Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoekVe
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-06 20:30
Over de whitelist, Inge222 staat op die lijst, maar die spots van deze gebruiker worden niet groen weergegeven. Ik heb wel groene spots van andere spotters op de whitelist geizen, dus het werkt in sommige gevallen wel. Verder is het kleurverschil tussen een normale spot en een spot op de whitelist erg klein. Het is nu erg lastig om snel te zien welke spots er op de whitelist staan naar mijn mening.

[ Voor 15% gewijzigd door LoekVe op 19-11-2011 15:34 . Reden: Typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wildfire schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 14:56:
evenmin zie ik hoe je een eigen avatar kunt instellen.
Bij de reacties op je eigen naam klikken.
En een bekende spammer wou ik aanmelden, maar kon zowel niet op het aanmelden voor de white- als blacklist klikken, die waren greyed out.
Spots geplaatst met versie 1.7.4 (en ouder) kun je niet white/blacklisten, omdat de user-signature niet in de header vermeld staat.
Maar ik kon mezelf meteen toevoegen, of is dat alleen lokaal?
Ja dat is alleen lokaal, als je een centrale whitelist wilt gebruiken, kun je WhitelistURL in settings.xml aanpassen.
loekverhees schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 15:33:
Over de whitelist, Inge222 staat op die lijst, maar die spots van deze gebruiker worden niet groen weergegeven.
Dat komt omdat zij nog met versie 1.7.4 werkt. In dat geval kun je pas zien of iemand op de whitelist staat na het openen van de spot, maar niet in het overzicht. Zodra ze overstapt naar 1.8 worden de spots automatisch groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:14
Drazix, hulde voor je support en ontwikkeling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:23
Ik kom net een vervelende bug tegen.

Ik zet een paar downloads in de wachtrij, wacht tot ze klaar zijn, en delete ze dan uit de lijst. Precies zoals ik altijd al deed. De complete posts bleven dan staan in de downloadmap.

Alleen: Nu worden de complete posts zelf ook weggegooid! 13 GB aan downloads weg... :(

Voor de rest werkt het programma nu erg soepel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Richub schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 16:10:
Ik kom net een vervelende bug tegen.
Dat is geen bug, vroeger stond RemoveDownloads standaard op "False", en bij deze versie op "True". Als jij het oude gedrag fijner vind, kun je die waarde aanpassen in settings.xml.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe groot mag de avatar max. zijn ? qua dimensies enzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slechtvalk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-09 18:19
Kan ik 1.8 over 1.7.6 installeren of is het beter om een clean install te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kard
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:34
Drazix, zou je ook een changelogje kunnen maken m.b.t. het protocol? Dat zou ik (en ik denk ook andere ontwikkelaars die clients maken voor het Spotnet protocol) erg op prijs stellen. Zo te zien is er namelijk het een en ander veranderd: op het eerste gezicht valt het me bijvoorbeeld op dat het KeyID weer 3 is (betekent dit dat er weer een signserver in gebruik is?), dat ik de XML signature niet meer kan verifiëren (kan ook een foutje van mij zijn) en dat er enkele waarden zijn veranderd in de From-header. Dit is allemaal wel te ontrafelen maar een korte toelichting zou een hoop werk besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Spotnet is onbruikbaar voor TweakDSL klanten, aangezien wij op het netwerk van TweakDSL zitten hebben we geen inlognaam en wachtwoord nodig in tegenstelling tot de usenetklanten van TweakNews. Echter lijkt de errormelding te suggereren dat ik een naam en wachtwoord moet invullen, dit was voorheen niet verplicht. Zou je dit kunnen fixen?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qydcJ.jpg

Ter info: Ik heb 1.8 over 1.7.6 geinstalleerd, geen idee of het iets uitmaakt maar ik meld het voor de zekerheid even.

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kard schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 16:48:
Drazix, zou je ook een changelogje kunnen maken m.b.t. het protocol? Dat zou ik (en ik denk ook andere ontwikkelaars die clients maken voor het Spotnet protocol) erg op prijs stellen. Zo te zien is er namelijk het een en ander veranderd: op het eerste gezicht valt het me bijvoorbeeld op dat het KeyID weer 3 is (betekent dit dat er weer een signserver in gebruik is?), dat ik de XML signature niet meer kan verifiëren (kan ook een foutje van mij zijn) en dat er enkele waarden zijn veranderd in de From-header. Dit is allemaal wel te ontrafelen maar een korte toelichting zou een hoop werk besparen.
Volgens mij zoek jij dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kard
Die wiki kende ik, maar de laatste keer dat ik erop keek (niet lang geleden) was de informatie geloof ik nogal verouderd en incompleet; ik nam aan dat er een begin aan gemaakt was maar daarna in de steek gelaten is. Goed om te weten dat hij weer bijgewerkt wordt :)

[ Voor 9% gewijzigd door Kard op 19-11-2011 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kard schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 16:48:
zou je ook een changelogje kunnen maken m.b.t. het protocol?
Er is niets veranderd aan het protocol (als het goed is).
Dubbeldrank schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 16:57:
Echter lijkt de errormelding te suggereren dat ik een naam en wachtwoord moet invullen, dit was voorheen niet verplicht.
Dat is inderdaad een bug, een mogelijke workaround is misschien om gewoon onzin in te vullen bij gebruikersnaam/wachtwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 17:25:

[...]

