Vandaag heb ik mijn nieuwe iPhone 3GS (32 GB) ontvangen. Deze iPhone heb ik besteld bij GSM Warenhuis icm verlenging van mijn abbo.
Ik heb al eerder een iPhone 3GS (16GB) gehad, dus ik weet hoe het een en ander werkt.
Tot mijn grote verbazing kan ik op het homescreen niet gebruik maken van de linkerrij met applicaties. Ik kan drukken wat ik wil, er wordt nergens op gereageerd. Op het 2de blad staat de map contacten. Links bovenaan. Als ik daar op druk gebeurt er ook niks. Ik weet niet of het al zo was bij firmare 3.1.3 (die stond erop), want ik heb de iPhone meteen geupdated naar ios 4.0.1
Het is dus de linkerrij van boven naar onder. De rest doet het allemaal wel.
Heeft iemand een idee cq oplossing, want ik zit met mijn handen in het haar!
Bedankt!
Ik heb al eerder een iPhone 3GS (16GB) gehad, dus ik weet hoe het een en ander werkt.
Tot mijn grote verbazing kan ik op het homescreen niet gebruik maken van de linkerrij met applicaties. Ik kan drukken wat ik wil, er wordt nergens op gereageerd. Op het 2de blad staat de map contacten. Links bovenaan. Als ik daar op druk gebeurt er ook niks. Ik weet niet of het al zo was bij firmare 3.1.3 (die stond erop), want ik heb de iPhone meteen geupdated naar ios 4.0.1
Het is dus de linkerrij van boven naar onder. De rest doet het allemaal wel.
Heeft iemand een idee cq oplossing, want ik zit met mijn handen in het haar!
Bedankt!
[ Voor 9% gewijzigd door cv8x op 28-07-2010 19:49 ]
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.