Beste Tweakers,
Ik zit al een tijdje met een probleem wat nu echt irritant begint te worden. Ik merkte tijdens het internetten met IE8 dat niet altijd alle afbeeldingen worden weergeven. In eerste instantie gaf ik er niet om, het kan immers ook aan de website liggen of dergelijke. Nu merk ik echter dat heel veel websites bij mij dit probleem vertonen. De situaties als volgt: (voorbeeld probleem website Wikipedia of Flickr)
Wat heb ik al geprobeerd:
Iemand toevallig nog tips of ideeën? Ik gebruik Windows 7 Home Premium 64-bit.
Ik zit al een tijdje met een probleem wat nu echt irritant begint te worden. Ik merkte tijdens het internetten met IE8 dat niet altijd alle afbeeldingen worden weergeven. In eerste instantie gaf ik er niet om, het kan immers ook aan de website liggen of dergelijke. Nu merk ik echter dat heel veel websites bij mij dit probleem vertonen. De situaties als volgt: (voorbeeld probleem website Wikipedia of Flickr)
- Soms: Totaal geen problemen. Alles wordt netjes weergeven;
- Vaak: Een deel van de afbeeldingen worden niet weergeven (zie foto), na F5 komen ze soms wel tevoorschijn maar dan zijn vaak afbeeldingen weer verdwenen die het eerst wel deden;
- Regelmatig tot vaak: Geen enkele afbeelding wordt weergeven.
Wat heb ik al geprobeerd:
- Mozilla FF geïnstalleerd: Zelfde probleem;
- De tutorial "Hoe help ik mijn internet explorer weer aan afbeeldingen" doorgelopen van de Microsoft KB (http://support.microsoft.com/kb/283807/nl);
- Nog enkele verwijzingen in het register bekeken via andere sites: Alles stond goed;
- Complete gegevens IE8 verwijderd (cookies / wachtwoorden / formuliergegevens etc.);
- Nieuwste Java geïnstalleerd: No luck;
- Andere PC's in het netwerk: Geen problemen;
- Google, maar de meeste mensen hebben dat alle plaatjes het niet doen en kom je weer op het zelfde uit;
- Windows firewall instellingen bekeken, firewall uit gezet, geen resultaat;
- Virussen / spyware gechecked: Geen virussen en spyware gevonden. Virusscanner compleet verwijderd, ook geen resultaat;
- IE8 verwijderd via configuratiescherm: Met Firefox gaat het nu goed!
Iemand toevallig nog tips of ideeën? Ik gebruik Windows 7 Home Premium 64-bit.