Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

kan adobe acrobar reader niet instaleren

Pagina: 1
Acties:

• benprint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 07:31
Beste mede tweakers,

IK heb een gek geval. Als ik adobe acrobat 9.3 wil instaleren krijg ik bij het registreren van de keys de melding: kan sleutel hkey_local_machine\software\windows\currentversion\mapi niet openen.En hij doet een rollback van de software ik heb met regedit mijzelf alle rechten gegeven op deze map en dit bied geen soulaas. ik ben als administrator in gaan loggen op de lokale machine maar dit haalt ook niets uit.De machine is virus en spyware vrij. ik heb me lam gezocht op internet maar als er iets in die richting staat is het voor windows vista maar het os is windows xp.
het werkstation is een p4 met als os windows xp pro hij hang op een domein en heeft sp 3 met alle update's.
Misschien heeft iemand dit vaker mee gemaakt bij adobe kon ik ook niets vinden.

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-11 09:54
Ik heb geen antwoord op je probleem, en als je het blijft houden zou ik zeggen;
stap over op FoxIt PDF Reader.

Vele malen lichter en prettiger in gebruik dan de PDF reader van Adobe.

Mijn YouTube Channel

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Ik heb laatst ergens gelezen dat dit veroorzaakt zou kunnen worden door een draaiende virusscan. misschien dat je hem eens kan proberen te installeren met de virusscan uit? En wellicht zonder netwerkkabel er in voor de veiligheid ;)

Desktop | Server | Laptop

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:04
Gaat het hier om de Reader of de volledige versie van Acrobat?
Blijkbaar gaat het om Adobe Reader aan de topic titel te zien.
Kan je nogmaals kijken naar de foutmelding?
HKLM\Software\Windows bestaat namelijk standaard niet.

[ Voor 17% gewijzigd door mhoogendam op 30-07-2010 10:45 ]

• benprint
Ik ben inmiddels er weer mee verder gegaan. maar de fout melding verdwijnt niet.
Ik heb het volgende gedaan alles van adobe verwijderd. Combo fix en malwarebyte laten draaien (niets)Ccleaner laten gaan online virusscanner windows installer opnieuw geinstaleerd. de exacte melding luidt
Product: Adobe Reader 9.3 - Nederlands -- Fout 1402. Kan sleutel HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\OptionalComponents\IMAIL niet openen. Systeemfout 5. Controleer of u voldoende toegangsrechten hebt voor deze sleutel, of neem contact op met het ondersteuningspersoneel.

ik begin nu een beetje door mijn ideeen heen te raken . Foxit reader is (jammer genoeg ) geen oplossing .Ze moeten met deze pc aangifte bij de belasting doen en dit werkt mijn inziens alleen maar met de acrobat reader.

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-11 18:04

crizyz

ne.t.weaker

Een beetje lastig lezen, zo zonder komma's als ik heel eerlijk ben.
"online virusscanner" kan nu lastig opmaken of je nu online virusscanner bedoelt, maar de meeste virusscanners die ik heb gezien en online waren vertrouwde ik toch niet.

Al eens geprobeerd te installeren zonder virusscanner actief (dus even helemaal uitschakelen) zoals Rupie al aangaf?

Ik heb de register sleutel bij mij eens bekeken en dat lijken me toch de programma's die met windows mee opstarten. Zou best kunnen dus dat Rupie gelijk heeft en een beveiligingsprogramma wil voorkomen dat "IMAIL" mee opstart.

Deze link had je ook al zelf gevonden?

• benprint
Deze link had je ook al zelf gevonden?
Had ik inderdaad ook naar gekeken maar dit bood ook geen uitkomst.

Maar, ik heb de 3 registersleutels verrwijderd die in de subfolder stonden(nadat ik een backup had gemaakt)
Toen eerst 8.2 geinstalleerd dit ging goed toen vervolgens 9.3 en dit ging ook goed dus het is eindelijk gelukt (zucht).

Bedankt voor de inzet en support _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Pagina: 1