Dat is inderdaad een bug, een mogelijke workaround is misschien om gewoon onzin in te vullen bij gebruikersnaam/wachtwoord?
Dan krijg ik een foutmelding dat inloggen niet lukt helaas. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

@Drazix:

In de eerste plaats nogmaals bedankt voor spotnet. De vorige versie was wellicht niet perfect maar voor mij deed het wat het moest doen. Daarnaast is het fijn om te zien dat je Spotnet nog steeds doorontwikkeld. Hulde :) d:)b

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is idd lekker snel. Goed werk Drazix. :)

[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2011 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vulliw
  • Niet online
zie verder

[ Voor 94% gewijzigd door vulliw op 20-11-2011 16:07 ]

Vulliw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:23
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 16:33:
[...]

Dat is geen bug, vroeger stond RemoveDownloads standaard op "False", en bij deze versie op "True". Als jij het oude gedrag fijner vind, kun je die waarde aanpassen in settings.xml.
Aha, bedankt voor de uitleg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisegzz
  • Laatst online: 10-09 22:57

thisegzz

(-(-_(-_-)_-)-)

Voor de Spotnet Improver liefhebbers: ik ben nu Spotnet 1.8 aan het installeren, en doe m'n best om zo snel mogelijk een update uit te brengen (hoe lang het duurt ligt aan hoeveel Drazix heeft veranderd).
Het lijkt erop dat Drazix sommige ideeen van Spotnet Improver wel mag; in SN7.6 zijn de smileys en het inzoomen van de afbeelding overgenomen, in de nieuwe versie schijnt er een whitelist toegevoegd te zijn... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:00
thisegzz schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 19:05:
Voor de Spotnet Improver liefhebbers: ik ben nu Spotnet 1.8 aan het installeren, en doe m'n best om zo snel mogelijk een update uit te brengen (hoe lang het duurt ligt aan hoeveel Drazix heeft veranderd).
Het lijkt erop dat Drazix sommige ideeen van Spotnet Improver wel mag; in SN7.6 zijn de smileys en het inzoomen van de afbeelding overgenomen, in de nieuwe versie schijnt er een whitelist toegevoegd te zijn... :')
Is toch alleen maar positief? Liever alles in één programma dan allemaal verschillende addons te moeten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisegzz
  • Laatst online: 10-09 22:57

thisegzz

(-(-_(-_-)_-)-)

In de nieuwe versie werkt de CustomHTML tag niet meer waar Spotnet Improver gebruik van maakte.
Ik probeer een andere manier te vinden om Spotnet Improver te laten werken maar hoe het er nu naar uitziet zal ie niet meer terugkomen in Spotnet 1.8.

Edit: ik was te voorbarig, er is een aparte themes map in de nieuwe versie.
Ik ga aan de slag!

[ Voor 16% gewijzigd door thisegzz op 19-11-2011 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is spotnet inmiddels beter te gebruiken dan spotlite?

Ik loop er bij spotlite steeds tegenaan dat ik niet kan sorteren, ik zoek eigenlijk een alternatief en zie hier positieve reacties over de nieuwe versie. Iemand hier die beiden gebruikt en een antwoord heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoekVe
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-06 20:30
Het formaat om een spot te melden is veranderd. In het onderwerp van de meldingen in free.willey is nu een '-' toegevoegd. Waarom is dit gedaan? Betekent dit dat SN alleen nog maar gebruik maakt van meldingen die dit streepje hebben (en dus vanuit SN zelf komen?)? Betekent dit ook dat andere clients die de meldingen in free.pt gebruiken de meldingen die in SN gemaakt zijn niet meer kunnen lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 19:28:
Is spotnet inmiddels beter te gebruiken dan spotlite?

Ik loop er bij spotlite steeds tegenaan dat ik niet kan sorteren, ik zoek eigenlijk een alternatief en zie hier positieve reacties over de nieuwe versie. Iemand hier die beiden gebruikt en een antwoord heeft?
Ik heb 1x spotlite geïnstalleerd maar kon er mijn draai niet vinden. Wat ik wel zeker van ben is dat de 1.8 versie van spotnet wel sneller is als spotlite. Waarom probeer je het niet gewoon? Het is maar een paar tellen om te installeren. Bevalt het niet dan is het weer zo verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:33

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Drazix, zou je in de startpost het linkje van de handleiding http://www.duken.nl/spotnet-handleiding/ weer kunnen plaatsen? Overigens is 1.8 ook bij ons te downloaden

[ Voor 11% gewijzigd door DukeN op 19-11-2011 20:09 . Reden: download link naar 1.8 ]

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis mijn geliefde smilies in 1.8... :'(
En aantal spots tonen blijft op 5000 staan bij een nieuwe opstart
Tags aanmaken lukt ook niet.
Het concept van zelf filters aanmaken is weer veranderd ten opzichte van 176 en 174 volgens mij
Gaan meer weer even terug naar 1.7.6 , als 1.8 een beetje normaal functioneert zien we wel verder.
Dan maar iets trager, daar was best mee te leven

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2011 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiclover
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-03-2015
Ik mis de optie "alleen nieuwe spots tonen" heel erg. Dat was één van de verschillen tussen spotnet en spotlite waar ik erg tevreden over was. Het was een goede methode op snel de nieuwste spots te bekijken. Eventueel gesorteerd op alfabet.

Ik zou zeggen .... heel snel weer implementeren die optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-09 20:10
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 20:04:
En aantal spots tonen blijft op 5000 staan bij een nieuwe opstart
Dit heb ik ook.
Als je hem op onbeperkt zet en spotnet opnieuw opent staat hij weer op 5000.

Verder is deze versie wel een heel stuk sneller geworden, mijn complimenten!

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Drazix: In versie 1.8 is niet niet mogelijk een spot toe te voegen. Ik heb 2 verschillende servers geprobeerd en krijg bij beide de volgende fout:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5ABTv.jpg

Versie 1.76 terug gezet en daar werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 19:51:
[...]

