Ik ben momenteel bezig een site geschikt te maken voor blinden (www.anysurfer.be). Een van de eisen is dat alles qua navigatie via ul li structuren loopt. Momenteel gebruik ik op de site de asp.net-treeview component, deze rendered echter een hoop tables ipv propere ul-li. Iemand die een component of andere oplossing kent hoe ik dit kan oplossen of moet ik echt een custom asp.net component from scratch gaan schrijven?
Wat ik zelf al heb geprobeerd:
-upgrade naar .net 4.0 : deze versie zou betere output moeten genereren, helaas is dit bij treeview nog hetzelfde.
-andere componenten bekeken, o.a. devexpress, helaas werken ook zei met tables.
-de css friendly adapter geprobeerd, deze lijkt niks te doen (op .net 3.5) en lijkt ook niet echt in actieve ontwikkeling.
-via html zelf iets verzinnen, maar uiteindelijk zal na een postback de tree weer dichtgeklapt zijn (state die verloren gaat)
-uren gegoogled....
Wat ik zelf al heb geprobeerd:
-upgrade naar .net 4.0 : deze versie zou betere output moeten genereren, helaas is dit bij treeview nog hetzelfde.
-andere componenten bekeken, o.a. devexpress, helaas werken ook zei met tables.
-de css friendly adapter geprobeerd, deze lijkt niks te doen (op .net 3.5) en lijkt ook niet echt in actieve ontwikkeling.
-via html zelf iets verzinnen, maar uiteindelijk zal na een postback de tree weer dichtgeklapt zijn (state die verloren gaat)
-uren gegoogled....