LG N1T1 verbinden met iSCSI target

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heeft er iemand hier ervaring met het koppelen van de DVD-drive in de LG N1T1 NAS via iSCSI?
Dit wordt ondersteunf door de N1T1, maar als ik er via iSCSI initiator mee connect, zie ik geen targets.
Ook zie ik in de web-interface van de NAS geen mogelijkheid tot het aanmaken van iSCSI targets.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:03

lier

MikroTik nerd

Heb even de handleiding bekeken...hoe heb je je NAS ingesteld (knopje achterkant) ?
Ik vind terug dat je kan kiezen tussen:
  • NAS
  • EX. HDD (= NAS + USB)
  • EX. ODD (= NAS + optical storage device)
Niet helemaal duidelijk, maar het lijkt me dat hij ingesteld moet staan op EX. ODD.

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi lier,

Bedankt voor je reactie. De schakelaar staat op NAS. Ik gebruik geen externe schijf aan de NAS verder en sluit de NAS ook niet aan via USB. Alles werkt verder prima, maar ik kan niets vinden over de iSCSI mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:03

lier

MikroTik nerd

Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 19:33:
Hoi lier,

Bedankt voor je reactie. De schakelaar staat op NAS. Ik gebruik geen externe schijf aan de NAS verder en sluit de NAS ook niet aan via USB. Alles werkt verder prima, maar ik kan niets vinden over de iSCSI mogelijkheden.
Bovenstaande was het enige dat ik terug kon vinden met betrekking tot jouw probleem. Misschien moet je eens contact opnemen met de support afdeling van LG ?

HIer staat eventueel de contact informatie.

Eerst het probleem, dan de oplossing