Gaming monitor :Acer GD245HQA(120HZ) vs LG W2486L-PF(LED)

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNumberOne
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-08 11:07
Beste tweakers O-)

Ik heb deze vakantie hard gewerkt voor me motor en heb geld over. Pas een GTX460 gekocht en daar hoort natuurlijk een nieuwe monitor bij ( heb nu 1440x900 ;w )

Maar zoals de titel al zegt heb twijfel ik heel erg tussen de Acer 120HZ 3D scherm http://tweakers.net/price...-gd245hqbid.html#tab:info
En de LG LED W2486L http://tweakers.net/price...n-w2486l-pf.html#tab:info

Misschien stomme vraag maar wat denken jullie wat het best voor gaming is?
3D lijkt me erg leuk en een bril opzetten vind ik geen probleem. Maar het contrast van LED spreekt me ook wel aan. :9
Beeld kwaliteit vind ik altijd nog het belangrijkst daarom twijfel ik zo.

Groetjes,
Roy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
In deze vergelijking zou ik voor de Acer gaan. Meer helderheid en een betere kijkhoek.

De dynamische contrastverhouding is leuk op papier maar maakt of kraakt een scherm niet vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:55

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Lukraak twee schermen kiezen en dan afvragen welke de juiste is, is een slechte manier om te kiezen. Draai het om, begin bij je eisen en zoek daar schermen bij. Mogelijk kom je uit op dezelfde keuze, maar hoogstwaarschijnlijk niet. Hoogstwaarschijnlijk is ook duidelijk wat je moet kopen.
2) Sowieso is het op GoT de bedoeling dat je eerst doet wat je kunt - met de hulpmiddelen die wij bieden - voordat je een eigen topic opent. Dat om te voorkomen dat we steeds het wiel opnieuw uit moeten vinden. In dit geval hebben we een vrij uitgebreide "hoe te kiezen" topic: **LET OP** Welke monitor moet ik kopen?

Voorzover te lezen in je topicstart heb je dat niet gezien en/of er niets mee gedaan. Begin daar eens mee...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.