Hallo GoT
Ik ben van plan om volgende week een nieuwe gsm te kopen.
Ik heb ik de pricewatch mijn 'eisen' aangevinkt en kreeg dan het volgende resultaat: Klik hier
Deze gsm's voldoen aan mijn eisen:Wat ik hoofdzakelijk met de gsm ga doen:
Ik heb al veel reviews gelezen over de nokia maar over de samsung vind ik er niet zoveel.
De nokia lijkt mij het meest 'value for money' maar door de reviews begin ik te twijfelen aan de bouwkwaliteit van de cover e.d.)
Een aantal vrienden van mij hebben de nokia 5800 (de grote broer van deze gsm) en hebben niet zo een positieve ervaringen met de gsm (touchscreen dat blokkeert e.d.)
Volgens mij ligt dit aan de voorzichtigheid van mijn vrienden maar goed...
De samsung ziet er mij iets strakker uit maar de specs liggen net iets onder die van de 5530...
Weet niet goed welke te kopen.
Ik hoop dat mijn vraag hier thuis hoort!
Bedankt GoT!
offtopic:
Ik heb al schrik om dit topic te openen, gezien de andere topics met soortgelijke vragen gesloten zijn...
Toch doe ik een poging om de mening van enkele (meer) ervaren GoT'ers te vragen.
Ik heb al schrik om dit topic te openen, gezien de andere topics met soortgelijke vragen gesloten zijn...
Toch doe ik een poging om de mening van enkele (meer) ervaren GoT'ers te vragen.
Ik ben van plan om volgende week een nieuwe gsm te kopen.
Ik heb ik de pricewatch mijn 'eisen' aangevinkt en kreeg dan het volgende resultaat: Klik hier
offtopic:
Hopelijk moet ik niet al die 'eisen' hier opnieuw opsommen. Indien dit toch moet ben ik hiertoe wel bereid!
Hopelijk moet ik niet al die 'eisen' hier opnieuw opsommen. Indien dit toch moet ben ik hiertoe wel bereid!
Deze gsm's voldoen aan mijn eisen:Wat ik hoofdzakelijk met de gsm ga doen:
- Veel sms'jes sturen! (Vlotte tekstinvoer)
- Bellen (Goede kwaliteit)
- Video afspelen (Kwalitatief scherm, ondersteunde formaten zijn bij beide gsm's voldoende voor mij)
- Muziek afspelen (Kwalitatieve audio uitvoer, beide gsm's hebben 3.5" audio jack)
- Internetten (Wifi is voldoende, mooie weergave van meeste website's, youtube filmpje afspelen)
- Af en toe een fotootje trekken (ik hecht hier niet zóveel waarde aan, aangezien ik een compact camera heb)
Ik heb al veel reviews gelezen over de nokia maar over de samsung vind ik er niet zoveel.
De nokia lijkt mij het meest 'value for money' maar door de reviews begin ik te twijfelen aan de bouwkwaliteit van de cover e.d.)
Een aantal vrienden van mij hebben de nokia 5800 (de grote broer van deze gsm) en hebben niet zo een positieve ervaringen met de gsm (touchscreen dat blokkeert e.d.)
Volgens mij ligt dit aan de voorzichtigheid van mijn vrienden maar goed...
De samsung ziet er mij iets strakker uit maar de specs liggen net iets onder die van de 5530...
Weet niet goed welke te kopen.
Ik hoop dat mijn vraag hier thuis hoort!
Bedankt GoT!