Annex-a modem op isdn lijn

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Topicstarter
Mijn modem is kapot. En telfort weigert maar een modem op te sturen, voordat KPN groen licht geeft.
KPN heeft vrijdag al een onderzoek gedaan op de lijn en die was gewoon goed. Maar nu kan er volgens Telfrot nog een vervolgonderzoek komen, pas als die groen licht geeft, sturen ze een nieuwe modem.

Maar ja. Ik zit nu al bijna 2 weken zonder internet. En ik ben een zzper met een webdesignbureau.
Erg vervelend dus, want heb al zeker 1 deadline gemist en 1 zit er bijna aan te komen.

Mijn vraag.
Ik kan van iemand een annex-a modem krijgen. Maar ik heb een isdn lijn.
Kan dit werken?

Ik heb het nu als volgt aangesloten:
Grondlijn -> splitter -> modem (annex-b)

Als ik de splitter eruit moet halen om het te laten werken, wil ik dat zelfs doen. Dan maar geen telefoon.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:14
Nee, want de splitter in de wijkcentrale is waarschijnlijk een ISDN splitter, dus gaat het modem/de lijnkaart over z'n nek. Maar probeer het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:38
Ik kan van iemand een annex-a modem krijgen. Maar ik heb een isdn lijn.
Kan dit werken?
Nee, gaat niet werken. Maar als je internet verbinding zo belangrijk voor je werk is haal je voor vier tientjes toch gewoon een nieuw modem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:56
Nee, Annex-A (POTS) is anders dan Annex-B (ISDN).
Het modem werkt intern gewoon anders.
Vinnienerd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 18:03:
Nee, want de splitter in de wijkcentrale is waarschijnlijk een ISDN splitter, dus gaat het modem/de lijnkaart over z'n nek. Maar probeer het :P
Dat soort adviezen zijn niet echt op zijn plaats.. TS is verstandig genoeg om het eerst te vragen.
Zomaar proberen of het werkt is nooit goed. Je riskeert altijd dat er iets kapot gaat...

[ Voor 71% gewijzigd door FireDrunk op 26-07-2010 18:05 ]

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Nee, het ISDN-signaal zit door het ADSL-signaal (upstream) van een annex-a modem heen. Dat gaat dus per definitie niet werken. Andersom kan wel maar alleen als er geen splitters involved zijn.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.