Precies dezelfde issue hier.Nakebod schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 16:34:
[...]
Precies. En voor de volledigheid, ook SabPort, SabUser, SabPass en SabAPI zijn ingesteld, en ook werkend.
In SABnzbd dan de optie aan dat hij geen dubbele downloads hoeft te doen, maar dat is volgens mij niet de oorzaak van het probleem. Eerder een gevolg.
In Spotnet verder niets speciaals ingesteld. De actie van de downloadknop is: Downloaden.
Zet ik de actie van de downloadknop op opslaan of openen dan krijg je wel de spotnaam als hoedatdingookheet.nzb aangeboden.
Zet ik de knop weer op downloaden, dan zie ik in de log van SABnzbd: Skipping duplicate NZB "upload.nzb"
Verwijder ik upload.nzb uit mijn geschiedenismap, en ik klik nogmaals op de downloadknop, dan gaat die download wel goed (Een nieuwe upload.nzb verschijnt weer in mijn geschiedenismap), en in SABnzbd zelf zie je gewoon de goede naam.
Kom je dan weer bij de volgende download, dan gaat het weer mis.
QFF Quoted For Fix
Edit:
Dan nog 1 request ..... Het zou perfect zijn als je catogoriëen kan koppelen. Als ik bijvoorbeeld iets uit series download dat deze in SABnzbd ook de categorie series krijgt. Op die manier word hij meteen naar de juiste map gedownload
[ Voor 10% gewijzigd door OVERLORD_1982 op 13-02-2011 11:29 ]