Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit er aan te denken om een Blackberry Bold 9700 aan te schaffen nu heb ik een aantal vragen:
- het scherm is erg klein, heb je hier last van?
- Heb je hier als 16-jarige wel wat aan?

Ik zat eerst te twijfelen of ik niet de Nokia N97, Nokia E72, SE Vivaz pro/ SE X10, Google Nexus one of de iPhone 4 te halen.

De iPhone 4 werd mij te duur en de Blackberry leek mij de beste optie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Lees de topics eens door wat ik in je vorige (gesloten inmiddels) topic hebt geplaatst.

En of je als 16-jarige iets aan zo'n phone hebt, kan een ander niet voor jou bepalen natuurlijk ;)

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RaZ schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:55:
Lees de topics eens door wat ik in je vorige (gesloten inmiddels) topic hebt geplaatst.

En of je als 16-jarige iets aan zo'n phone hebt, kan een ander niet voor jou bepalen natuurlijk ;)
Topics gelezen, had gehoopt op een review van de BB maar die is er niet!
Ik vraag me nog steeds af welke de beste is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:57:
Topics gelezen, had gehoopt op een review van de BB maar die is er niet!
Ik vraag me nog steeds af welke de beste is?
Kom op, het web staat vol met reviews van de BB9700. Waar zoek je zelf op, want dit is echt iets te weinig eigen inzet. Als ik "blackberry 9700 review" in Google gooi, stapels reviews.

Of je wat aan BB hebt, hangt af van wat je nodig hebt en wilt uitgeven. En dat zul je opnieuw zelf moeten besluiten :)

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 27-07-2010 19:01 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik weet niet waar jij kijkt voor reviews, maar ik vind er idioot veel hoor:
BlackBerry Bold 9700 Reviews

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is het internet echt zo sloom als dit filmpje doet vermoeden?
http://www.youtube.com/watch?v=mWzcw9XcsFA

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2010 20:20 . Reden: verkeerde filmpje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-09 16:04

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Volgens mij heb je niet gelezen wat mijn collega RoD in het vorige topic poste:
RoD schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:39:
GoT is geen helpdesk waar je zo even je vraag neer kan plempen. We willen je best helpen met de keuze van je nieuwe telefoon, maar dan verwachten we wel wat meer eigen initiatief. Dat houdt in dat je in je topicstart aangeeft wat je precies in een telefoon zoekt, wat je al gevonden hebt, welke modellen je geselecteerd hebt, en met welke specifieke vragen je nog zit. Omdat dit topic niet aan Het algemeen beleid voldoet, gaat het op slot.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ginz schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 20:51:
Volgens mij heb je niet gelezen wat mijn collega RoD in het vorige topic poste:

[...]
Jawel, maar ben naar ervaring van iemand opzoek.
dat filmpje heb ik zelf ook gezien;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 20:55:
Jawel, maar ben naar ervaring van iemand opzoek.
dat filmpje heb ik zelf ook gezien;)
maar waarom dan van die onzinvragen? Internetsnelheid is afhankelijk van de provider, de ontvangst, de webpagina, etc, dus je vraag over het filmpje is zinloos. Ga eens zelf aan de slag, en werk voor een paar dagen zonder aan het handje te moeten worden gehouden :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Stel de vraag eens voor jezelf, waarom een Blackberry? En als je dat twijfelt kijk dan eens in een winkel of op internet naar de concurrentie. Misschien is een Samsung E1150 of een Nokia 1616 wel wat meer voor jou.

You never know ;-)

Even offtopic maar ik vind dit soort topics altijd zo droog :'), ik twijfel tussen een iPhone, Blackberry, Android Symbian, Touchscreen/geen touchscreen. Je gaat toch ook niet naar de dealer en dat je dan zegt ik twijfel tussen een Ferrari, Hummer, Fiat Panda en een Bentley :').

[ Voor 44% gewijzigd door N1ckk op 02-08-2010 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik begrijp de reacties van mijn medetweakers, maar wil toch wel even reageren. Zoals zij ook al aangeven; het hangt er vanaf wat je allemaal met je gsm wilt doen. Mijn zoon van 16 jaar heeft mijn zwarte BB 9700 gekregen omdat ik persé een witte BB 9700 wilde hebben. Hij is er erg blij mee. Hij vindt het makkelijk om mee te smsen en te emailen. Verder gebruikt hij hem als mp3-speler en maakt hij zo nu en dan wat foto's. Ook zit hij regelmatig op internet en heeft hij al veel apps van apps world gedownload; voornamelijk spelletjes en gadgets. Zijn vrienden hebben de BB curve 8520 (andere specs), dus onderling pingen is ideaal en kost niks. Verder heeft hij een case van case mate barely there blauw gekocht, die als gegoten zit en daarmee ook nog in de bijgeleverde holster past. Ik hoop dat ik je vraag hiermee een beetje heb kunnen beantwoorden; vanuit het perspectief van een 16-jarige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraagje omdat ik met google niet tot de juiste oplossing verklaring kan komen en de gebruiks aanwijzing helpt daar ook niet in.

ik heb naast de envlope voor de nieuwe mial een icoontje in de vorm van een rondje waar een 1 bijstaat hierin staat een pijltje en een rode ster in de rechter hoek.
omdat het met een kleine foto niet duidelijk is heb ik hem ff geparkeerd in me flicker album

http://farm5.static.flick...10708753_68ef001586_b.jpg

wie helpt mij wat is dit ? :)

edit: oplossing is aangeboden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:55:
even een vraagje omdat ik met google niet tot de juiste oplossing verklaring kan komen en de gebruiks aanwijzing helpt daar ook niet in.

ik heb naast de envlope voor de nieuwe mial een icoontje in de vorm van een rondje waar een 1 bijstaat hierin staat een pijltje en een rode ster in de rechter hoek.
omdat het met een kleine foto niet duidelijk is heb ik hem ff geparkeerd in me flicker album

http://farm5.static.flick...10708753_68ef001586_b.jpg

wie helpt mij wat is dit ? :)
Afbeeldingslocatie: http://supportforums.blackberry.com/t5/image/serverpage/image-id/1039i572B9612A5F8241B/image-size/original?v=mpbl-1&px=-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit topic hoort in Non-Windows Based Mobiles & PDA's, ik verplaats het voor je. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1