Ipod touch synchroniseren met nieuwe Itunes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Vandaag de nare melding gekregen van mijn laptop reparateur dat de harddisk compleet is gecrashed en niet meer te herstellen is. Er wordt momenteel een nieuwe HD ingebouwd, maar zoals jullie begrijpen is alles maar dan ook echt alles verdwenen. Gelukkig heb ik van de belangrijkste dingen via een externe HD een backup gemaakt, eens per maand.

Gelukkig maak ik o.a. van mijn C:schijf de map Muziek een backup naar mijn 1TB externe HD.

Nu de vraag:
Ik moet vanavond weer een nieuwe Itunes versie installeren op de nieuwe HD van mijn laptop, maar uiteraard is deze Itunes programma helemaal leeg. Is het mogelijk om mijn Ipod touch (met ca. 20gb aan hardgespaarde muziek) te laten synchroniseren naar Itunes?

Of is dit kansloos en moet ik gewoon weer een nieuwe Itunes maken en alles opnieuw in mapjes stoppen? Wat onwijs veel werk is natuurlijk.

Ik ben zo bang dat wanneer ik de Ipod aansluit op de laptop vanavond, dat hij de Ipod compleet leeg-synchroniseerd omdat er geen "pad" gevonden kan worden naar de map muziek.

Ik hoop dat iemand een bruikbare tip heeft. thanks alvast.

Michiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
Als je een Windows machine heb kan je hier even kijk.
Maar als jij van je muziek een back-up heb je denk ik meestal ook wel de structuur dus kan je die dan terugzetten die dan koppelen met iTunes en dan pas je iPod syncen.

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie