Toon posts:

TFT scherm ook voor gaming?

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Op het internet heb ik een TFT scherm gezien die mij wel wat leek,
Meeste mensen zeggen dat TFT niet voor het gamen besteed is en beter een CRT kan kopen omdat het meer HZ heeft dan een TFT scherm.
Maar ik Denk dat als je een TFT scherm koopt met redelijk hoge Hz en responstijd dat het niet uitmaakt [bekijk specs van het scherm dat ik vond ]

regards,

[Hier de specificaties]
http://www.centralpoint.n...6&utm_medium=tradetracker

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:29
zo onder welke steen komen die mensen vandaan? Huidige LCD schermen doen niet meer onder voor een ouderwetse CRT. En daarnaast het aantal Hz van een scherm zegt ook niet alles. Wat ook interessant is zijn de reactietijd e.d.

Computer says no

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:04
Ja, vroeger had je nog wel eens tft's met een hoge responstijd, nu speelt iedereen eigenlijk op tft's. Crt's zijn nog steeds sneller maar daar merk je zeer weinig van.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-02 21:19
2ms reactietijd. Kopen en gamen jij :)

Daarnaast zie ik dat je nieuw bent. Op tweakers verwachten wij wel dat je zelf ook wat moeite doet om achter informatie te komen. Probeer dat bij je volgende posting mee te nemen. Wij zijn geen algemene vraagbaak, daarvoor verwijs ik je door naar DE algemene vraagbaak

Veel plezier met je neiuwe monitor

[ Voor 81% gewijzigd door muppet99 op 27-07-2010 16:16 ]

Carpe Diem

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:35

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke monitor moet ik kopen?

^^

Hier staat meer dan genoeg info over (TFT) monitoren, incl geschiktheid voor gamen. Graag voortaan reeds bestaande info lezen voor je zelf een topic opent.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.