Ik heb 1x spotlite geïnstalleerd maar kon er mijn draai niet vinden. Wat ik wel zeker van ben is dat de 1.8 versie van spotnet wel sneller is als spotlite. Waarom probeer je het niet gewoon? Het is maar een paar tellen om te installeren. Bevalt het niet dan is het weer zo verwijderd.
Ik zat even tussen 2 payservers in, maar vanacht is mijn astraweb geactiveerd, ik ga het inderdaad even proberen. Klinkt in iedergeval goed dat het sneller is enzo.

Edit: fantastisch, werkt een stuk fijner en sneller. En nzb bestanden openen zorgt ervoor dat de downloads in de que van newsleecher komen, maar dat newsleecher nu niet mee naar voren schiet (maar dat zal wel komen door een aanpassing in de meest recente versie van newsleecher).
Ik kan weer prima vooruit en spots binnenhalen gaat ook met meer dan 12 MB/sec :9

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2011 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vulliw
  • Niet online
vulliw in "Spotnet, wat vinden we ervan?"
één keer is wel genoeg

[ Voor 85% gewijzigd door Koffie op 20-11-2011 14:34 ]

Vulliw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:29
mooie update, alleen krijg ik bij opstarten; Groep niet gevonden. Heb verder niks aangepast. Krijgen meerdere deze foutmelding?

Edit: Na wat googlen blijken meer mensen er last van te hebben en het probleem is niet direct te leiden naar spotnet maar naar de newsserver. Inmiddels werkt het hier weer, na geen enkele aanpassing.

[ Voor 44% gewijzigd door Untouchablezz20 op 20-11-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de update dan niet gedaan maar krijg de foutmelding groep niet gevonden!!! iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spotnet met eweka geeft ook af en toe kuren. Als ik het aantal kanalen verander begint hij te klagen dat de username en password in een keer incorrect zijn...
Het mooie aan spotnet is dat het op SabNzbd draait. Dus je kan ook autoimport doen en postprocessing scripts maken e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 15:39

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2011 @ 00:53:
@Drazix: In versie 1.8 is niet niet mogelijk een spot toe te voegen. Ik heb 2 verschillende servers geprobeerd en krijg bij beide de volgende fout:

[afbeelding]

Versie 1.76 terug gezet en daar werkt het wel.
Drazix vindt het aanmelden niet belangrijk, anders had hij al lang een manier ingebouwd om geautomatiseerd aan te kunnen melden. Waar ik zelf al tijden om vraag. Gelukkig werkt de aanmeldtool van Kard perfect. En is deze compatible met Spotnet 1.7.6 en met Spotnet 1.8.0

Toch moet ik zeggen dat Spotnet versie 1.8.0 inderdaad best lekker snel werkt. Wel is het een nadeel dat het niet werkt als je als provider Tweak hebt. Want daarbij is het nodig om gebruikersnaam en wachtwoord leeg te laten. Gelukkig heb ik zelf als reserve een Astraweb account.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tony32
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-12-2024
Nou, uit alle berichten haal ik dat het nog niet veel beter is geworden. Zie dat de problemen zich vooral verplaatsen. De belangrijkste functie werkt niet, daarmee bedoel ik de nieuwe spots. Ik kijk iedere dag alleen naar de nieuwe spots op alfabet, als dit niet meer werkt heeft t weinig zin. Heb zelf nog 1.7.4 en heb daar nooit problemen mee als ik er maar niet teveel aan doe. 1 maal per dag vernieuwen, bij een 2de keer crasht het hele programma. Standaard en altijd. Zoek functie crasht ie ook altijd. Vandaar dat ik alleen de nieuwe spots bekijk. Dan heb ik nergens problemen mee. Een reactie achter laten heeft bij mij slechts 1 keer gewerkt. Dat is best jammer want ben vaak erg blij met een spot en wil dat dan ook graag laten merken.
Laten we hopen dat versie 2.0 zonder problemen werkt, alleen heb ik daar weinig vertrouwen in aangezien elke versie problemen heeft. Verder ben ik tevreden omdat ik nu vooral weet wat ik niet moet doen om alles draaiend te houden. Als ik wat wil zoeken op naam gebruik ik spotplanet.org, nadeel daarvan is dat er ook heel veel niet te vinden is wat ik ooit wel voorbij heb zien komen bij spotnet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik vind hem wel beter hoor. De nieuwste spots staan in bold net als eerst en hij reageert een stuk sneller. Ook dat bekende/vertrouwde spotters groen zjin of gemaakt kunnen worden is een welkome toevoeging. Dat gecontroleer van handtekeningen klinkt leuk, maar het is veel leuker als de computer dit voor je doet :p

Dat spots tonen op 5000 staat vind ik prima als dit sneller werkt als je maar wel op alles kan zoeken. FTD liet ook niet alles zien (was wel instelbaar geloof ik maar default lag flink onder de 5000)

[ Voor 24% gewijzigd door Marzman op 20-11-2011 14:43 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cjdijk schreef op zondag 20 november 2011 @ 14:28:
[...]

Drazix vindt het aanmelden niet belangrijk, anders had hij al lang een manier ingebouwd om geautomatiseerd aan te kunnen melden. Waar ik zelf al tijden om vraag. Gelukkig werkt de aanmeldtool van Kard perfect. En is deze compatible met Spotnet 1.7.6 en met Spotnet 1.8.0
En waar kan ik deze tool vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:14
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2011 @ 15:34:
[...]

