Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Pppfff, jij heb daar echt een dagtaak aan.Op zondag 11 maart 2001 20:59 schreef Bulldog het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/find
voor hosting:
internetten.nl
webhosters.nl
webselect.nl
Een gratis hosting provider die hetzelfde levert als een provider die 150 tot 300 p/m vraagtOp zondag 11 maart 2001 20:57 schreef pier het volgende:
.. Het liefst gratis , omdat ik geen 150-300,- p/mnd kan dokken.
Een goedkope tussenstap is ook wel te vinden hoor. DEHEEG, ASHOSTING, FREEHOSTING
deze laaste 2 advereren zich helemaal suf je moet ze wel een keer gezien hebben.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Jah ik heb dus nog nooit van die drie gehoord , in de search heb ik gekeken , maar ik heb geen zin om een hele dag , of 2 dagen te zoeken . En om wat te moeten betalen vindt ik ook niet erg , als het maar niet duur is.
Jah ik heb dus nog nooit van die drie gehoord , in de search heb ik gekeken , maar ik heb geen zin om een hele dag , of 2 dagen te zoeken . En om wat te moeten betalen vindt ik ook niet erg , als het maar niet duur is.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
nog nooit van freehosting gehoord????
Een tijdje geleden veel in nieuws geweest doordat ze bijna failliet zouden gaan.
Een tijdje geleden veel in nieuws geweest doordat ze bijna failliet zouden gaan.
Verwijderd
www.webhosters.nl -> 2 minuten werk om er 1 te vindenOp zondag 11 maart 2001 21:58 schreef pier het volgende:
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Verwijderd
een goede en zeer snelle hoster is Aict. (aict.nl) Stuur een mail naar info@aict.nl en vraag om een offerte!
Serverlocatie: Schiphol.....
Dan kunnen je IP-Pakketjes meteen het vliegtuig in naar Amerika !Op maandag 12 maart 2001 22:46 schreef pret het volgende:
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
Verwijderd
Ooooohhh is dat die gekke bak die daar langs de incheck balie staat!Op maandag 12 maart 2001 22:46 schreef pret het volgende:
Pagina: 1