Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Als je echt wan-moderaties tegenkomt kun je ze natuurlijk altijd melden in Het kleine-mismoderatietopic deel XVIII.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ik denk persoonlijk als je een willekeurig stuk pakt en daar de moderaties van bekijkt dat je al een heel eind komt met voorbeelden.Dirk schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:04:
Heb je ook concrete voorbeelden? Want deze klacht komt vaker voorbij en hoewel meningmoderaties wel voorkomen, is het vaak zo dat de gewraakte reacties niet om de inhoud maar om de vorm omlaag zijn gemodereerd. Vooral met de wat extremere meningen is het te vaak zo dat ik ze, eens of oneens, op -1 moet zetten omdat ze enorm aan het flamen zijn.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Het probleem is, ik weet niet wat jij fout vind staan. Als ik ergens mod is het niet vaak dat ik een afwijkende score geef en echt zeldzaam dat ik het faliekant oneens ben met de huidige score. Vooral als er een paar mods bij langs zijn geweest staan de reacties eigenlijk altijd wel goed in mijn ogen.Dakreal schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:08:
[...]
Ik denk persoonlijk als je een willekeurig stuk pakt en daar de moderaties van bekijkt dat je al een heel eind komt met voorbeelden.
Graag dus een stuk of wat linkjes naar reacties die jij niet goed vind staan.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Verwijderd in 'nieuws: Belgische prijzen simlockvrije iPhone 4 komen naar buiten'
Verwijderd in 'nieuws: Belgische prijzen simlockvrije iPhone 4 komen naar buiten'
Dit antwoord vind ik dan wel weer toepasselijk op het stuk:
i-chat in 'nieuws: Belgische prijzen simlockvrije iPhone 4 komen naar buiten'
Tevens ook nog in andere topics om het eventjes te verduidelijken:
Verwijderd in 'nieuws: Khronos Group brengt OpenGL 4.1 uit'
Deze jongen probeert een nuttige toevoeging te doen, en wordt ten onrechte rood gemod.
Deze persoon ook: Sibert in 'nieuws: PlayStation-emulator duikt op in Android Market'
Het hoeft dan niet juist te zijn, maar dan mag die op geel en niet op rood, de persoon daaronder voegt daaronder weer zijn stuk toe om de persoon erboven aan te geven hoe het wel zit.
Ik weet niet of je nog meer voorbeelden wilt, maar dan duurt het even langer want zit nu op werk.
En m'n laatste reactie, ik snap zelf niet wat hier ongewenst aan is. En indien dit toch ongewenst is, gaarne even aangeven... want ik bedoel dit werkelijk niet negatief.
Dakreal in 'nieuws: Apple introduceert nieuwe iMacs, Mac Pro's en Cinema Display'
[ Voor 10% gewijzigd door Dakreal op 27-07-2010 15:51 ]
Ze reageren niet op het nieuws maar op een user. Het onderwerp is dan de oorspronkelijke reactie en niet de nieuwspost. De reactie was ontopic, het antwoord op de reactie is niet ontopic maar wel een antwoord op een ontopic-vraag. Deze moderaties zijn dus goed.Dakreal schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:36:
Ik vind dit persoonlijk erg offtopic gaan en niets meer toevoegen aan het stuk. : (en alle gevolgde reacties)
Prima dat je daar een goede reply in ziet staan, ik zie daar toch anders echt duidelijk een hoop gescheld staan die not done is. Of, als het wel done is dan ben je gewoon een eikel of zo. (waarmee ik maar weer illustreer hoe ongewenst schelden is.Dit antwoord vind ik dan wel weer toepasselijk op het stuk:
Wat dacht je van:Dakreal schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:36:
*knip*
En m'n laatste reactie, ik snap zelf niet wat hier ongewenst aan is. En indien dit toch ongewenst is, gaarne even aangeven... want ik bedoel dit werkelijk niet negatief.
Dakreal in 'nieuws: Apple introduceert nieuwe iMacs, Mac Pro's en Cinema Display'
Ongewenst is imho de enige juiste categorie voor dat soort opmerkingen.Tijd voor een -1 modje voor u.
Hmm okay, dan zal ik die opmerking eruit trekken.Jesse schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:55:
[...]
Wat dacht je van:
[...]
Ongewenst is imho de enige juiste categorie voor dat soort opmerkingen.