En waar kan ik deze tool vinden?
+1..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kard
Heb ik een paar pagina's terug gepost, was een beetje slechte timing omdat vlak daarna de Spotnet 1.8 release kwam. http://gathering.tweakers...message/37158807#37158807

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kard schreef op zondag 20 november 2011 @ 16:02:
Heb ik een paar pagina's terug gepost, was een beetje slechte timing omdat vlak daarna de Spotnet 1.8 release kwam. http://gathering.tweakers...message/37158807#37158807
Dankjewel. Had hem inderdaad over het hoofd gezien. Ik heb je een pb verzonden. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2011 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een setje filters gedownload, mapje en een xml bestandje. Zet ik op de juiste plek, maar er gebeurd niks na opnieuw starten van spotnet.

Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozeman
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-08-2020
Bij mij werkt hij niet naar behoren. Dus ik heb er voorlopig niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Bozeman schreef op zondag 20 november 2011 @ 20:10:
Bij mij werkt hij niet naar behoren. Dus ik heb er voorlopig niks aan.
Duidelijk man, hier kan de developer echt iets mee! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-01-2022

xer

Bij mij draait Sabnzbd op een server, dus heb geen sabnzb op mijn windows client nodig.
Kan dit voor de installatie worden uit gekozen.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dramatic
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-12-2024
xer schreef op zondag 20 november 2011 @ 21:22:
Bij mij draait Sabnzbd op een server, dus heb geen sabnzb op mijn windows client nodig.
Kan dit voor de installatie worden uit gekozen.?
probeer spotlite eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horza2011
  • Laatst online: 03-06-2024
vind het jammer dat je een database van een andere provider met meer rentie dus meer spots niet meer mee kan nemen is dit een bug

voorderest super en veel sneller _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-09 22:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Horza2011 schreef op zondag 20 november 2011 @ 23:44:
vind het jammer dat je een database van een andere provider met meer rentie dus meer spots niet meer mee kan nemen is dit een bug

voorderest super en veel sneller _/-\o_
Een oude database bedoel je? Hij geeft aan dat het databaseformaat is gewijzigd met als voordeel dat het sneller is en als nadeel dat je alles opnieuw moet binnenhalen. Dus een oude database van een andere newsserver zal niet werken, heb je een 1.8 versie geprobeerd?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jachra
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-02-2012
@Drazix

Wordt de source code van Spot-Net ooit eens gepubliceerd? Tevens zou het handig zijn als de standaard filters afgescheiden worden van de eigen filters. En dat bij een upgrade naar een nieuwere versie de filters dan ook goed geconverteerd worden. Dit lost een hoop problemen op in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt gewoon $user DM'en, staat dat niet aan, dan stel je je vraag hier.

[ Voor 81% gewijzigd door IEF op 22-11-2011 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horza2011
  • Laatst online: 03-06-2024
ik wil de database van astaweb hernoemen naar lightingusenet vanwege meer spots in database
maar als ik dat doe dan update hij de spots niet meer wel de reacties haalt hij opnieuw binnen
weet iemand hoe je dit kan oplossen dit is voor spotnet 1.8

eu.news.astraweb.com.dbc hernoem news.lightningusenet.com.dbc
eu.news.astraweb.com.dbs hernoem news.lightningusenet.com.dbs

op een of andere manier pikt spotnet het niet als je de database en server veranderd

dit was vroeger geen enkel probleem

heeft dit meschien te maken met anti dubbel db ophalen drazix
zo ja zou je dan in een volgende versie een opsie in setting kunnen maken om dat tijdenlijk uittekunnen zetten zodat men een andere datebase kan toevoegen

voorderesst een super programma spotnet het word steeds beter _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik heb al vele dingen geprobeerd, maar kom er niet uit dus hopelijk kan iemand me hier helpen.
Ben bezig om me filters te updaten (voor de mensen die het willen weten, de kokkie20 custom filters) maar krijg iets niet voor elkaar in spotnet 1.8 .....
Ik wil proberen om zowel op cat en title te filteren, maar hij wilt het niet doen. Spotnet slaat dan helemaal vast of gooit een error naar me hoofd.
Iemand enig idee zodat het wel kan werken?
Zover ben ik gekomen:

<Filter Name=" - 3D Films TO DO" Image="\Images\cf\3d.png"><![CDATA[cat=1 AND subject MATCH '(3d)']]></Filter>

edit:
ok bovenstaande werkt, maar hij is gewoon veels te traag....

