[PW] Queue na toevoegen uit Unsorted

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:40

Laguna

Connaisseur

Topicstarter
Van het weekend had ik het product Western Digital Elements SE 1TB in Unsorted gevonden en wou deze toevoegen aan Pricewatch, dus de benodigde stappen doorlopen waarna het product in een queue belandde. Zondagavond was het product uit de queue verdwenen, maar nog steeds niet in Pricewatch te vinden en ook geen mail ontvangen dat het product was toegevoegd terwijl dit wel aangevinkt stond. Vervolgens weer bij Unsorted gekeken en wat schetst mijn verbazing het product stond er opnieuw tussen.

Nu heb ik dit product gisteren weer proberen toe te voegen, waarna het weer in de queue werd geplaatst. Vervolgens kijk ik net, product weer uit de queue, weer niet te vinden in Pricewatch, nu ook niet meer in Unsorted en weer geen mail ontvangen. Wat gaat hier mis?

EDIT: Zie net dat ik een uur geleden een mail heb ontvangen dat het product is toegevoegd, dus dat is goed nieuws. Maar het moge duidelijk zijn dat het geen vlekkeloos proces betreft :)

[ Voor 10% gewijzigd door Laguna op 27-07-2010 14:50 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
De enige reden die ik kan verzinnen waarom een product vanuit de Queue opnieuw in de Unsorted belandt, is dat iemand de entry geweigerd heeft. Dit kan verschillende redenen hebben. Waren er voldoende gegevens ingevoerd (specificaties, afbeelding, fabrikant-url)? Of misschien dat het product in de Unsorted is gekomen op basis van een slechte sku. Een sku van bijvoorbeeld 5 cijfers lijkt in eerste instantie een prima basis voor een PW-entry, maar geeft na verloop van tijd vrijwel gegarandeerd problemen omdat deze niet uniek (genoeg) is.

Op basis van jouw Nickname heb ik echter maar één actie terug kunnen vinden. Deze is aangemaakt op 27-07-2010 01:07 en betreft inderdaad de HDD van WD. Het lijkt dus dat er in het weekend aan jouw kant ergens iets fout gegaan is. Mocht je geheel overtuigd zijn dat dit niet zo is, dan hoor ik het graag, dan kijken we even verder.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Topicstarter
Klopt dit was mijn eerste PW-entry, aangezien ik dit product onlangs heb aangeschaft en tevens de intentie heb om er nog een review van te maken (waarvoor het product dus wel eerst in de PW dient te staan).

Ik heb alles beide keren exact hetzelfde ingevuld met alle benodigde gegevens, dus het lijkt erop dat de entry (per ongeluk?) geweigerd is.

Dat er aan mijn kant iets fout is gegaan lijkt me dan stug.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Kraan, de entry waar jij op doelt is https://dsp.tweakers.net/product/queue_log_entry/129196 (crew only linkje) en dat is de submit van zaterdag (Submit tijd: zaterdag 24 juli 2010 19:37). Die dinsdagmiddag is goedgekeurd. Waarom die dan in de log staat bij 27-07-2010 01:07 is me wel een raadsel eigenlijk, maar misschien dat dat komt door de re-submit?

Laguna, is je tweede poging inderdaad op 27-07-2010 01:07 geweest?

En dan nog een vraagje, waaruit maakte jij zondag op dat het product uit de queue was?

[ Voor 4% gewijzigd door Orion84 op 29-07-2010 14:22 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Topicstarter
Nee mijn tweede poging heb ik maandagochtend/middag gedaan, exacte tijd weet ik niet. Dat was dus op 26 juli j.l.

Ik had de pagina van het bewuste product waar op dat moment aangegeven stond dat het product reeds in de queue stond open laten staan, toen ik vervolgens die zondag die pagina opnieuw laadde kreeg ik een foutmelding dat die pagina er niet meer was (de melding die verschijnt zodra een product uit unsorted gehaald is).

Ik heb helaas de ID nummers niet genoteerd van de vermeldingen van het product toen het in unsorted stond, anders was het waarschijnlijk makkelijker na te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

Ah, ik zie het ja, zoals bij:
pricewatch unsorted: Sigma DC EX 17-50mm F2.8 OS HSM Nikon

Ik heb dat product dus zelf eens toegevoegd en voorlopig lijkt alles gewoon normaal te verlopen. Product staat nog in de queue en dat staat ook netjes op de unsorted pagina aangegeven.

Edit: ik heb het product nu goedgekeurd en het zou nu in de PW moeten staan. Helaas is er een of andere suffe bug, waardoor de PW pagina soms niet direct beschikbaar is, waardoor je nu dus een foutmelding krijgt. Wellicht was dat bij jou ook het geval, al lijkt me dat vreemd aangezien jouw submit op zondag nog niet was goedgekeurd. Ik zal eens in de gaten houden of het nu ook terug tevoorschijn komt in Unsorted zoals bij jou.

Overigens, die 27-07-2010 01:07 slaat sowieso nergens op. Die van mij staat nu ook op 29-07-2010 04:07. Dus Kraan, aan die tijden zou ik niet al te veel waarde hechten :X
Bovendien is dat dus het verwerkmoment.

[ Voor 80% gewijzigd door Orion84 op 29-07-2010 16:26 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

Overigens is dit de eerste keer dat ik zo'n klacht zie langskomen, dus wat er precies aan de hand is geweest snap ik nog steeds niet (vooral wat er met je tweede submit is gebeurd), maar zo lang het bij deze klacht blijft denk ik niet dat we kunnen stellen dat er iets mis is met het proces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Topicstarter
Ik neem aan dat je bedoelde wat er met de eerste submit gebeurd is, maar inderdaad vreemd geval. Aangezien het mijn eerste entry was kwam het bij mij direct vreemd over, dus vandaar de melding. Goed om te horen dat het waarschijnlijk niet in het proces zit. Mocht ik ooit weer een product toevoegen dan ga ik er vanuit dat het dan wel in één keer goed gaat :)

Maar ik ben benieuwd hoe het bij jouw toevoeging verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

Volgens de log is de eerste submit gewoon netjes afgehandeld. Althans er is een logitem met submitdatum van zaterdag 24 juli 2010 19:37 en een verwerktijd van dinsdag 27 juli 2010 13:53. En dat proces is dus ook gewoon correct verlopen.

Volgens jou is er tussendoor een vreemde situatie geweest waardoor het leek dat je submit was afgekeurd en zeg je nog een nieuwe submit te hebben gedaan, maar daar is dus niks over te vinden. Wat er op zondag precies aan de hand was dat die pagina eerst niet beschikbaar was en later het product weer in unsorted stond is mij een raadsel en hoe het kan dat jij een tweede submit hebt kunnen doen en wat daar dan mee gebeurd is eveneens. Als dat vaker voorkomt lijkt me dat wel iets om even te onderzoeken, op dit moment is het allemaal te vaag en eenmalig om er energie in te steken denk ik.

Het product dat ik heb toegevoegd doet het inmiddels gewoon: pricewatch: Sigma 17-50mm F2.8 DC EX OS HSM (Nikon)

Of er in de tussentijd nog een situatie is geweest waarbij het product weer in unsorted te vinden was, maar nog niet in de PW weet ik niet. Maar houd het inderdaad even in de gaten mocht je nog eens een submit doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Topicstarter
Zal ik doen :)

Bedankt voor het uitzoeken.

Pagina: 1