webdrifter schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 17:23:
Weet iemand hoe je de ontwikkelaars van
Spotnet het beste kunt benaderen voor verbetertips?
Ik zou bijvoorbeeld best meerdere servers willen kunnen invullen.
Bijv: 1 voor downloaden headers, 1 voor downloaden en 1 voor uploaden.
Ik zou een interface die meer lijkt op die van FTD ook wel waarderen.
Kleiner lettertype en daardoor meer ruimte op het scherm en plezieriger filterindeling.
Bovendien zijn de meesten die interface gewend en bevat FTD enkele praktische die
spotnet tot op heden ontbeert. Zoals: 1 Het kunnen bewerken van de standaardfilters. 2 Het kunnen bewerken van je spots. 3 Het maken van een watchlist.
Verder zie ik ook wel iets in een NZB knop in
Spotnet, zodat ik zelf direct de juiste nzb kan opzoeken, want met
spotnet werkt dat echt niet altijd feilloos.
Valt er overigens niet iets voor te zeggen om de spot-database niet alleen via de nieuwsgroepen maar ook op een torrentsachtige wijze te distribueren zodat hij ook via de PC's van deelnemers wordt gedownload, indien er geen verbinding met een nieuwsserver en de betreffende nieuwsgroep daarop kan worden gevonden.
Dan kan het systeem namelijk ook niet meer via de nieuwsgroepen door brein worden aangepakt.
- De beste manier op de maker van
Spotnet te bereiken is via dit topic.
- Het is mogelijk een kleiner lettertype in te stellen.
Bewerken, Lettergrootte, keuze uit 10,12,14,16,18,20 (dit is in versie 1.5.30, andere versie kan anders zijn).
- Het is mogelijk om 3 aparte servers in te stellen via servers.xml (uitleg staat meerdere keren in dit topic).
-
Spotnet is niet FTD. Er zullen dus verschillen zijn.
- De database via torrent uitwisselen is lastig. De database veranderd immers steeds.
Verder heeft een database van bijv. 400 dagen weinig zin als de server van de gebruiker 100 dagen ondersteund.
Verder is bij gebruik torrents het ipnummer van de uploaders/downloaders zichtbaar.
Hierdoor kan bijv. brein zien wie (ipnummers) deze bestanden verspreid.
Ieder staat echter vrij om een torrent te maken voor een database bestand.
Deze zal echter snel spots missen doordat er geen nieuwe spots bij komen.
Usenet is een wereldwijd netwerk. Usenet is niet makkelijk aan te pakken.
- Het bewerken van (standaard)filters, eigen spots en een watchlist zijn goede voorstellen en zeker bruikbaar.
2 van de 3 zijn al eerder door meerdere gebruikers voorgesteld. Of iets en wanneer iets word toegevoegd is afwachten.
Vul hiervoor het woord in bij het zoekvenster, rechtermuisklik op deze zoekopdracht, Filter toevoegen.