Beste tweakers
Vorig jaar heb ik mezelf eens goed verwend en een xbox 360 elite gekocht. Natuurlijk, als tweaker zijnde, wou ik verder dan gewoon het standaard gedoe. Ik wou namelijk niet elk spel kopen dat uit kwam aangezien een spel soms fel kan tegenvallen. Nu, hier ga ik verder niet dieper op in, maar dit had uiteindelijk wel als gevolg dat ik gebanned werd.
Hier baalde ik enorm van. Dan pas bleek hoe fel ik het online gedoe apprecieerde.
Nu, ik ben op het moment aan het spelen met het idee om een nieuwe xbox aan te schaffen, eentje waar ik met mijn moddende handjes van ga afblijven
En als ik dan toch gelijk een nieuwe xbox aanschaf, zou ik ook gelijk willen beginnen met een clean profiel.
Maar hier begint het probleem. Op mijn huidige account staan 1300 microsoft points + ik zou graag mijn huidige gamertag opnieuw gebruiken.
Het is niet mogelijk om die points over te dragen naar een andere account, maar ik heb wel dit gevonden:
Graag jullie mening of ideetjes
Alvast bedankt
Pyr0wl
Vorig jaar heb ik mezelf eens goed verwend en een xbox 360 elite gekocht. Natuurlijk, als tweaker zijnde, wou ik verder dan gewoon het standaard gedoe. Ik wou namelijk niet elk spel kopen dat uit kwam aangezien een spel soms fel kan tegenvallen. Nu, hier ga ik verder niet dieper op in, maar dit had uiteindelijk wel als gevolg dat ik gebanned werd.
Hier baalde ik enorm van. Dan pas bleek hoe fel ik het online gedoe apprecieerde.
Nu, ik ben op het moment aan het spelen met het idee om een nieuwe xbox aan te schaffen, eentje waar ik met mijn moddende handjes van ga afblijven
Maar hier begint het probleem. Op mijn huidige account staan 1300 microsoft points + ik zou graag mijn huidige gamertag opnieuw gebruiken.
Het is niet mogelijk om die points over te dragen naar een andere account, maar ik heb wel dit gevonden:
Dus ik zou in feite mijn account kunnen sluiten, waarbij de gamertag in theorie terug vrij komt en waarbij mn microsoft points terug "activeerbaar" zijn via het kaartje? Of begrijp ik ergens iets niet goed?Q:Do I lose my Points if I close my account?
A: If you close your Xbox Live account, your balance is still associated with your Passport account and will still enable you to obtain digital goods and services from Microsoft partners. If you close your Passport account, the account linger in a "closed" state for 90 days, during which time you can salvage your Points by re-activating your Passport account.After 90 days, your balance will be written off and you will be placed in a not-registered state, meaning you can still re-enroll, but you will be starting from scratch, with no associated Points.
Graag jullie mening of ideetjes
Alvast bedankt
Pyr0wl