Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0wl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-01 17:22
Beste tweakers

Vorig jaar heb ik mezelf eens goed verwend en een xbox 360 elite gekocht. Natuurlijk, als tweaker zijnde, wou ik verder dan gewoon het standaard gedoe. Ik wou namelijk niet elk spel kopen dat uit kwam aangezien een spel soms fel kan tegenvallen. Nu, hier ga ik verder niet dieper op in, maar dit had uiteindelijk wel als gevolg dat ik gebanned werd.

Hier baalde ik enorm van. Dan pas bleek hoe fel ik het online gedoe apprecieerde.

Nu, ik ben op het moment aan het spelen met het idee om een nieuwe xbox aan te schaffen, eentje waar ik met mijn moddende handjes van ga afblijven :) En als ik dan toch gelijk een nieuwe xbox aanschaf, zou ik ook gelijk willen beginnen met een clean profiel.

Maar hier begint het probleem. Op mijn huidige account staan 1300 microsoft points + ik zou graag mijn huidige gamertag opnieuw gebruiken.

Het is niet mogelijk om die points over te dragen naar een andere account, maar ik heb wel dit gevonden:
Q:Do I lose my Points if I close my account?

A: If you close your Xbox Live account, your balance is still associated with your Passport account and will still enable you to obtain digital goods and services from Microsoft partners. If you close your Passport account, the account linger in a "closed" state for 90 days, during which time you can salvage your Points by re-activating your Passport account.After 90 days, your balance will be written off and you will be placed in a not-registered state, meaning you can still re-enroll, but you will be starting from scratch, with no associated Points.
Dus ik zou in feite mijn account kunnen sluiten, waarbij de gamertag in theorie terug vrij komt en waarbij mn microsoft points terug "activeerbaar" zijn via het kaartje? Of begrijp ik ergens iets niet goed?

Graag jullie mening of ideetjes :)

Alvast bedankt ;)
Pyr0wl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:56

E-Vix

Nu met sneeuw!

Of je logt met je oude account gewoon in op je nieuwe Xbox. Veel makkelijker...
Account opzeggen = Microsoft points kwijt. Die worden niet terug geschreven op een kaartje. Ze worden wel 90 dagen bewaard op je oude account mocht je die dus weer activeren, maar na 90 dagen gaan ze gewoon de vuilnisbak in.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Ik heb geen Xbox maar als ik het goed begrijp hou je je punten wanneer je je xbox live account sluit want die punten zijn verbonden aan je "Passport account". Nu hoop ik dat je zelf weet wat ze met dat passport account bedoelen want daar snap ik het niet meer. Als je je passport account sluit kan je door binnen 90 dagen opnieuw te activeren weer bij je punten komen, zo niet dan gaan je punten verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0wl
Ja, met passport account bedoelen ze het email adres waarmee je ingeschreven bent op hun services (messenger etc.)

En idd, ik weet dat het mogelijk is om "recover gamertag" te doen en zo je info terug te halen naar je xbox, maar aangezien ik intussen ben veranderd van email adres en op de huidige account achievements staan van spelletjes die ik niet gekocht heb, dacht ik dat het misschien beter was om met een nieuwe lei te beginnen.

maar het begint er stilletjes naar uit te zien dat ik:
a) volledig opnieuw moet beginnen - nieuwe account, nieuwe gamertag, geen microsoft points
b) huidige account hou en er maar mee moet leven

Zou er nog een optie C zijn?

edit: Wat zou het geven als ik eens telefoneerde naar de support van xbox?

[ Voor 7% gewijzigd door Pyr0wl op 27-07-2010 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:49

Player1S

Probably out in the dark

xbox wordt gebanned. niet de account.
Nieuwe xbox + huidige account zou gewoon moeten werken.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0wl
L1nt schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:16:
xbox wordt gebanned. niet de account.
Nieuwe xbox + huidige account zou gewoon moeten werken.
Dat weet ik. Daarom dat ik ook dit zei:
En idd, ik weet dat het mogelijk is om "recover gamertag" te doen en zo je info terug te halen naar je xbox, maar aangezien ik intussen ben veranderd van email adres en op de huidige account achievements staan van spelletjes die ik niet gekocht heb, dacht ik dat het misschien beter was om met een nieuwe lei te beginnen.
Het ging me gewoon om met een frisse account te beginnen. Maar dit lijkt me niet mogelijk, toch niet met behoud van microsoft points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Gewoon met je oude account online gaan. Je XBOX is banned, niet je account ;) Het maakt geen bal uit.

Eventueel een belletje plegen met MS of het mogenlijk is om je GS te resetten naar 0.

[ Voor 30% gewijzigd door D4NG3R op 27-07-2010 16:07 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0wl
D4NG3R NL schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:37:
Gewoon met je oude account online gaan. Je XBOX is banned, niet je account ;) Het maakt geen bal uit.

Eventueel een belletje plegen met MS of het mogenlijk is om je GS te resetten naar 0.
Dat weet ik :D Het enige dat ik echt kwijt ga zijn, zijn m'n savegames. Maar daar kan ik mee leven.

Wat ik gewoon trachtte te bereiken was:
- Microsoft points behouden
- indien mogelijk gamertag behouden
- nieuwe xboxlive account / xbox live account linken aan nieuwe Live id.

Maar, hoe ik het ook draai of keer, ik zit vast aan het huidige profiel dat ik heb. Mede doordat die points niet overdraagbaar zijn. + de content die ik al gekocht heb met die punten, blijft gelinkt aan mijn profiel. Zo heb ik bijvoorbeeld Geometry Wars retro evolved 2 gekocht, en als ik nu mijn account gebruik op de nieuwe xbox, kan ik deze gratis opnieuw downloaden.

Best jammer dat het idee dat ik in gedachten had, niet uitvoerbaar gaat zijn. Vervelend, want ik wou met al mijn online gedoe (forums, xbox, email, msn, ..) overstappen op mijn nieuw email adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:58
Misschien is het een idee om je mail van de oude adressen gewoon te forwarden naar je nieuwe. Als je Gmail hebt als nieuw adres dan is het heel eenvoudig, ander een rule aanmaken die alles dat binnenkomt forward naar het nieuwe adres.

En voor je achivements zou je met MS kunnen bellen, zoals D4NG3R NL ook voorstelde. :)
Pagina: 1