Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Topicstarter
Vandaag heb ik mijn nieuwe iPhone 3GS (32 GB) ontvangen. Deze iPhone heb ik besteld bij GSM Warenhuis icm verlenging van mijn abbo.

Ik heb al eerder een iPhone 3GS (16GB) gehad, dus ik weet hoe het een en ander werkt.

Tot mijn grote verbazing kan ik op het homescreen niet gebruik maken van de linkerrij met applicaties. Ik kan drukken wat ik wil, er wordt nergens op gereageerd. Op het 2de blad staat de map contacten. Links bovenaan. Als ik daar op druk gebeurt er ook niks. Ik weet niet of het al zo was bij firmare 3.1.3 (die stond erop), want ik heb de iPhone meteen geupdated naar ios 4.0.1

Het is dus de linkerrij van boven naar onder. De rest doet het allemaal wel.

Heeft iemand een idee cq oplossing, want ik zit met mijn handen in het haar!

Bedankt!

[ Voor 9% gewijzigd door cv8x op 28-07-2010 19:49 ]

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-01 16:45
Ik gok een DOA, gewoon lekker terug sturen en omwisselen.

Denk dat touch gedeelte niet helemaal lekker is. Zelf soortgelijk issue gehad op de 3G, alleen was het daar de bovenste 2-3 cm.

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Topicstarter
Bedankt voor je reactie. Het vreemde is dat bij de intoetsen van de pincode, de linkerkant wel werkt...

Toevoeging: bij het invoeren van leestekens lukt het ook niet (tekens die aan de linkerkant staan).

[ Voor 33% gewijzigd door cv8x op 28-07-2010 19:54 ]

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
je kan een poging wagen te downgraden.

hier een how-to.
KLIK (Iphoneclub)

kan je eens testen met een soort paint app? Kom je daar bijv wel tot links, of houd het ergens op?
de pincode kan wellicht net een stukje bereik hebben, aangezien die kroppen vrij ver naar het midden lopen (de linkse) wellicht is er 1cm van links "dood"

[ Voor 20% gewijzigd door Mopperman op 28-07-2010 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Misschien dat er iets niet helemaal goed is met de software. Misschien even een restore doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Topicstarter
Gropah schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 19:54:
Misschien dat er iets niet helemaal goed is met de software. Misschien even een restore doen?
Ik heb al hersteld via i-Tunes, dat mocht niet baten helaas. Het lijkt mij eerder een hardware probleem, denken jullie niet?

[ Voor 10% gewijzigd door cv8x op 28-07-2010 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
heb je mijn reactie ook gelezen? Wellicht kan je een down grade doen naar 3.1.3, en kijken of hij het dan doet.
Dan kan je software ook uitsluiten en is het hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Topicstarter
Hoi Mopperman, ik zal het eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Topicstarter
Ik snap dat down graden niet. Op een gegeven moment staat de iPhone in DFU mode, maar wat moet ik dan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Topicstarter
heb het voor elkaar gekregen. Nu staat er 3.1.3 op, maar dan werkt het ook niet. Nu ga ik morgen contact opnemen met GSM Warenhuis, maar mijn vraag is hoe hier normaal mee wordt omgegaan? Lijkt mij dat het gewoon geruild wordt voor een goede iPhone. Ik zag alleen op hun site dat ze de witte niet meer hebben. Ik zal wel de laatste hebben gekregen (productie week 49 2009).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 13:37
Jij had de laatste die ze terug hebben gehad van de vorige koper die dit probleem ook had?

Zag de doos er ongeopend en verzegeld uit of leek het al een geopend exemplaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Topicstarter
Hmmm, dat is een goeie. De doos van waar de iPhone in zit was niet verzegeld. Is dit normaal wel zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:38
Ja, tenminste, mijn iPhone was verzegeld toen ik hem kocht. Heb hier namelijk op gelet voordat ik hem ging openmaken :)

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Topicstarter
Ok, bedankt voor je reactie.

Ik heb het serienummer opgezocht en het blijkt een toestel te zijn van productie week 49 2009.

Ook de beschermfolie zat vreemd op het toestel.

Ik vraag me af hoe groot de kans is dat het een gebruikt toestel is. Hoe kan ik dat hard maken als ik GSM warenhuis ga bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
cv8x schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:04:
Ok, bedankt voor je reactie.

Ik heb het serienummer opgezocht en het blijkt een toestel te zijn van productie week 49 2009.

Ook de beschermfolie zat vreemd op het toestel.

Ik vraag me af hoe groot de kans is dat het een gebruikt toestel is. Hoe kan ik dat hard maken als ik GSM warenhuis ga bellen?
Gewoon het initiatief nemen en goed aangeven van dat het je eerst niet is opgevallen, maar dat de doos net verzegeld was Maak er foto's van ...... ! Hoe zit het met gebruikssporen? Verelijk de serie nummers van de doos e het apparaat. Hoe staat het met de spullen in de doos waren die wel opgeborgen zoals het fabriek-af zou zijn?

Tevens mocht het apparaat reeds een keer zijn aangemeld moet er toch iets va bekend staan bij Apple? Die registreren alles ... misschien handig om hun te vragen naar de historie ook ivm je Apple garantie!

_/-\o_

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
Ander kenmerk: doosje is volledig geseald met plastic, daarnaast nog verzegeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties!

Heb vanochted contact gehad. Ik heb de iPhone inmiddels opgestuurd en als die zou binnen komen sturen ze een nieuwe op. Het gaat om een witte iPhone 32GB. Deze staat niet meer op hun site, wat impliceert dat ze die niet meer kunnen leveren. Toch wist de mevrouw aan de telefoon te vertellen dat ze er genoeg op voorraad hebben. Beetje vreemd allemaal.

Maar nu de belangrijkste vraag: is de doos van de iPhone altijd verzegeld wanneer deze nieuw is?

Mocht ik dus een onverzegelde doos binnen krijgen, dan is daar dus eerder mee gespeeld?

Pagina: 1