Toon posts:

Nieuws op gezette tijden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Valt het jullie ook op ? Er worden elk uur 2 posts gedaan, en dan rond kwart over, en kwart voor. Niet dat dit niet makkelijk is voor mij, omdat ik dan precies weet wanneer ik m'n updatetje kan halen.. Maar zo ziet het er een beetje opgezet uit, en is het net alsof het nieuws vertraagd word uitgegeven.

Of is dit juist de opzet of ben ik gewoon aan het tin-foil-hatten?

Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/2hh3cqu.png

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Dat is wel zo'n beetje de opzet :) Heeft twee oorzaken: ten eerste hebben we maar een beperkte eindredactionele capaciteit, en daar loopt dit schema dan ook ongeveer (nou ja, grofweg. ergens in dezelfde ordegrootte) mee gelijk. Ten tweede hebben we geen probleem met veel nieuwtjes tegelijk, maar wel met het gat van drie nieuwsloze uren dat vervolgens kan vallen omdat we al ons kruit in 1 keer verschoten hebben en iedereen van voren af aan moet beginnen.

Maar wees gerust: elk nieuwtje dat ook maar half haast heeft, wordt bij de eerste de beste (eindredactionele) gelegenheid online gezet - en soms nog wat sneller ook.

[ Voor 4% gewijzigd door Rataplan op 28-07-2010 15:53 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-02 09:15
Hoe zit dat dan met upcoming news?
Maar wees gerust: elk nieuwtje dat ook maar half haast heeft, wordt bij de eerste de beste (eindredactionele) gelegenheid online gezet - en soms nog wat sneller ook.
Upcoming nieuws en meuk (5)
15:36 Video: Dungeon Siege III
13:51 Man krijgt boete voor belediging burgemeester via Twitter
12:27 Google verbetert beveiliging voor Market-applicaties
12:25 Apple faseert 24"- en 30"-Cinema Displays uit
12:20 Microsoft introduceert Street Slide-navigatie

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Dat moet dan nog geredigeerd worden :) Je ziet hier bijvoorbeeld drie artikelen die in 7 minuten worden opgeleverd, die zijn echt niet meteen zomaar gecontroleerd. Daarbij kan nieuws ook zomaar op de stapel gegooid worden als er belangrijker nieuws is. Een sluitende set regels is er simpelweg niet - het komt voor dat een nieuwsbericht een halve dag op aandacht moet wachten, en het komt voor dat nieuws binnen een kwartier nadat we het ontdekken online staat.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.