Ik was zelf in de veronderstelling dat de rest wel gewoon ontopic was.
Als ik dit zo lees verder hierboven denk ik dat ik me er maar geen zorgen meer om ga maken.
Of ik begrijp het niet, of mijn idee van modereren en interpretatie van het FAQ wijkt af
[ Voor 21% gewijzigd door Dakreal op 27-07-2010 16:03 ]
Een actie dom noemen is niet echt gescheld. Het is een feit dat T-Mobile een brak netwerk heeft en dat is wel ontopic met die iPhone. Ik heb zelf een week Ben gehad en toen heb ik een nummerportering aangevraagd naar een andere provider waar alles weer prima werkte omdat ik continu geen dekking en gemiste gesprekken had.Delerium schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:53:
Prima dat je daar een goede reply in ziet staan, ik zie daar toch anders echt duidelijk een hoop gescheld staan die not done is. Of, als het wel done is dan ben je gewoon een eikel of zo. (waarmee ik maar weer illustreer hoe ongewenst schelden is.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Dakreal schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:36:
Ik vind dit persoonlijk erg offtopic gaan en niets meer toevoegen aan het stuk. : (en alle gevolgde reacties)
Daar zou ik het mee eens zijn geweest als de reacties ook maar iets met het artikel te maken hadden gehad, nu is er geen enkel verband, dus deze reacties zet ik wel op 0. Overigens waren deze reacties alleen nog maar door 1 of 2 beginners gemod, dus die zijn niet echt representatief.Delerium schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:53:
[...]
Ze reageren niet op het nieuws maar op een user. Het onderwerp is dan de oorspronkelijke reactie en niet de nieuwspost. De reactie was ontopic, het antwoord op de reactie is niet ontopic maar wel een antwoord op een ontopic-vraag. Deze moderaties zijn dus goed.
Dit antwoord vind ik dan wel weer toepasselijk op het stuk:
Hoewel de toon niet optimaal is, kan ik dit geen schelden noemen. Alles wat hij daar noemt is bekend, hij combineert het alleen op een ietwat harde toon.Prima dat je daar een goede reply in ziet staan, ik zie daar toch anders echt duidelijk een hoop gescheld staan die not done is. Of, als het wel done is dan ben je gewoon een eikel of zo. (waarmee ik maar weer illustreer hoe ongewenst schelden is.
Nee, die jongen loopt te trollen. Wat hij zegt was al een aantal keer gezegd en hij gaat er nog maar eens overheen. En dat heel bewust om te rellen.Tevens ook nog in andere topics om het eventjes te verduidelijken:
Verwijderd in 'nieuws: Khronos Group brengt OpenGL 4.1 uit'
Deze jongen probeert een nuttige toevoeging te doen, en wordt ten onrechte rood gemod.
Inhoudelijk onjuist mag gewoon op 0, deze is dus inderdaad fout.Deze persoon ook: Sibert in 'nieuws: PlayStation-emulator duikt op in Android Market'
Het hoeft dan niet juist te zijn, maar dan mag die op geel en niet op rood, de persoon daaronder voegt daaronder weer zijn stuk toe om de persoon erboven aan te geven hoe het wel zit.
Wat er nu staat kan prima, wat je net hebt weggehaald hoort inderdaad niet. Dat soort dingen kun je op dit forum melden.Ik weet niet of je nog meer voorbeelden wilt, maar dan duurt het even langer want zit nu op werk.
Maar in het algemeen zie ik je probleem niet, ik zie geen structurele problemen. Een paar fout gemodereerde reacties is altijd mogelijk. Het is niet gewenst, maar vrijwel onvermijdbaar.
Naja, ik zal kijken of ik nog wat specifiekere dingen kan vinden. Dit is even snel opgezocht tussen de wedstrijden door, ik krijg alleen het gevoel dat er op mening beoordeeld wordt en niet aan de hand van de FAQ. Zo missen sommige mensen informatie wat zeker relevant is, en wat ook die personen dat beetje zou kunnen helpen mochten ze vragen hebben.Dirk schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:09:
[...]
lapje
Maar in het algemeen zie ik je probleem niet, ik zie geen structurele problemen. Een paar fout gemodereerde reacties is altijd mogelijk. Het is niet gewenst, maar vrijwel onvermijdbaar.