Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• nees2000
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 31-07-2010
Hallo,

Ik heb via het buitenland een iMito iM7 aangeschaft.
Het is een 7" tablet draaiend onder Windows Embedded CE 6.0.

Mijn probleem is nu dat er per ongeluk de software geformateerd is. Is er iemand die mij kan vertellen hoe je hier eventueel een nieuw OS draaind op kan krijgen?

Groet

Verwijderd

Een copy van een andere maken.

• nees2000
heb op google zitten zoeken voor een os, maar kan moeilijk wat vinden. wil het liefst gewoon via een geheugen kaart de os er op zetten oid.

Verwijderd

Dat zou het eenvoudigste zijn. Maar om een disk image zomaar op internet te vinden .... dat denk ik niet.
Dus je hebt de hulp van iemand nodig met ook zo'n apparaat, en er dan een copie van maken.

In hoeverre is het geformatteerd? Als alleen de partitietabel gewijzigd is, dan is het nog te repareren.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-11 14:11

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Topic krijgt een kickje naar Draagbare Mediaspelers :)

• nees2000
tja inderdaad.. alleen ik ken niemand die zo'n ding heeft.

de hele partitie is er vanaf gehaald. klein foutje.

heb bij microsoft gekeken op de site en dan moet je van alles downloaden om je eigen versie van het os te maken. ik begrijp daar niet echt heel veel van.

Verwijderd

Dat is voor ontwikkelaars. Windows CE wordt namelijk aangepast voor een apparaat.

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:14

Edd

Probeer anders eens hier te vragen of ze je kunnen voorzien van een firmware voor dit appraraat. Of dat ze je misschien een linkje kunnen geven naar de echte maker hiervan.

Je bent iig op zoek naar een firmware voor dit apparaat en niet zozeer het OS.

-

Verwijderd

Je bent iig op zoek naar een firmware voor dit apparaat en niet zozeer het OS.
Je hebt gelijk, dat wordt ook firmware genoemd.
Maar om de firmware er op te zetten is vaak een werkend apparaat nodig.

• nees2000
@ edd. daar komt hij ook vandaan. zij konden me niet helpen met een eventuele oplossing.. maar goed idee om te vragen waar die eigenlijk vandaan komt. kon het zelf niet echt vinden op internet.

bedankt voor jullie reacties, misschien als jullie nog iets weten heel graag. ben gewoon niet zo slim geweest en wil het apparaat weer werkend zien te krijgen.
Pagina: 1