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2011 20:43 . Reden: query gewijzigd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kokkie is bijna klaar met de nieuwe filters!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Is bij het aanmaken van eigen custom filters zo dat er een limiet aan zit wat zichtbaar wordt?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
<Spotnet>
  <Filter Name="Vandaag" Visible="false" Image="1.ico" SelectedImage="2.ico" Margin="22,0,0,0"><![CDATA[date > ( [SN:DATE] - 86400 )]]></Filter>
  <Filter Name="Beeld" Image="\Images\cf\tag.png"><![CDATA[cat = 1]]></Filter>
  <Filter Name="- DivX" Image="\Images\cf\divx.png"><![CDATA[cats MATCH '1a0']]></Filter>
  <Filter Name="- DVD5" Image="\Images\cf\dvd.png"><![CDATA[cats MATCH '1a3']]></Filter>
  <Filter Name="- DVD9" Image="\Images\cf\dvd.png"><![CDATA[cats MATCH '1a10']]></Filter>
  <Filter Name="- MPG" Image="\Images\cf\mpg.png"><![CDATA[cats MATCH '1a2']]></Filter>
  <Filter Name="- WMV" Image="\Images\cf\wmv.png"><![CDATA[cats MATCH '1a1']]></Filter>
  <Filter Name="- Blueray" Image="\Images\cf\bray.png"><![CDATA[cats MATCH '1a6']]></Filter>
  <Filter Name="- x264" Image="\Images\cf\hd.png"><![CDATA[cats MATCH '1a9']]></Filter>
  <Filter Name="Muziek" Image="\Images\cf\tag.png"><![CDATA[cat = 2]]></Filter>
  <Filter Name="- MP3" Image="\Images\cf\music.png"><![CDATA[cats MATCH '2a0']]></Filter>
  <Filter Name="- Overig" Image="\Images\cf\music.png"><![CDATA[cats MATCH '(2a1 OR 2a2 OR 2a3 OR 2a5 OR 2a6 OR 2a7 OR 2a8 OR 2a4)']]></Filter>
  <Filter Name="Spellen" Image="\Images\cf\tag.png"><![CDATA[cat = 3]]></Filter>
  <Filter Name="- Windows" Image="\Images\cf\vista.png"><![CDATA[cats MATCH '3a0']]></Filter>
  <Filter Name="- Linux" Image="\Images\cf\linux.png"><![CDATA[cats MATCH '3a2']]></Filter>
  <Filter Name="- Mac" Image="\Images\cf\mac.png"><![CDATA[cats MATCH '3a1']]></Filter>
  <Filter Name="- XboX" Image="\Images\cf\xbox.png"><![CDATA[cats MATCH '3a6']]></Filter>
  <Filter Name="- XboX360" Image="\Images\cf\xbox.png"><![CDATA[cats MATCH '3a7']]></Filter>
  <Filter Name="- Gameboy Advance" Image="\Images\cf\nds.png"><![CDATA[cats MATCH '3a8']]></Filter>
  <Filter Name="- Gamecube" Image="\Images\cf\nds.png"><![CDATA[cats MATCH '3a9']]></Filter>
  <Filter Name="- Nintendo DS" Image="\Images\cf\nds.png"><![CDATA[cats MATCH '3a10']]></Filter>
  <Filter Name="- Nintendo Wii" Image="\Images\cf\nintendo_wii.png"><![CDATA[cats MATCH '3a11']]></Filter>
  <Filter Name="- Playstation" Image="\Images\cf\psx.png"><![CDATA[cats MATCH '3a3']]></Filter>
  <Filter Name="- Playstation 2" Image="\Images\cf\psx.png"><![CDATA[cats MATCH '3a4']]></Filter>
  <Filter Name="- Playstation 3" Image="\Images\cf\psx.png"><![CDATA[cats MATCH '3a12']]></Filter>
  <Filter Name="- PSP" Image="\Images\cf\psx.png"><![CDATA[cats MATCH '3a5']]></Filter>
  <Filter Name="- Windows Mobile" Image="\Images\cf\wmp.png"><![CDATA[cats MATCH '3a13']]></Filter>
  <Filter Name="- iOs" Image="\Images\cf\iphone.png"><![CDATA[cats MATCH '3a14']]></Filter>
  <Filter Name="- Android" Image="\Images\cf\android.png"><![CDATA[cats MATCH '3a15']]></Filter>
  <Filter Name="Applicaties" Image="\Images\cf\tag.png"><![CDATA[cat = 4]]></Filter>
  <Filter Name="- Windows" Image="\Images\cf\wmp.png"><![CDATA[cats MATCH '4a0']]></Filter>
  <Filter Name="- Linux" Image="\Images\cf\linux.png"><![CDATA[cats MATCH '4a2']]></Filter>
  <Filter Name="- Navigatie" Image="\Images\cf\nav.png"><![CDATA[cats MATCH '4a5']]></Filter>
  <Filter Name="- Android" Image="\Images\cf\android.png"><![CDATA[cats MATCH '4a7']]></Filter>
  <Filter Name="- Windows Mobile" Image="\Images\cf\vista.png"><![CDATA[cats MATCH '4a4']]></Filter>
  <Filter Name="- iOs" Image="\Images\cf\iphone.png"><![CDATA[cats MATCH '4a6']]></Filter>
  <Filter Name="- Mac" Image="\Images\cf\mac.png"><![CDATA[cats MATCH '4a1']]></Filter>
</Spotnet>

Vanaf "Applicaties" wordt alleen "Navigatie" getoond en de rest daarbij/onder valt weg...

-edit-
Oplossing gevonden: Van de applicatie sectie, filters hernoem naar %NAME% Apps.

Indien je "Filter name" al bestaat, dan kan Spotnet er niet mee overweg ondanks dat deze in een andere "sectie" staat :)

[ Voor 2% gewijzigd door Dwazer op 22-11-2011 11:24 . Reden: Oplossing added ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Wat mij opvalt is dat er bij sommige categorieën wel komt te staan hoeveel nieuwe spots er zijn bijgekomen en bij sommige categorieën niet. De nieuwe spots staan er dan wel maar zoals bij muziek komt er achter te staan (15) wat betekend 15 nieuwe spots. Dit gebeurt niet bij de andere categorieën. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij met spotnet 1.8 alle spots binnen met de datums doorelkaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 22:04:
kokkie is bijna klaar met de nieuwe filters!
Mooi, ik had al andere filters gedownload, maar die zijn lang niet zo specifiek/uitgebreid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-09 10:35
Dwazer schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:07:
Is bij het aanmaken van eigen custom filters zo dat er een limiet aan zit wat zichtbaar wordt?

-edit-
Oplossing gevonden: Van de applicatie sectie, filters hernoem naar %NAME% Apps.

