Ik hoop dat ik het hier mag plaatsen, ik kon er niks over vinden in de policy (en ook geen geschikte rubriek voor de V&A). Ik heb nu een aantal jaren een LCD-scherm van Powertip, een PG320240D-P5 (320x240). Exact dezelfde als op deze site staat. Het heeft een tijdje gewerkt, totdat enkele aansluitingen loslieten. Ik heb geprobeerd om zelf wat te solderen, maar ben niet zo goed met elektronica/solderen (en ik hoop dat het scherm dan ook nog werkt). 
Waar ik naar op zoek ben is iemand (idealiter in de stad Utrecht) die tegen een vergoeding het scherm weer kan repareren. Daarvoor moet in elk geval gebeuren:
Ik wil hem namelijk gaan gebruiken in een zelf te bouwen NAS. De onderdelen heb ik bewaard, maar ik weet niet of die nog werken. Er staat hier een datasheet (pdf) van het scherm. Er zit overigens een SED1335 (pdf) controller op. Ik hoop dat iemand wil helpen!
Waar ik naar op zoek ben is iemand (idealiter in de stad Utrecht) die tegen een vergoeding het scherm weer kan repareren. Daarvoor moet in elk geval gebeuren:
- een draadje solderen (van de "led-balk" naar - ik denk - een voedingskabel; de rode kabel op de eerste foto van de website hierboven)
- een reset-knop vastzetten
- de header controleren die ik er zelf opgesoldeerd heb
- bekabeling (met een header) naar een interne printerpoort
- er moet nog een weerstand van 10k op die is losgeraakt