Verwijderd
Dat zullen ze nooit doen.
Ze hebben het juist weggehaald, omdat bleek dat met deze firmware versie, Safedisc 1&2 en SecuRom beveiligde cd's te copieeren zijn met CloneCD.
Hankman stuur mij maar ff een e-mail (zie profiel) dan stuur ik je wel een "bin" file toe van firmware 1.01. Moet je zelf ff bij Plextor de "flasher program" downen.
Nevermind, check your mailbox.
Greetz,
Ze hebben het juist weggehaald, omdat bleek dat met deze firmware versie, Safedisc 1&2 en SecuRom beveiligde cd's te copieeren zijn met CloneCD.
Hankman stuur mij maar ff een e-mail (zie profiel) dan stuur ik je wel een "bin" file toe van firmware 1.01. Moet je zelf ff bij Plextor de "flasher program" downen.
Nevermind, check your mailbox.
Greetz,
Hehehe, ik heb ze ook nog maar even vlug binnengehaald, omdat Plextor ze dus weg heeft gehaald..
Doerak, bedankt voor je firmware. Het upgraden (of eigenlijk downgraden) van 1.07 naar 1.01 geeft echter de volgende foutmelding: Upgrade failed!(sense 70 02 3A 01). Ik heb DMA vooraf uitgezet. Weet iemand wat het probleem is ? Kun je soms niet meer terug naar een oudere versie ???
Da's raar dan want met mijn 4-2-20 van PLex gaat dat flashen van lagere versie gewoon goed.
Verwijderd
Bij mij lukte het zonder enig pobleem om te downgraden van versie 1.07 naar 1.01.
Hmmm....... hersenkrakertje.
Misschien moest je DMA wel aan laten staan (staat bij mij aan, ook tijdens flashen).
Suc6.
Hmmm....... hersenkrakertje.
Misschien moest je DMA wel aan laten staan (staat bij mij aan, ook tijdens flashen).
Suc6.
DMA aan of uit, maakt geen verschil. Bij het flashen van 1.07 naar 1.01 krijg ik de foutmelding: Upgrade failed!(sense 70 02 3A 01).
Iemand een idee wat het probleem is ???
Kan het zijn dat mijn revisie van de Plex (ik heb hem sinds kort) deze oude firmware niet meer ondersteunt ?
Iemand een idee wat het probleem is ???
Kan het zijn dat mijn revisie van de Plex (ik heb hem sinds kort) deze oude firmware niet meer ondersteunt ?
Ik heb het nog even getest: flashen van 1.07 naar 1.08 en van 1.08 naar 1.07 gaat zonder problemen. Het lukt niet om te flashen naar 1.01. Ligt dat nou aan die firmware of aan mijn nieuwe Plex die deze oude 1.01 niet meer ondersteunt ???
het is toch wel 1.01 voor de 1210A ?
Weet iemand wat trouwens het verschil is tussen de 1210A en de 1210TA ?
Weet iemand wat trouwens het verschil is tussen de 1210A en de 1210TA ?
Goh, zou iemand mij ook die 1.01 versie voor de 1210A kunnen melen? danny.meeuwessen@nl.yachtgroup.com
Bvd!
Bvd!
Sorry dat ik zo lastig ben.....kan iemand mij die 1.01 firmware ook ff mailen (email staat in profile!)
Many THANKS!
A.
Many THANKS!
A.
Weet iemand of het met firmware 1.05 (1210A) nog mogelijk is om met Safedisc beveiligde CD's te kopieren (voor eigen gebruik) ?
Ik weet dat het met 1.01 wel mogelijk moet zijn en dat het met 1.07 niet meer lukt. 1.05 staat echter nog steeds op de site van Plextor.
Ik weet dat het met 1.01 wel mogelijk moet zijn en dat het met 1.07 niet meer lukt. 1.05 staat echter nog steeds op de site van Plextor.
Kijk effe op je drive of op de doos waarin je 'm kocht, is de TLA# hoger dan 0202?? Pech gehad
, die drives zijn hardware-matig beveiligd tegen het 'downgraden' lager dan firmeware 1.05. Op diverse forums is hierover al heel erg veel geschreven (www.cdfreaks.com
of www.cdrsoft.net)
of www.cdrsoft.net)
Mooi klote dus, dat is dus het probleem. Koop je een van de duurste branders die er op de markt zijn, kun je niet eens een 1 op 1 kopie maken van je eigen cd's. Stelletje moraalridders bij Plextor, dat je naar hartelust audio cd's overblaast vinden ze kenneljik geen probleem.
Hebben andere merken branders ook een dergelijke afscherming of is Plextor de enige die zich zorgen maakt om het moraal van de mensheid ?
Hebben andere merken branders ook een dergelijke afscherming of is Plextor de enige die zich zorgen maakt om het moraal van de mensheid ?
Verwijderd
Volgens mij is het alleen mogelijk met firmware 1.01 t/m 1.04.Op Friday 16 March 2001 15:38 schreef Hankman het volgende:
Weet iemand of het met firmware 1.05 (1210A) nog mogelijk is om met Safedisc beveiligde CD's te kopieren (voor eigen gebruik) ?
Zie voor firmware: http://www.cdrinfo.com/firmware/index2.shtml
Greetz,
ik zie niks staan over een safedisc afscherming. Weet je ook waar dat staat op die site ?
Ps. neemt trouwens niet weg dat het nog steeds
is dat Plextor je dat niet vertelt als je het apparaat koopt.
Ps. neemt trouwens niet weg dat het nog steeds
Verwijderd
Het klopt dat je het niet ziet op die site, want ik gaf alleen maar aan dat je de firmware daar kan vinden.Op Saturday 17 March 2001 09:22 schreef Hankman het volgende:
ik zie niks staan over een safedisc afscherming. Weet je ook waar dat staat op die site ?
Dat van die SafeDisc en SecuRom beveiliging heb ik van: http://www.cdrsoft.net/
Heb echter al lopen zoeken, maar kan het zo 1, 2, 3 niet vinden
En die site laadt zo langzaaaaaaaam.
Verwijderd
Ik krijg deze foutmelding ook "(sense 70 02 3A 01). Ik denk dat deze drives niet zijn te downgraden.Op maandag 12 maart 2001 19:44 schreef Hankman het volgende:
Doerak, bedankt voor je firmware. Het upgraden (of eigenlijk downgraden) van 1.07 naar 1.01 geeft echter de volgende foutmelding: Upgrade failed!(sense 70 02 3A 01). Ik heb DMA vooraf uitgezet. Weet iemand wat het probleem is ? Kun je soms niet meer terug naar een oudere versie ???
Pagina: 1