Indien je "Filter name" al bestaat, dan kan Spotnet er niet mee overweg ondanks dat deze in een andere "sectie" staat :)
Klopt daar kwam ik ook achter toen ik met versie 1.4 bezig was van mijn Aqua Filter Buttons. Je kunt het ook oplossen door een spatie toe te voegen dus bijvoorbeeld <Filter Name=" Games".

Ik ben btw bijna klaar met een nieuwe filter set voor Spotnet 1.80. Alleen nog ff uitvogelen hoe ik meerdere search strings in één regel krijg. Want (title LIKE '%pietje%' ) is geworden [subject MATCH 'pietje']. En [subject MATCH 'pietje' OR 'jantje'] of [subject MATCH ('pietje' OR 'jantje')] werkt niet. En waar zijn de favorieten gebleven...

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 17:47
MaTr1x schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:39:
[...]

Klopt daar kwam ik ook achter toen ik met versie 1.4 bezig was van mijn Aqua Filter Buttons. Je kunt het ook oplossen door een spatie toe te voegen dus bijvoorbeeld <Filter Name=" Games".

Ik ben btw bijna klaar met een nieuwe filter set voor Spotnet 1.80. Alleen nog ff uitvogelen hoe ik meerdere search strings in één regel krijg. Want (title LIKE '%pietje%' ) is geworden [subject MATCH 'pietje']. En [subject MATCH 'pietje' OR 'jantje'] of [subject MATCH ('pietje' OR 'jantje')] werkt niet. En waar zijn de favorieten gebleven...
bijna hetzelfde probleem als ik heb lol, als ik wil filteren op cat=1 + subject = 3d dan doet hij het wel, maar hij is zooooo traag..... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hebben meer mensen er last van dat in 1.8.0 de sorteren een beetje "vaag" gaat zodra er ook tekst in de kolom leeftijd staat... Bij overzichten die wat ouder zijn en dus geen spots van de afgelopen week hebben, gaat de sortering perfect. Bij overzichten met recentere spots ziet het er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JN1ax.jpg

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
@BtM909
Ik denk persoonlijk dat het een sorteerbug is, weet het niet 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

kokkie20 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 21:57:
@BtM909
Ik denk persoonlijk dat het een sorteerbug is, weet het niet 100% zeker.
Ik denk ook dat het een sorteerbug is, maar vroeg me af of dat met de nwe database te maken heeft of de app zelf (GUI). Het kan ook een lokaal probleem zijn als niemand anders dit probleem heeft :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
Hmm net even zelf geprobeerd, bij mij werkt hij gewoon goed als ik hem laat filteren op datum,
ondanks dat er tekst tussen zit (vandaag, gisteren, zondag, etc etc)
Misschien proberen database te verwijderen en opnieuw laten aanmaken? (is suggestie ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

kokkie20 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 22:04:
Hmm net even zelf geprobeerd, bij mij werkt hij gewoon goed als ik hem laat filteren op datum,
ondanks dat er tekst tussen zit (vandaag, gisteren, zondag, etc etc)
Misschien proberen database te verwijderen en opnieuw laten aanmaken? (is suggestie ;) )
Dat doet 1.8.0 toch automagisch? Ik zal hem wel opnieuw laten aanmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BtM909 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 21:55:
Hebben meer mensen er last van dat in 1.8.0 de sorteren een beetje "vaag" gaat zodra er ook tekst in de kolom leeftijd staat... Bij overzichten die wat ouder zijn en dus geen spots van de afgelopen week hebben, gaat de sortering perfect. Bij overzichten met recentere spots ziet het er zo uit:

[afbeelding]
bij mij ook ,database opnieuw halen helpt bij mij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Hier ook (met lightning usenet) - nieuwe database helpt niet - "nieuwe" spots zijn 4 of 5 dagen oud die dubbel worden opgehaald (naast echte nieuwe).
Druk maar eens herhaaldeijk op de refresh/bijwerken knop, komen steeds opvolgende spots binnen van 4 of 5 dagen oud.

Je kunt steeds twee keer op de datum kolomheader klikken om goed te sorteren, maar die oude "nieuwe" spots blijven binnenkomen.

Met news van Ziggo gaat het wél gewoon goed overigens.
Spotlite heeft dit probleem niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Gianni Rombios op 22-11-2011 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gianni Rombios schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 22:52:
Hier ook (met lightning usenet) - nieuwe database helpt niet - "nieuwe" spots zijn 4 of 5 dagen oud die dubbel worden opgehaald (naast echte nieuwe).
Druk maar eens herhaaldeijk op de refresh/bijwerken knop, komen steeds opvolgende spots binnen van 4 of 5 dagen oud.

Je kunt steeds twee keer op de datum kolomheader klikken om goed te sorteren, maar die oude "nieuwe" spots blijven binnenkomen.

Met news van Ziggo gaat het wél gewoon goed overigens.
Spotlite heeft dit probleem niet.
bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
Ik had het zelfde probleem. Eenvoudig opgelost door kolom ‘Leeftijd’ weg te laten en in plaats daarvan de kolom ‘Datum’ de laten zien. (Rechtermuisknop bovenin de kolom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook graag filters gaan aanmaken, maar ik heb geen .xml bestandje hiervoor. Als ik in spotnet zelf filters ga aanmaken komt dat bestandje er ook niet.

Is er ergens een korte uitleg zodat ik kan zien wat ik nu mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiclover
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-03-2015
Die oude spots komen in SpotNet 1.76 ook binnen. Dus dat ligt niet aan de nieuwe database. SpotLite en SpotGrit hebben hier vreemd genoeg geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:44:
Ik wil ook graag filters gaan aanmaken, maar ik heb geen .xml bestandje hiervoor. Als ik in spotnet zelf filters ga aanmaken komt dat bestandje er ook niet.

