Dacht ik eindelijk dat ik wel wat van SEO wist, krijg ik de site van Gucci onder ogen.
Het is een JavaScript-only site. Ziet er mooi uit!
Alleen tot zover ik heb begrepen zijn deze JavaScript-gebaseerde sites moeilijk te indexeren.
Tot zover ik kan zien indexeert Google alleen de eerste pagina waar alleen staat: "welcome to the official gucci web site - click here to shop online." (pagina achter de link wordt al niet meer geïndexeerd).
Toch staat Gucci netjes op #1 in de zoekmachine met daaronder een lijstje met de links:
Handbags
Women's shoes
Men's shoes
Spring Summer women's shoes
Autunno inverno calzature uomo
Spring Summer handbags
Men's ready to wear
Wallets
Komt Gucci nu op nummer 1 alleen vanwege de domeinnaam en de 1.120 links naar de site? (ok, dat zijn er best veel)
En hoe komen ze aan dat lijstje met links (zie hierboven)?
Werkt dat met een speciale sitemap, puur de sitelinks van Google webmaster of via RSS?
Groeten!
Eric
Het is een JavaScript-only site. Ziet er mooi uit!
Alleen tot zover ik heb begrepen zijn deze JavaScript-gebaseerde sites moeilijk te indexeren.
Tot zover ik kan zien indexeert Google alleen de eerste pagina waar alleen staat: "welcome to the official gucci web site - click here to shop online." (pagina achter de link wordt al niet meer geïndexeerd).
Toch staat Gucci netjes op #1 in de zoekmachine met daaronder een lijstje met de links:
Handbags
Women's shoes
Men's shoes
Spring Summer women's shoes
Autunno inverno calzature uomo
Spring Summer handbags
Men's ready to wear
Wallets
Komt Gucci nu op nummer 1 alleen vanwege de domeinnaam en de 1.120 links naar de site? (ok, dat zijn er best veel)
En hoe komen ze aan dat lijstje met links (zie hierboven)?
Werkt dat met een speciale sitemap, puur de sitelinks van Google webmaster of via RSS?
Groeten!
Eric