Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

IE8/Chrome/Firefox hyves probleem

Pagina: 1
Acties:

• aidahmic
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09-2023
Goedenavond medetweakers,

Ik zit sinds kort met een best groot probleem. Het zit namelijk zo

Sinds een week of 2 heb ik steeds vaker het probleem dat mijn hyves eruit word gegooid. Er zijn geen problemen bij het surfen op het net alleen puur de hyves pagina. Als ik langer dan 2 minuten op hyves rondhang word mijn hele browser afgesloten met de foutmelding:
Internet explorer has stop working

Internet Explorer has closed this webpage to help protect your computer

A malfunctioning or malicious add-on has caused Internet Explorer to close this webpage.
What you can do:

Waar het aan ligt weet ik niet ik heb schokwave player al een keer opnieuw geinstaleerd net als de browser maar ik blijf het bij elke browser krijgen. Trouwens de flash player kan ik om 1 of ander manier niet updaten

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? De problemen doen zich sinds kort voor normaal werkte alles :'(

[ Voor 17% gewijzigd door aidahmic op 26-07-2010 22:52 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat gebeurt als je systematisch alle add-ons uitschakelt? In je titel zeg je trouwens IE8/Chrome/Hyves, maar in je topic alleen IE8?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• aidahmic
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09-2023
Hetzelfde gebeurt met de rest van de browsers..

Ik heb niet alle add-ons uitgeschakelt dat lijkt me ook niet slim maar kan het wel proberen.