzonder vind, maar me er vooralsnog prima mee vermaak voor het geld.

Alleen is de informatie die gegeven wordt wel erg karig. Nergens wordt bijvoorbeeld gezegd wat al die stats doen. Wat doet Doom? etc. Dat hadden ze toch op z'n minst ergens in de interface of in de handleiding uit mogen leggen... (of het zit ergens verstopt waar ik het niet kan vinden :P)

[ Voor 37% gewijzigd door Bosmonster op 14-09-2011 14:33 ]

• Propane
  • Niet online
Dat kun je als het goed is gewoon in de interface vinden, ik kan me in ieder geval herinneren dat ik tijdens het spelen in het pauze menu ergens die info kon na lezen. Vraag me niet precies waar, het spel staat al een tijd niet meer op m'n PC :P.

• Bosmonster
Ah het blijkt in de help te staan.. alsof iemand daar ooit kijkt :+

• Propane
  • Niet online
Bosmonster schreef op donderdag 15 september 2011 @ 07:07:
Lijkt mij toch wel het eerste startpunt als je op zoek bent naar wat HULP om je met de verschillende attributes te HELPEN ;) :P.

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 19:48
Ik heb het spel nu een paar dagen voor de Xbox 360 en ik moet zeggen dat het spel mij wel aardig begint te boeien, het begin stukje is best traag (mede omdat het bedoeld is als tutorial denk ik) maar al snel begint het wel wat sneller te worden en begin ik mij er meer en meer in thuis te voelen.
Verder is het een erg fijne dungeon crawler voor de Xbox 360. Vind het er grafisch ook best okay er uit zien, er zijn recente games die er een stuk slechter uit zien.

[ Voor 12% gewijzigd door JorisTheWise op 17-09-2011 22:54 ]

• Bosmonster
Het doet mij nog het meeste denken aan het prima Baldur's Gate: Dark Alliance.

Een prima console dungeon crawler idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VChunky
  • Laatst online: 12-09 16:18
Ik vind de PS3 demo best leuk, speelt helemaal niet slecht en ziet er verzorgd uit.
Bosmonster schreef op woensdag 14 september 2011 @ 14:31:
Heb hem maar even gehaald op de PS3, bij gebrek aan andere Hack&Slash'ers op het moment. En hij lag in de budgetbak voor 15 euro ongeveer.
Waar was dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
"budgetbak" was spreekwoordelijk. Had hem online bij The Hut ;)

http://www.thehut.com/gam...eon-siege-3/10301712.html

Istie nu 18 euro ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VChunky
  • Laatst online: 12-09 16:18
Bosmonster schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 14:08:
"budgetbak" was spreekwoordelijk. Had hem online bij The Hut ;)

http://www.thehut.com/gam...eon-siege-3/10301712.html

Istie nu 18 euro ofzo.
Thanks, dat is meer dan voldoende budgetbak ;)
En hier hoef ik de deur niet voor uit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06-2024
Bosmonster schreef op donderdag 15 september 2011 @ 07:07:
Haha dat had ik ook :D

eerste item dat dropte, Doom, wtf? cursor erover heen, geen beschrijving. Hmm ok, dan pak ik de manual er wel even bij. Al snel constanteerde ik dat ook daar, behalve hoe je het spel moet starten, absoluut niets in te vinden is over stats en andere vage eigenschappen. Hmm ok, wat nu? Ohja ofcourse! Internet op en zoeken, waar ik al snel erachter kwam dat ook daar amper iets staat over de stats. Uiteindelijk kwam ik een post tegen van iemand die een ander refereerde naar de help knop in het game menu

Wie kijkt er nu onder Help in een ingame menu 8)7 8)7

Ondertussen speel ik een Archon op Hardcore, wat ook vrij makkelijk is tot nu toe. I vind DS3 wel vermakelijk en een leuke invulling tot D3 uitkomt. Ik ben wel bang dat ik het uitspeel voordat Diablo3 komt, gelukkig heb je de achievements nog! (WoW all over again :X ).

[ Voor 14% gewijzigd door Shuvit op 27-09-2011 09:42 ]

void

Verwijderd

Shuvit schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:39:
[...]
Ondertussen speel ik een Archon op Hardcore, wat ook vrij makkelijk is tot nu toe. I vind DS3 wel vermakelijk en een leuke invulling tot D3 uitkomt. Ik ben wel bang dat ik het uitspeel voordat Diablo3 komt, gelukkig heb je de achievements nog! (WoW all over again :X ).
Ik vind DS3 ook een leuke game, alleen is de multiplayer echt zwaar verracht. Ik speel daarom ook alleen de singleplayer, speel nu met Lucas op hardcore. Had in het begin moeite met Lord Gundric omdat ik nog erg wennen moest aan de skills en knoppen. Maar het gaat nu prima, ben nu op het punt dat ik samen met een of andere genaraal een soort van voodoo/medicijnman moet verslaan.

• Bosmonster
Weet de skills niet meer, maar je hebt 2 upgrades die elkaar aanvullen (eentje zorgt voor debuff, andere voor dubbele damage bij debuff).

Daarmee heb ik bosses ge-onehit op een gegeven moment (2-3K damage)... balance is wat ver te zoeken soms :+

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 17:21

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Voor de prijs van 18 € kan ik 'm ook niet laten liggen. Heb 'm dus ook besteld. Ben benieuwd hoelang de levering gaat duren. Overigens vreemd dat de "special edition" voor €16.50 gaat maar de normal edition voor €32 (pc) Ben dus uiteraard voor de 'special edition' gegaan :)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• Shuvit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06-2024
Bosmonster schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:03:
Weet de skills niet meer, maar je hebt 2 upgrades die elkaar aanvullen (eentje zorgt voor debuff, andere voor dubbele damage bij debuff).

Daarmee heb ik bosses ge-onehit op een gegeven moment (2-3K damage)... balance is wat ver te zoeken soms :+
Ik heb het als Archon al uitgespeeld op "hardcore" (echt hardcore is het niet, was erg makkelijk). Heb er een puur Archon van gemaakt en mijn gear was voornamelijk Will + Stamina. Aan het einde van het verhaal had ze zo'n 2500 hitpoints en 250 dps. De Fire pillars waren ontzettend sterk, vooral als je er meer stacked op 1 punt valt een boss binnen no time om.

Ik ben nu begonnen met Katarina, en wat me op valt is dat die gelijk veel sterker is dan de Archon. Dual wield stance gebruiken voor de "curse" debuff en vervolgens met de Rifle dps doen in combinatie met de damage increase buff. Gaat dan vrij hard, je kan de damage buff bijna nonstop gebruiken.
rockhopper schreef op donderdag 29 september 2011 @ 00:37:
Voor de prijs van 18 € kan ik 'm ook niet laten liggen. Heb 'm dus ook besteld. Ben benieuwd hoelang de levering gaat duren. Overigens vreemd dat de "special edition" voor €16.50 gaat maar de normal edition voor €32 (pc) Ben dus uiteraard voor de 'special edition' gegaan :)
Je had hem kunnen kopen via steam en downloaden, was nog sneller geweest dan :+

En ik meende dat volgende maand de eerste downloadable uitbereiding uit komt, vroeg me al af waar de desert (stond tussen de achievements) was nadat ik het uitgespeeld had :P

[ Voor 23% gewijzigd door Shuvit op 29-09-2011 09:16 ]

void

Pagina: 1 2 3 Laatste