Ik heb onlangs in het bezit gekomen van een pricewatch: Acer Aspire TimelineX 4820T-333G32MN en deze werkt op het eerste gezicht redelijk. Echter is het wifi ontvangs erg slecht, als ik meer dan een paar meter van een accesspoint zit heb ik al geen ontvangst. Met mij antieke Toshiba van ruim 4 jaar oud kan ik prima een muurtje verder gaan staan, tevens hebben andere personen met wifi apparatuur ook geen last van slecht ontvangst.
Uiteraard is dit niet is wat je als gebruiker wil, echter heb ik nergens in reviews negatief commentaar kunnen vinden over de wifi ontvangst van deze laptop. Als wireless chip zit er een broadcom in en heb ik de nieuwste broadcom drivers geinstalleerd (5.60.18.8, win 7 home premium x64). Ook kan ik hier niets bijzonders over vinden op het web.
Heeft iemand misschien een goede tip of idee om het ontvangst te verbeteren? Op dit moment kan ik de wifi module net zo goed uitzetten..
Uiteraard is dit niet is wat je als gebruiker wil, echter heb ik nergens in reviews negatief commentaar kunnen vinden over de wifi ontvangst van deze laptop. Als wireless chip zit er een broadcom in en heb ik de nieuwste broadcom drivers geinstalleerd (5.60.18.8, win 7 home premium x64). Ook kan ik hier niets bijzonders over vinden op het web.
Heeft iemand misschien een goede tip of idee om het ontvangst te verbeteren? Op dit moment kan ik de wifi module net zo goed uitzetten..
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work