Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik draai een aantal blackberry's op een blackberry enterprise server. Ik wil niet dat mijn gebruikers applicaties kunnen intalleren en dit instellen wil dan ook lukken. Daarbij heb ik een applicatie die ik wel wil installeren en wil ik hier graag een exception voor maken.

Heb de policy inmiddels meerdere malen aangepast, maar helaas zonder resultaat. Door de setting: "Third Party Applications" Disallowed op NO te zetten, kan ik wel de applicatie installeren die ik wil, maar dan is het ook mogelijk andere applicaties te installeren.

Oftewel, weet iemand hier hoe ik de policy zo kan instellen dat die het niet toestaat om applicaties te installeren, met uitzondering van een applicatie?

Overigens heb ik blackberry enterprise server 5.0.1.58

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan niemand mij hierbij helpen? Of weet iemand misschien of dit uberhaupt mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Heb je zelf ook al iets gezocht of in de tussentijd geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny E
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 22:46

Johnny E

Dôh !!

Wij zijn tegen het zelfde euvel aangelopen, een exception is imho niet mogelijk.
Uiteindelijk hebben we het opgelost door een 2e group aan te maken waaraan een policy gekoppeld is die de install wel toelaat. Als we dan een app moeten installeren dan gaat de Blackberry in de 2e group, installeren we de app en vervolgens gaat hij weer terug naar de oorspronkelijke group.

Allemaal erg omslachtig maar het werkt wel.

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CptChaos schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 17:32:
Heb je zelf ook al iets gezocht of in de tussentijd geprobeerd?
Uiteraard heb ik dit gedaan. Helaas kan ik geen nieuwe oplossingen vinden.
Johnny E schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 17:38:
Wij zijn tegen het zelfde euvel aangelopen, een exception is imho niet mogelijk.
Uiteindelijk hebben we het opgelost door een 2e group aan te maken waaraan een policy gekoppeld is die de install wel toelaat. Als we dan een app moeten installeren dan gaat de Blackberry in de 2e group, installeren we de app en vervolgens gaat hij weer terug naar de oorspronkelijke group.

Allemaal erg omslachtig maar het werkt wel.
Ja klopt, dit hebben wij zelf ook als tijdelijke oplossing.. maar is eigenlijk niet iets dat we voor vast willen gaan gebruiken.. Het moet op de een of andere manier toch mogelijk zijn....