Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• elvis1
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-04-2024
Beste mensen,

Ik heb een HTC HD2 ik heb navigatie Sygis mobile maps 10 op mijn SD kaart geinstalleerd en als ik hem wil instaleren geeft hij aan
(Error:Autorun Sysettings.ini doesn't exist) hoe krijg ik deze geinstaleerd er wordt geschreven in de instalatie uitleg (kopiëer al de gedownloade mappen/bestanden naar de root van je geheugenkaart) wat bedoeld men daar mee.

Laat maar horen

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Dat je alle bestanden moeet kopiëren naar je SD-Kaart. Er wordt precies bedoeld wat er staat eigenlijk.

• elvis1
(Error:Autorun Sysettings.ini doesn't exist) maar hoe krijg ik dit er op mist deze in de map?????

• RedHat
Kijk eerst naar je navigatie-installatie. Staat sysettings.ini daar wel? Dan heb je het niet goed gedaan.

• elvis1
in het mapje 2577 staat het er wel in alleen geen ini er achter hoe nu verder ik ben ff de weg kwijt

• RedHat
Heb je bestandsextensies voor alle type files wel aan staan onder mapopties :?

• elvis1
Ik ga er morgen ff naar kijken ben erg moe en dat vanaf vanmorgen 03:30 ik ga naar bed bedankt ff met je info
tot zo ver en waar kan ik dit vinden (bestandsextensies)

• RedHat
Oké.

Je kan gewoon nog een keer proberen om de inhoud van de map (Navigatie) te kopiëren naar bijvoorbeeld F:\ (SD-Kaart / Removable Media).
Pagina: 1