Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo iedereen,
ik heb sinds kort een HD2 en daarop wil ik natuurlijk al mijn contacten hebben.
ik had al mijn contacten in Windows Live dus heb ik dit ook met mijn HD2 gesynchroniseerd. Ik heb alleen onlangs alles zo ingesteld dat de mail via mijn exchange account binnen komt, dus ook de windows live mail. ik wil alleen nu ook de contacten met exchange synchroniseren zodat ik windows live gewoon helemaal uit kan laten.

mijn vraag dus: is het mogelijk windows live contacten naar exchange te krijgen.

al geprobeerd:
google, ,heb al gezocht in nederlands engels maar kreeg niks.
windows live account verwijderen en daarna syncen met exchange, als ik het account verwijder gaan de contacten net zo snel mee, als ik hem toevoeg zijn ze er weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:27
Er zit een optie in msn mobile om je windows live contacten op te slaan, die worden dan bij je contacten gezet.

Het ziet er heel lelijk uit in je contacten maar kon zo snel ook geen andere mogelijkheid vinden

who put a "stop payment" on my reality check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik kan die optie alleen nergens vinden, waar staat die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:27
log in met windows live messenger for mobiles o.i.d.

Klik dan rechtsonder op menu, kies dan windows live
dan menu en opties en dan synchronisatie opties o.i.d. daar staat de optie sla je windows live contacten op in je telefoon contact lijst.

De correcte vertaling weet ik niet want ik zit hier door diefstal met een p3300 met een engelse rom (voor de rest alleen engelstalige htc's hier)

[ Voor 6% gewijzigd door DaRk PoIsOn op 28-07-2010 03:01 . Reden: aanvulling ]

who put a "stop payment" on my reality check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zie het nergens staan, kan wel alles vinden tot synchronisatie maar daarna staat er niks over contacten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KOEN KDG
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:48
Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 09:47:
ik zie het nergens staan, kan wel alles vinden tot synchronisatie maar daarna staat er niks over contacten
je moet je egt gaan aanmelden op msn

hiervoor moet je de instellingen van Windows live instellen
als je die al hebt moet je die even opnieuw instellen, want in dat proces word dat gevraagd over je contacten

dus bij Windows live op je mobiel ;)
nadat je je inlog gegevens hebt ingevoerd krijg je die opties ;)
Pagina: 1