Is er ergens een korte uitleg zodat ik kan zien wat ik nu mis?
Windows 7 en Windows Vista: C:\programdata\spotnet\
Windows XP: C:\Documents and Settings\All Users\Local Application Data\Spotnet\

Daar zou hij tussen moeten staan ;)

edit: oops zit nog op de account van me baas 8)7
kokkie20 is dit :+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2011 11:11 . Reden: oopsie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 12:17
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:11:
[...]

edit: oops zit nog op de account van me baas 8)7
kokkie20 is dit :+
Gefeliciteerd met zijn eerste post dan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:28:
[...]

Gefeliciteerd met zijn eerste post dan! :)
haha dank je
*volgende keer eerst maar kijken op welke account ik zit ingelogd op me werk 8)7 *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:11:

Daar heb ik geen xml bestand?
Ah gevonden, ik zit de hele tijd in programfiles te kijken in plaats van programdata |:(

Maar nu een probleempje, ik wil een lege regel invoegen, maar dit werkt niet? (krijg melding dat het xml bestand dan niet gelezen kan worden door spotnet)
<Filter Name=""><![CDATA[ ]]></Filter>

Wat moet je nu gebruiken voor een lege regel in het menu?

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:59:
[...]

Daar heb ik geen xml bestand?
Ah gevonden, ik zit de hele tijd in programfiles te kijken in plaats van programdata |:(

Maar nu een probleempje, ik wil een lege regel invoegen, maar dit werkt niet?
<Filter Name=""><![CDATA[ ]]></Filter>

Wat moet je nu gebruiken voor een lege regel in het menu?
had ik in het begin ook ;) totdat ik de directory nog een keer goed nalas en het zo zag dat hij daar in moest staan :D

voor een lege regel moet je dit ff proberen:

<Filter Name=" "><![CDATA[cat=0 ]]></Filter>
En voor elke extra lege regel moet je ff bij je filtername een spatie extra zetten, spotnet heeft een probleempje met dezelfde filternaam :+

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2011 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lege regels werken nu, dank voor de tip, moet nog wel even een afbeelding die leeg is ofzo erin bouwen, maar daar kom ik wel uit. Ik had wat custom filters gepakt, maar eigenlijk vind ik die niet zo mooi.

Ga vanavond zelf wel even bezig, zo lastig is het niet voor de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
MaTr1x schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:39:
[...]

Heb waarschijnlijk oplossing voor jou probleem, hierbij mijn voorbeeld van een filter van stripboeken:
cat=5 AND subject LIKE '%strips%' or tag LIKE '%strip%'
Werkt fantastisch :D
Voor diegene boven me, graag gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je niet strip* doen om het wat makkelijker te maken of vervangt hij die * dan niet voor een mogelijke letter zodat je strip en strips en bijv. stripjes meepakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
hmm typo zie ik net, maar bedankt voor het melden ! :D
Ga hem gelijk in me filter systeem aanpassen :)
Jeej versie 0.9.5 is uit !!!! :D _/-\o_

[ Voor 151% gewijzigd door kokkie20 op 23-11-2011 21:00 . Reden: 0.9.5 filters zijn uit ! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 18:26:
Lege regels werken nu, dank voor de tip, moet nog wel even een afbeelding die leeg is ofzo erin bouwen, maar daar kom ik wel uit. Ik had wat custom filters gepakt, maar eigenlijk vind ik die niet zo mooi.

Ga vanavond zelf wel even bezig, zo lastig is het niet voor de rest.
Zo heb ik gisteren inderdaad al voor mijn filters het lege regelprobleem opgelost door er een lege image in te plempen en te linken en de filternamen "1", "2" etc te noemen.
kokkie20 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 19:46:
[...]

Heb waarschijnlijk oplossing voor jou probleem, hierbij mijn voorbeeld van een filter van stripboeken:
cat=5 AND subject LIKE '%strips%' or tag LIKE '%strip%'
Werkt fantastisch :D
Voor diegene boven me, graag gedaan :D
Thanks, dat kan ik gebruiken :)

En dit vond ik weer op spot-net.nl:
Als je alleen: <Filter Name="THC "><![CDATA[tag MATCH 'thc*']]></Filter> toegevoegd dan zoek je alleen op afzender.
Maak je er bijv. <Filter Name="THC "><![CDATA[cats MATCH '1a9 OR 6a9' AND docid IN (SELECT docid FROM search WHERE sender MATCH 'thc*')]]></Filter> van dan zoek je niet alleen op de afzender, maar daarnaast ook op de categorie films in x264HD formaat (dat is cat: 1a9) en de categorie series in x264HD formaat (dat is cat: 6a9).
Ik denk dat ik morgenavond de nieuwe Aqua filters klaar heb. Vandaag wordt het niks meer, beetje een gare dag, dus nu ff Chase kijken.
offtopic:
Lekker ding dat Annie is :9

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
Hmm ik heb nu alleen een probleem dat hij me retro games filter bugged :?
Ipv alles in cat 3 zien, pakt hij ook 1 e.d. erbij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaTr1x schreef op woensdag 23 november 2011 @ 21:37:
Zo heb ik gisteren inderdaad al voor mijn filters het lege regelprobleem opgelost door er een lege image in te plempen en te linken en de filternamen "1", "2" etc te noemen.
Mmm, dat is een wat elegantere oplossing dan ik gedaan heb, ik heb gewoon als naam elke keer een extra spatie gegeven en het icoontjes probleem opgelost door ze te wissen, maar dat werkt ook :+

Ben er nu wel tevreden over, meestal zit ik toch zelf te zoeken op een naam / titel ipv lijsten door te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
Zo 0.9.6 is uit, bugfix van retro games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
Goed bezig kokkie :)

π MW finishers

Verwijderd

Ik vraag me af waarom de favorieten zijn verdwenen? Heel de week verzamelde ik her en der wat, in het weekend zette ik dan de download aan. Voor mij een reden om terug te keren naar de vorige versie.Ik begrijp 't ook niet, waarom wordt zoiets eruit gehaald??

