Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorben
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-05-2024
Hallo GoT
offtopic:
Ik heb al schrik om dit topic te openen, gezien de andere topics met soortgelijke vragen gesloten zijn...
Toch doe ik een poging om de mening van enkele (meer) ervaren GoT'ers te vragen.

Ik ben van plan om volgende week een nieuwe gsm te kopen.
Ik heb ik de pricewatch mijn 'eisen' aangevinkt en kreeg dan het volgende resultaat: Klik hier
offtopic:
Hopelijk moet ik niet al die 'eisen' hier opnieuw opsommen. Indien dit toch moet ben ik hiertoe wel bereid!

Deze gsm's voldoen aan mijn eisen:Wat ik hoofdzakelijk met de gsm ga doen:
  • Veel sms'jes sturen! (Vlotte tekstinvoer)
  • Bellen (Goede kwaliteit)
  • Video afspelen (Kwalitatief scherm, ondersteunde formaten zijn bij beide gsm's voldoende voor mij)
  • Muziek afspelen (Kwalitatieve audio uitvoer, beide gsm's hebben 3.5" audio jack)
  • Internetten (Wifi is voldoende, mooie weergave van meeste website's, youtube filmpje afspelen)
  • Af en toe een fotootje trekken (ik hecht hier niet zóveel waarde aan, aangezien ik een compact camera heb)
Nu is de 'vraag': welke gsm is het beste in de meeste van deze dingen?

Ik heb al veel reviews gelezen over de nokia maar over de samsung vind ik er niet zoveel.

De nokia lijkt mij het meest 'value for money' maar door de reviews begin ik te twijfelen aan de bouwkwaliteit van de cover e.d.)
Een aantal vrienden van mij hebben de nokia 5800 (de grote broer van deze gsm) en hebben niet zo een positieve ervaringen met de gsm (touchscreen dat blokkeert e.d.)
Volgens mij ligt dit aan de voorzichtigheid van mijn vrienden maar goed...
De samsung ziet er mij iets strakker uit maar de specs liggen net iets onder die van de 5530...

Weet niet goed welke te kopen.
Ik hoop dat mijn vraag hier thuis hoort!

Bedankt GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Heb je al een Samsung s5620 of een Nokia 5230 overwogen? De tweede noem ik voor zijn (gratis) navigatie functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorben
Nickalicious schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 01:19:
Heb je al een Samsung s5620 of een Nokia 5230 overwogen? De tweede noem ik voor zijn (gratis) navigatie functionaliteit.
Alvast bedankt om te antwoorden!

De nokia had ik al overwogen maar vanwege het ontbreken van wifi niet gekozen (en gps heb ik eigenlijk toch niet nodig).
De samsung vind ik niet terug in de lokale winkels... Ik weet dan ook niet voor welke prijs ik hem kan kopen.
Is dit een nieuw toestel? Ik bedoel hebben de winkels hem gewoon nog niet binnen? Online vind ik hem voor 200 euro wat ik eigenlijk al te veel vind... Waarschijnlijk is de lokale winkel nog duurder dus valt hij buiten mijn 'voorwaarden'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Nou het toestel is nog op televisie geweest (dacht ik) en is bij de Mediamarkt 179,- (Rdam Alexandrium). Heb je wel een capacitief scherm tov een resistief scherm op de Nokia 5530.

Andere optie voor je is wellicht de Nokia E63, iets totaal anders maargoed. Verder kan ik wat je schrijft over de cover van de 5530 onderbouwen.

pricewatch: Samsung Monte S5620 Zwart

[ Voor 20% gewijzigd door N1ckk op 02-08-2010 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nickalicious schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:11:
Nou het toestel is nog op televisie geweest (dacht ik) en is bij de Mediamarkt 179,- (Rdam Alexandrium). Heb je wel een capacitief scherm tov een resistief scherm op de Nokia 5530.

Andere optie voor je is wellicht de Nokia E63, iets totaal anders maargoed. Verder kan ik wat je schrijft over de cover van de 5530 onderbouwen.

pricewatch: Samsung Monte S5620 Zwart
ik heb de nokia e63 en hij is gewoon super. is al mijn beste gsm die ik ooit heb gehad. en dat zijn er al enorm veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorben
Nickalicious schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:11:
Andere optie voor je is wellicht de Nokia E63, iets totaal anders maargoed.
Had ik ook al naar gekeken maar ik wil echt een touchscreen... Vanwege groter scherm voor filmpjes en internet...
En tussen de gsm's die ik voorstel... naar welke gaat jullie voorkeur hierbij?

Ik ga mij ook nog meer informeren over de s5620.

Bedankt!
Pagina: 1