Toon posts:

Bigtower verzenden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem en misschien hebben jullie nog een goed idee. Ik heb een computer verkocht, het gaat om een ikonik ra behuizing. Dit valt onder een bigtower en heeft een afmeting van 220 x 572 x 606 mm.

Alleen nu moet ik deze computer verzenden! Maar ik heb er geen doos meer bij. Ik ben al bij de plaatselijke computer winkels geweest, om te vragen of hun een doos hebben. Maar ook deze computer winkels hebben geen dozen voor een bigtower.

Heeft iemand een idee, hoe ik dit kan verzenden???

Alvast hartelijk bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Paar platen piepschuim kopen bij een lokale bouwmarkt, en vervolgens daar mooi kartonnen platen over tapen, zodat je min of meer je eigen doos fabriceert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-10 20:34
Neem twee van die grote bananendozen van de supermarkt en een rol ducttape uit de bouwmarkt. Vervolgens maak je van elke losse oude krantenpagina die je kunt vinden grote papieren proppen. Combineer dit tot een stabiele verpakking en klaar. Op de TNT post website kun je de maximale afmetingen voor pakketten vinden.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt je ook wenden tot winkels die bijvoorbeeld tv's verkopen. Die gaan in grotere dozen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
coyote1980 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 19:59:
Neem twee van die grote bananendozen van de supermarkt en een rol ducttape uit de bouwmarkt. Vervolgens maak je van elke losse oude krantenpagina die je kunt vinden grote papieren proppen. Combineer dit tot een stabiele verpakking en klaar. Op de TNT post website kun je de maximale afmetingen voor pakketten vinden.
Wel eerst de tower in een plastic zak (vuilniszak) doen, anders zit al het carbon (inkt) op de tower, en dat krijg je nooit meer schoon.