Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
hellow daar

ik zit met een probleem wie kan mij helpen ??

ik heb een nokia E72 en ik ga van provider veranderen maar als ik de nieuwe simkaart insteek dan vraagt hij een blokkeringscode ,de standaardcode 12345 werkt niet en een andere die ik ken ook niet hoe kan ik dit omzeilen ??
zodat ik toch van simkaart kan gebruiken

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34

-ET-

Phone Home

Je zou dan bij je oude provider de unlock code moeten aanvragen. Hier heb je na een jaar (correct me if I am wrong) recht op om je GSM simlock vrij te maken. Dan zou je iedere SIM kaart in je E72 moeten kunnen doen.

Verwijderd

Topicstarter
maar het is geen simlock denk ik ze hij vraagt gewoon de blokkeringscode en ik heb gebeld naar mijn provider en die zegt dat ze geen code hebben voor te deblokkering wat nu ??
-ET- schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:36:
Je zou dan bij je oude provider de unlock code moeten aanvragen. Hier heb je na een jaar (correct me if I am wrong) recht op om je GSM simlock vrij te maken. Dan zou je iedere SIM kaart in je E72 moeten kunnen doen.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom op dit forum. :)

Ik verplaats je topic naar Non-Windows Based Mobiles & PDA's, want daar hoort het thuis. Tevens heb ik de titel iets informatiever gemaakt.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34

-ET-

Phone Home

Als het geen SimLock is en de standaard code werkt niet. Dan zou ik toch eens langs een Nokia Service point gaan. Zij kunnen je mogelijk verder helpen

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Wanneer een Nokia om een blokkeringscode vraagt, gaat het gewoonlijk weldegelijk om een simlock., dus bel nog maar eens opnieuw naar je oude provider en vraag om de unlock-code.
Pagina: 1