[Win7] DVD speler niet zichtbaar "Deze Computer"

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMuts
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-08 16:46
Na nieuwe herinstallatie van windows 7, herkent me pc ineens de Sata Sony Dvd speler niet meer, hij speelt wel dvds af en ik kan er zelfs mee branden, daar herkent hij hem wel.
Maar als ik deze computer open dan zie ik me C en D harde schijf en dan niks en daarachter de geheugen slots G H I en J.

E is een harde schijf maar die is niet actief en F zou dus mijn dvd speler moeten zijn.

Nu heb ik in app beheer de dvd speler al verwijderd dit haalde niks uit.
Update van Sony site gedownload, werkte ook niet.
Met harde schijf beheer de letter veranderd van F: naar W: en opnieuw opgestart, ook dit deed niks.

Wat zie ik over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Hmz, de klassieker bij dit soort problemen is UpperFilter en LowerFilter verwijderen in het register (geen idee waar die weer staan, maar Google weet dat wel). Maar ik heb nog niet gehoord van DVD-ROM die nog functioneert wanneer hij geen drive letter toegewezen heeft :s

Oh, wacht, ik bedenk net: herkent hij de drive ook niet als er gewoon een CD of DVD in zit? Standaard gaat W7 drive letters verbergen van drives zonder media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:49
YellowOnline schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:10:
[...]

Oh, wacht, ik bedenk net: herkent hij de drive ook niet als er gewoon een CD of DVD in zit? Standaard gaat W7 drive letters verbergen van drives zonder media.
I'm with stupid. :P

Als je er kan mee branden en zo, wordt hij dus wel degelijk herkend.
Dus waarschijnlijk gewoon verborgen als er geen media inzit :)