Goedemorgen,
Het is vakantietijd, dus er wordt normaal gesproken minder geflusht en helaas ook minder gepost. Maar ik zal in ieder geval t/m augustus jullie verblijden met verse statistieken als jullie geen zin hebben om ze te posten
Flushen, dat moeten we met z'n allen wel want Team Anandtech moet ingehaald worden om onze DPC naam een beetje hoog te houden ofniet? Dus eigenlijk verwacht ik dat o.a. NGS, GP en TCF wel eens een keer wat meer van hun laten horen hier op SoB
In de overall top 30 zie ik op dit moment voorlopig nog geen veranderingen gebeuren, op zijn hoogst dat NGS van hun troon gestoten wordt, ook al heb ik een vermoeden dat ze nog wat achter de hand houden om het Division Brabant toch wel wat lastiger te maken dan de laatste tijd

Maar als ik naar de complete overall lijst kijk, zie ik dat we Akita mogen feliciteren met zijn plekje winst. Langzaam maar zeker komt de top 50 voor hem dichterbij
Zullen we afspreken dat iemand anders morgen de show steelt, zodat ik weer eens een echte Flusher vd Dag kan aanwijzen
|
SoB team Last 40 days output (27 July 2010) |
|
 |
|
|
SoB team Last 40 days total history (27 July 2010) |
|
 |
|
|
SoB team Last 40 days tests history (27 July 2010) |