Cod MW2 - Cheat Detected...

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06:54
Goed, je start Cod MW2 multiplayer op en opeens opent er een "console" en het bericht "cheat detected". En MW2 doet het niet meer... Ook bij de status van mijn account in steam staat "uitgesloten van het spel Cod MW2 wegens valsspelen"...

What the !@#$!@????

Ik cheat nooit! Goed je hoeft het niet te geloven, maar het is echt zo. Ik meen het. Ook heb ik BEIDE map packs aangeschaft, en de game zelf (50e voor de game, en ik geloof twee keer iets van 12,50 voor de map packs...). Dat is dan toch bijna 75e... En dat wordt dan zomaar geblokkeerd? Kan ik hier nog iets aan doen? Ook als zegt Steam/ Valve (?) dat het permanent is?

Nogmaals ik heb echt nooit gecheat, nooit rare programma's gebruikt, en mezelf langzaam naar de tweede prestige gespeeld zonder lvl hack of wat dan ook. Echt nooit iets gedaan. Voor zover ik weet ook maar een keer in een hacked host gekomen, maar dat was nog voor ik ging prestigen, en daar ben ik gelijk uit gegaan. Dat was met unlimited ammo enz. Maar ook daar was ik zonder iets aan te kunnen doen ingekomen, en alsof dat er iets mee te maken heeft...

Waar kan dit aan liggen? Want volgens Valve maakt hun "ban systeem" nooit fouten, dus doen ze er niks aan... Ben ik dan de eerste waar het niet meer klopt?

Ik snap hier echt niks van, maar dit laat ik niet zomaar gebeuren. Want dit slaat nergens op...

PS: vannavond op vakantie dus ik laat het maar even rusten, misschien doet ie het weer als ik terug kom...

Edit:Ik zie dat er al een topic over is... Maar of ik daar nu blij van moet worden... Mocht deze dicht moeten sluit hem dan maar...

[ Voor 4% gewijzigd door Tromp.et op 26-07-2010 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malthus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-04 15:30
Volgens een berichtje op Gamer.nl ben je niet de enige:

PC-spelers Modern Warfare 2 klagen over onterechte bans

Edit: En ik lees ook na het posten pas dat er nog een topic over is 8)7 . Ik heb deze link dus ook nog even in het andere topic gepost.

[ Voor 24% gewijzigd door Malthus op 26-07-2010 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Daar is inderdaad al een topic over en zo te zien heb je hem al gevonden, Ban MW2(vervolg).
Graag zie ik dan ook dat je daar verder gaat :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Dit topic is gesloten.