Ik zal de linkeldings zal ik even weglaten anders gaan mensen dit misschien zien als spam of werving.Ik denk dat wij u een interessante job als Mystery Shopper kunnen aanbieden. "De community manager"
Gistermiddag heb ik een mail gekregen via werk.nl van een bedrijf die claimt een internationaal marktonderzoeksbureau te zijn, genaamd Helion. De quote is zo'n beetje de kern van de brief, die overigens in perfect en foutloos Engels is geschreven.
Ik heb de website en de faq doorgenomen en het klinkt allemaal wel goed misschien wel tè goed? Het kan eventueel op je werk/leven worden aangepast, je krijgt aankopen vergoed of deels, soms moet je ook bepaalde 'aankopen' doen van hun. Die krijg je dan vergoed.
Maar het kost je wel werk zo te lezen met van alles invullen en de 'lastige' klant zijn. Dit is niet als fulltime maar voor een paar uurtjes zo nu en dan d'r bij.
offtopic:
Laat mij maar pompstations en parkeerplaatsen checken, ik joekel toch 4-5 dagen in de week door heel NL. Dan doe ik ook wat nuttigs in mijn 0,45 pauze. En de koffie de gehaktbal en het broodje moeten natuurlijk getest worden.
En het word nog vergoed ook (of deels).
Laat mij maar pompstations en parkeerplaatsen checken, ik joekel toch 4-5 dagen in de week door heel NL. Dan doe ik ook wat nuttigs in mijn 0,45 pauze. En de koffie de gehaktbal en het broodje moeten natuurlijk getest worden.
En het word nog vergoed ook (of deels).
Alle gekheid op een stokje, hebben mensen ervaring met zoiets als 'Mystery guest' ? Op het web kon er er verder weinig info over vinden?
Of ben ik straks zelf een hoop tijd en (geld) kwijt zonder ik wat verdien en een bout aan nutteloze aankopen in mijn huis staan?
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'