Toon posts:

Logitech Z-5500 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben nu ongeveer 1 jaar in het bezit van een Logitech Z-5500.
gister is de zekering er uitgesprongen, terwijl ik het volume niet op 100% had, dus ik dacht vandaag even naar de electronica zaak om een nieuwe zekering en klaar, vervolgens heb ik precies dezelfde zekering opgehaald en er in gedaan. toen ik de set weer aan de stroom zette en de aan/uit schakelaar omschakelde dat er stroom door komt, springt de zekering er meteen weer uit.. ik heb daarna nog een 2,5 amperé zekering gebruikt, maar die brand ook meteen door. maakt hij ergens sluiting ofzo.. wie kan mij hierbij helpen?? _/-\o_

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:32

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 16:59:
ik ben nu ongeveer 1 jaar in het bezit van een Logitech Z-5500.
gister is de zekering er uitgesprongen, terwijl ik het volume niet op 100% had, dus ik dacht vandaag even naar de electronica zaak om een nieuwe zekering en klaar, vervolgens heb ik precies dezelfde zekering opgehaald en er in gedaan. toen ik de set weer aan de stroom zette en de aan/uit schakelaar omschakelde dat er stroom door komt, springt de zekering er meteen weer uit.. ik heb daarna nog een 2,5 amperé zekering gebruikt, maar die brand ook meteen door. maakt hij ergens sluiting ofzo.. wie kan mij hierbij helpen?? _/-\o_
zekeringen die meteen er uit klappen = kortsluiting
eventjes met de geweldige support desk van logitech contact op nemen en ik ben er vrijwel zeker van dat jij binnen no time een nieuw setje hebt staan

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Heb zo het vermoeden dat je eindtrappen de geest hebben gegeven > beetje doorgeblazen ? :X

• thon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-02 17:02
[b][ wie kan mij hierbij helpen?? _/-\o_
Logitech

Logitech geeft voor bijna elk probleem een nieuw set dus gewoon even bellen.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gebeld en krijg inderdaad een nieuwe set, kan ik de oude set nog maken?