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
dat viel mij ook op ja, je kunt geen favorieten meer maken.
Ook het plusje naast de uploader om een uploader als filter toe te voegen is verdwenen.
Die gebruikte ik ook wel eens.

• Muse
  • Niet online
M a r c o schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:00:
dat viel mij ook op ja, je kunt geen favorieten meer maken.
Ook het plusje naast de uploader om een uploader als filter toe te voegen is verdwenen.
Die gebruikte ik ook wel eens.
Dat gebruikte ik ook regelmatig inderdaad. Vooral handig als je weet dat bepaalde uploaders altijd goede kwaliteit afleveren.

• n!kneem
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-01-2022
Muse schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:00:
[...]

Dat gebruikte ik ook regelmatig inderdaad. Vooral handig als je weet dat bepaalde uploaders altijd goede kwaliteit afleveren.
Het kan nog wel maar is wat omslachtiger geworden, het vergt twee handelingen:

1 klik op de posters naam > selecteer zoeken
2 klik met de rechter muis knop op het zoek resultaat > selecteer Zoekopdracht opslaan

• Muse
  • Niet online
n!kneem schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:07:
[...]
Het kan nog wel maar is wat omslachtiger geworden, het vergt twee handelingen:

1 klik op de posters naam > selecteer zoeken
2 klik met de rechter muis knop op het zoek resultaat > selecteer Zoekopdracht opslaan
Ah, bedankt voor de tip!

• vulliw
  • Niet online
Wat mij opvalt is dat er bij sommige categorieën wel komt te staan hoeveel nieuwe spots er zijn bijgekomen en bij sommige categorieën niet. De nieuwe spots staan er dan wel maar zoals bij muziek komt er achter te staan (15) wat betekend 15 nieuwe spots. Dit gebeurt niet bij de andere categorieën. Iemand enig idee?

Eigen gemaakte filter komen ook geen spots aantallen te staan ???

Vulliw

• coob
  • Registratie: April 2002
Kokkie20, bedankt voor de filters weer.
Echt de fijnste filters zijn dit, series en films in HD appart!

Verwijderd

Gaat weer lekker , nu steeds groep niet gevonden error

Verwijderd

Ik krijg steeds de foutmelding: ''403 Remote server unavailable (403)'' Ik heb de nieuwste versie 1.8 en gebruik de payserver van lightingusenet. Heeft iemand misschien een oplossing??

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 21:53
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:11:
Gaat weer lekker , nu steeds groep niet gevonden error
Krijg hetzelfde. Baal er echt van dat FTD er niet meer is en dat nu dit programma de standaard is. Dit is zoveel minder snel en heeft zoveel meer fouten.

• knorde
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:32:
Ik krijg steeds de foutmelding: ''403 Remote server unavailable (403)'' Ik heb de nieuwste versie 1.8 en gebruik de payserver van lightingusenet. Heeft iemand misschien een oplossing??
I-telligent ligt er ook uit, dit komt dus als het goed is niet door spotnet maar door je usenet provider.

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Omdat de upgrade naar 1.8 alle filters van 1.76 helemaal vernachelde heb ik 1.8 maar schoon geïnstalleerd, dus vers van de pers. Lijkt prima te werken, heb alleen het idee dat er nu minder spots binnenkomen maar dat kan slechts een momentopname zijn.
Het enige probleem dat ik ervaar zijn de reacties. Ik haal reacties pas achteraf binnen en met 1.8 krijg ik van iedere spotter meerdere van dezelfde reacties te zien. Herkend iemand dit?

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Eerst verwijderen ze HD en WMVHD uit de filters. Die kon je dan nog wel via de Filter.xml toevoegen maar nu kun je in 1.8 je oude Filter.xml niet meer gebruiken.

Wat een gezeik allemaal. Ik mis FTD zo erg, SpotNet begint erg frustrerend te worden om mee te werken.

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

@RampageNL:
Ik deel je mening.

SpotGrit werkt opzich wel ok, maar ben er ook niet tevreden over. Ik vond het een pluspunt dat ze een fatsoenlijke database engine gebruiken (waar daar is het tenslotte voor bedoeld) voor de indexering van posts, maar zoals ik zei: ben er niet tevreden over. Het is niet alleen dat het traag is, het is gewoon dat het niet lekker werkt.

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:07
FTD was ook bagger hoor.. Ook traag en log en slurpte al snel een heel aantal mb's weg. Daarnaast: installeer zelf een Spotweb server. Werkt _uitmuntend_. En als het goed is zijn we allemaal Tweakers, dus een webserver is zo geinstalleerd. Toch? ;)

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-09 22:15

jmk

Ik krijg nu alle spots door elkaar: eerst "gisteren" dan vandaag, en dan weer een totaal andere dag er tussendoor.

Zo wordt het heel lastig om te kijken wat afgelopen 24u is gespot in een bepaalde categorie.

Ik gebruik Lightning en sinds de 1,8 versie is browsen niet leuk meer. Dat was toch een goede manier om te kijken wat er uit kwam...

Yippie kayak, other buckets!

Pagina: 1 ... 42 ... 48 Laatste